bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Svíčky problém
 
15.7.2008 v 21:32
Ahoj,
koupil jsem si do motky svíčky a mám následující problém. Koupil jsem svíčky ze kterejch nejde sešroubovat ten váleček na konci. Mám tam ještě takový ty starý fajfky který se zakousnou do toho závitu na konci svíčky. Co teď mám ty svíčky vrátit a zkusit sehnat jinýho výrobce u kterých by šel sundat ten váleček? Daj se koupit fajfky který se nacvakávaj na ten váleček a který by se dali nakroutit na obyčejnej měděnej kabel?


Díky všem.

Svíčky problém

15.7.2008 v 21:55 | Nahoru | #1
fajfky se koupit daji, ale nejjednodusi mi prijde vymenit je tam, kdes je kupoval. a jestli sis koupil Boschky, tak tuplem. nedelal jsem s min kvalitnima svickama. peknej shit...

Svíčky problém

15.7.2008 v 22:14 | Nahoru | #2
Dobře, ale já jsem v tý prodejně řekl kód svíček NGK (DPR8EA-9) kterej jsem opsal ze starejch svíček a on mi v převodní tabulce našel tyhle boschy. Myslíš že bosch ještě dělá jinou verzi ze který jde sešroubovat ten váleček? Já myslim že mi asi nic jinýho nenajde, jedině mu je vrátit a to se mu asi nebude moc líbit. A pak koupit někde jinde NGK. A jak maj dnešní motorky ten kabej zacvaklej v cívce? Je to stejý jako na Jawě kde to bylo nakroucený? Mám doma nějaký zapalovací kabely z auta, ale nevim jak tam ten kabel napreparuju do tý cívky, navíc ty kabely budou asi uhlíkový.....

Svíčky problém

16.7.2008 v 06:20 | Nahoru | #3
dave-lister> to netusim, spis bych rekl, ze to Bosch uz nedela. kabelama bych to neresil, zkus mu vysvetlit svuj problem a to, ze bys u nej ty svicky vzal, kdyz budou mit tu spravnou koncovku. "zacvaknuti" kabelu do civky se muze lisit podle pouzivanych civek, nebo modulu zapalovani. sel bych po tech jinych svickach.

Svíčky problém

16.7.2008 v 08:22 | Nahoru | #4
Kup si brisk a nebudeš mít problém dávám je jak do silniční tak do krosové motorky a sou úplně bez problémů a váleček sešroubovat jde a ještě k tomu sou levnější než NGK a jiné

Svíčky problém

16.7.2008 v 08:29 | Nahoru | #5

dave-lister>Dobře, ale já jsem v tý prodejně řekl kód svíček NGK (DPR8EA-9) kterej jsem opsal ze starejch svíček a on mi v převodní tabulce našel tyhle boschy. Myslíš že bosch ještě dělá jinou verzi ze který jde sešroubovat ten váleček? Já myslim že mi asi nic jinýho nenajde, jedině mu je vrátit a to se mu asi nebude moc líbit. A pak koupit někde jinde NGK. A jak maj dnešní motorky ten kabej zacvaklej v cívce? Je to stejý jako na Jawě kde to bylo nakroucený? Mám doma nějaký zapalovací kabely z auta, ale nevim jak tam ten kabel napreparuju do tý cívky, navíc ty kabely budou asi uhlíkový.....



Hele vztekat se muže jak chce, on tě tohle poradil jako plnohodnotnou náhradu, což si zjistil že neni pravda, tak bys měl bejt nasr.nej spíš ty že tam musíš znova..

Svíčky problém

16.7.2008 v 11:09 | Nahoru | #6

stand>dave-lister>Dobře, ale já jsem v tý prodejně řekl kód svíček NGK (DPR8EA-9) kterej jsem opsal ze starejch svíček a on mi v převodní tabulce našel tyhle boschy. Myslíš že bosch ještě dělá jinou verzi ze který jde sešroubovat ten váleček? Já myslim že mi asi nic jinýho nenajde, jedině mu je vrátit a to se mu asi nebude moc líbit. A pak koupit někde jinde NGK. A jak maj dnešní motorky ten kabej zacvaklej v cívce? Je to stejý jako na Jawě kde to bylo nakroucený? Mám doma nějaký zapalovací kabely z auta, ale nevim jak tam ten kabel napreparuju do tý cívky, navíc ty kabely budou asi uhlíkový.....

Hele vztekat se muže jak chce, on tě tohle poradil jako plnohodnotnou náhradu, což si zjistil že neni pravda, tak bys měl bejt nasr.nej spíš ty že tam musíš znova..



otazka je, jestli mas origos fajfky...

Svíčky problém

16.7.2008 v 11:17 | Nahoru | #7
hlavne nechapu, proc kupujes drazsi Bosche, nez NGK... jestli tam jiny nemel, tak to potom jo, ale stejne :o ty Boschky jsou 0 242 150 501, nebo 0 242 145 500 ?

Svíčky problém

16.7.2008 v 19:37 | Nahoru | #8
Koupil jsem Bosh "0 242 145 500-741" Brisky jsem už zkoušel, taky jsem si je našel podle převodního katalogu a měl jsem tam podobnej problém jako u Bosch. Zdálo se že ten váleček půjde dolu sundat, ale moc se mu dolu nechtělo, protože tam byl nějak zajištěnej. Na obvodu toho válečku bylo vidět že je to tam důlčikem rozkleplý a po sešroubování tam byl ten závit trochu zhulenej. A taky kdo ví co se stalo uvnitř s tou elektrodou při tom násilnym povolování. Fajfky tam jsou origo z výroby. Vim to, protože vloni jsem kupoval u Hondy jednu novou fajfku za 500 kč. A ten díl mi našel normálně v katalogu a bylo to klasická fajfka s pérkem. Taky je mi divný že motorka z roku 2000 má ještě tyhle starý fajfky. Takže buď tam koupim nový fajfky a dám tam Bosch, nebo tam dám ty nakurvený Brisk nebo půjdu ještě sehnat NGK.

Svíčky problém

17.7.2008 v 19:18 | Nahoru | #9
dave-lister> zkusil bych ty Boschky vratit. jestli budes chtit, muzu ti ty NGK sehnat, pak by sis je u me jen vyzvedl.

Svíčky problém

17.7.2008 v 19:21 | Nahoru | #10
Prda1>Přesně tak!!!

Svíčky problém

18.7.2008 v 17:35 | Nahoru | #11
Tak jsem tam dal ty moje nakurvený Brisk a taky to jede. Díky za rady.

Svíčky problém

19.7.2008 v 11:44 | Nahoru | #12

dave-lister>Tak jsem tam dal ty moje nakurvený Brisk a taky to jede. Díky za rady.


Já bych tam dal NGK, taky je tam mám a je to rozdíl...z Louise se dají sehnat za hubičku a přes klučinu tady na foru...myslím MZ15é nebo tak nějak ten nick.....

Svíčky problém

19.7.2008 v 12:44 | Nahoru | #13
djgas: A v čem si poznal rozdíl?
Já si myslím že svíčky nemůžou nějak zásadně zvýšit výkon nebo něco co by se dalo poznat. Pokud je ta svíčka v pořádku a funkční mělo by bejt jedno jestli to je NGK, Bosch nebo Brisk.

Svíčky problém

19.7.2008 v 13:14 | Nahoru | #14
u mě, chod na volnoběh, životnost svíčky....pak se dá poznat dle síly jiskry.....

Svíčky problém

19.7.2008 v 13:14 | Nahoru | #15
v neposlední řadě s tím spojená spotřeba ale je to diskutabilní...

Svíčky problém

20.7.2008 v 13:07 | Nahoru | #16
Tak životnost je samozřejmě různá, je to hlavně podle druhu svíčky. Iridiový svíčky určitě vydržej dýl ale taky stojej trojnásobek toho co normální svíčka. A třeba nemaj ani trojnásobnou životnost, třeba vyjde cenově nastejno dávat tam normální svíčky a častěji je měnit. Já teď třeba koupil Brisk Platin, ty maj elektrodu potaženou Platinou a údajně vydržej v autě až 90 000 km. Zajímalo by mě jestli by tolik vydrželi i na motorce.

Svíčky problém

20.7.2008 v 20:33 | Nahoru | #17
kup si ngk nebo denso iridium mel sem je na aprilii a denso byla lepsi ale stala 400 ted mam ngk za 180 racing a taky to jede brisk si nekupuj to tak max na škodu 120
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist