paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ducati 749
 
9.12.2007 v 06:38
Zdravím všechny. Mám takový dotaz. S italskýma motorkama nemám žádné zkušenosti. Nedávno jsem se zakoukal do 749 a docela jsem uvažoval o koupi, ale přečetl jsem si pár diskuzí tady na fóru a teď nevím. Fakt jsou tyhle motorky tak náročný na údržbu? Já vím: když jí miluješ není co řešit, ale já jsem student, a když už si ušetřím na motorku tak na ní chci jezdit a ne se na ní chodit dívat do garáže a peníze na mega drahý servisi rozhodně nejsou. Takže furt tady jsou japonci. Díky všem co písnou. Mějte se. :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749

16.12.2007 v 20:12 | Nahoru | #1
DavR1>Zdravim, proč se vyhýbáš K1-2 a R1 04-05?Jsou nák extra poruchový? Jen tak mimo mísu, jak je natom ZX9 (r.v 98 - 00 :D )?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749

16.12.2007 v 20:36 | Nahoru | #2
HansB>Nechci tady zasírat forum o 749 psaním o jinejch motorkách ...
tak vyjmečně: ZX9R je trošku pozadu v porovnáním s konkurenci ve stejném ročníku co se týče podvozku a hmotnosti, ale zase má výkonější motor než třeba CBR900RR, dal bych si ale pozor na čelně havarované kusy, kawa má extrémě měkký rám ... při nárazu na přední kolo jsou trubky pevnější než rám a dojde k deformaci.
Hodně jich tady jezdí krátkejch, dobře je to vidět při pohledu z boku, přední kolo je jen kousek od spodní kapoty a motorka je jakoby nepřirozeně nakopnutá , při jízdě se to projevuje padáním do zatáčky a nervozním řízením v přímém směru...
Jinak je všechno o tom, jak se staral předchozí majitel , o nějaké vyložené vadě na motoru jsem neslyšel ... ,
modernizace v roce 00 až 03 se týká pouze uprav kapotáží , úpravy kyvky a pár drobností ... tudíž je tahle motorka v tuto dobu už dost zastaralá ... proto bych za stejný peníze koupil raději R1 nebo CBR929 ... to je uplně jiné svezení *yes*
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist