Co se deje ... po 1.startu vetsinou chcipne. A kdyz ne tak asi 3-4x houpnou otacky nahoru dolu v rozmezi 1500-2000ot. Pak teprve se ustali sytic na 2000ot. a postupne pada. Druhy start je uz v pohode. Dela to jak v chladnejsim pocasi tak ve vedrech a cely leto. Jinak ok, na jizdu to vliv nema, vsechno funguje perfektne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cagiva Raptor 650 (2007)
A nie je to nahodou tym japonskym motorom? Som niekde pocul, ze tie japonske motory nechcu startovat. [/quote]
Ne, to je tím, že taliáni rejou do japonských motorů a úplně to rozhasí. To je taky nápad koupit si italskou motorku! :P :lol: [/quote]
No chcel by som vediet, kto v skutocnosti vyrobil ten tvoj "japonsky" zazrak. Ci to nahodou nebol nejaky frustrovany talian, ktoreho nezobrali do ozajstnej talianskej fabriky, kde by rad robil, lenze je lempl, tak ho zobrali skladat len tie japonske hnusy. Mal by si si dat pozor na svoju "japonsku" motorku aby nedopadla tak ako tvoja original korejska.
Ne, to je tím, že taliáni rejou do japonských motorů a úplně to rozhasí. To je taky nápad koupit si italskou motorku! :P :lol: [/quote]
No chcel by som vediet, kto v skutocnosti vyrobil ten tvoj "japonsky" zazrak. Ci to nahodou nebol nejaky frustrovany talian, ktoreho nezobrali do ozajstnej talianskej fabriky, kde by rad robil, lenze je lempl, tak ho zobrali skladat len tie japonske hnusy. Mal by si si dat pozor na svoju "japonsku" motorku aby nedopadla tak ako tvoja original korejska. [/quote]
No právě, toho se fakt bojím. Když jsem viděl na rámu made in Italy tak jsem se šel ožrat - japonská motorka vyrobená v Itálii :puke: :lol: :lol: :lol: Ještě že jim Honda vozí zaplombované motory aby se do toho nemohli špageťáci vrtat. Je vidět, že jsou Italové dobří leda tak na to, aby byli použiti jen jako montážní síla-jak se začnou plést Japoncům do řemesla, tak to přestane startovat :lol: :lol: :lol:
Buď v klidu, jen reju. :cool: