paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ducati 749
 
9.12.2007 v 06:38
Zdravím všechny. Mám takový dotaz. S italskýma motorkama nemám žádné zkušenosti. Nedávno jsem se zakoukal do 749 a docela jsem uvažoval o koupi, ale přečetl jsem si pár diskuzí tady na fóru a teď nevím. Fakt jsou tyhle motorky tak náročný na údržbu? Já vím: když jí miluješ není co řešit, ale já jsem student, a když už si ušetřím na motorku tak na ní chci jezdit a ne se na ní chodit dívat do garáže a peníze na mega drahý servisi rozhodně nejsou. Takže furt tady jsou japonci. Díky všem co písnou. Mějte se. :thmubup:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749

16.12.2007 v 20:36 | Nahoru | #1
HansB>Nechci tady zasírat forum o 749 psaním o jinejch motorkách ...
tak vyjmečně: ZX9R je trošku pozadu v porovnáním s konkurenci ve stejném ročníku co se týče podvozku a hmotnosti, ale zase má výkonější motor než třeba CBR900RR, dal bych si ale pozor na čelně havarované kusy, kawa má extrémě měkký rám ... při nárazu na přední kolo jsou trubky pevnější než rám a dojde k deformaci.
Hodně jich tady jezdí krátkejch, dobře je to vidět při pohledu z boku, přední kolo je jen kousek od spodní kapoty a motorka je jakoby nepřirozeně nakopnutá , při jízdě se to projevuje padáním do zatáčky a nervozním řízením v přímém směru...
Jinak je všechno o tom, jak se staral předchozí majitel , o nějaké vyložené vadě na motoru jsem neslyšel ... ,
modernizace v roce 00 až 03 se týká pouze uprav kapotáží , úpravy kyvky a pár drobností ... tudíž je tahle motorka v tuto dobu už dost zastaralá ... proto bych za stejný peníze koupil raději R1 nebo CBR929 ... to je uplně jiné svezení *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749

16.12.2007 v 21:23 | Nahoru | #2
DavR1>vykon neni vsechno.. a na okruhu taky vsichni porad nejezdi, spis na okreskach ;) ...parkrat jsem se honil s jap. sestkama na s2r, sami po mne sli (asi si rikali, ze to je nejaka mrdka na te italce :D ) a neuspely ..nikdy zadnej problem, nyni 26tis. km, ale hlavne - hlavne to prinasi ty emoce, a nevim jak u tebe, ale pro me je smyslem prijet domu s rohlikem na tvari a ne s unudenym ksichtem a pocitem, ze kdyz to teda fakt vytocim, tak to pyco jede..libi se mne i to, ze to ma skvelej design, zvuk na kterej nic nema (mozna MT 01), vibruje to a je to neposlusny.. proste lepsi draha italska vybirava k u rva nez levna japonska stetka, ktera je nudna a proto si dava kazdyho, aby si vydelala a udela te aniz bys neco delal ty.. a oblecky a tak..why not? lespi nez hadry z kenvela, ktery nosi Rjednickari.. takze se nenavazej, sam rikas, ze nekdo prodava u tebe zrovna nahodou dobryho monstera, takze spis to bude o pristupu predchozich majitelu..kdyz sem taky vsichni dovozci vozi ty nejvetsi kramy..v zivote bych tady ducati nekoupil, si clovek musi vybrat v italii sam.. a radsi narvu vic penez do neceho z ceho neco mam nez do nejake nudne rejze :lol: ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749

17.12.2007 v 07:52 | Nahoru | #3
DavR1>Dejve, jen technická poznámka... 998 SPS neexistuje... jestli myslíš toho člověka, kterého myslím i já, tak se jedná o 916 SPS rok 1998 a jestli opravdu máme na mysli tutéž motorku, tak u motorky, kde neznáme minulost servisu (byl-li tam proveden vůbec) se není čemu divit, že pokud se motor otevře po 20 000 km poprvé (kdo ví jestli jen po 20 tis km!!), tak je tvrdochrom na vahadlech v prdeli, a vahadel je tam 16 ks, 1 ks stojí cca 4500 Kč, a zbytek ať si každý dopočítá...
Když jsem na jaře sháněl 998 nebo 996, tak jsem volal i Tobě, a v podstatě jsi mi řekl to, co tu píšeš... Nechceš to vozit, protože tomu nevěříš, protože do motoru nikdo nevidí a přes rachot spojky na tom uchem nikdo nic nepozná. A je to opravdu jak říkáš, Ducati je problém prodat, ale já bych si dovolil i doplnit tuto větu, že "Ducati je problém prodat, ale i koupit". Není to jen o penězích, je to hlavně o tom, že prostě když prodáváš Ducati, tak čekáš na to, až se objeví někdo, kdo chce Ducati. Člověk jdoucí po japonském litru, se většinou dívá po výhodném poměru cena/stav/rok výroby a pak je mu trošku i jedno, jestli koupí "fároše" nebo "eRjedna", ale s Duknou je to jiné. Já na jaře sháněl Duknu 4 měsíce a nakonec to dopadlo tak, že jsem se ozval jednomu 66 letýmu pánovi, kterej prodával nyní již mou 996 S. Ten mi do telefonu řekl, že už si snad myslel, že tu Duknu nikdo nechce. Bylo to sice hlavně cenou, protože když do inzerátu dal 260 000, tak to bylo "trošku" přemrštěné. Ale bylo jasné, že já jsem jeho jedinej potenciální kupec a on zase má jedinou solidní motorku, protože to co jsem viděl když jsem pojezdil inzeráty, mě zděsilo, samý zbídačený jebky...
Nás nazýváš "fanatickýma majitelama", já bych si Tebe dovolil nazvat "fanatickým odpůrcem", bohužel jsi měl smůlu na špatnej kus. Píšeš že Tvoje 916 má poctivých 27 tis km a pokud je v hajzlu dokonce tvrdochrom na vačkách, tak vahadla musely být vydřený už dávno před tím, tzn. že opět bych si dovolil tvrdit, že to je jen a pouze tím, že to servis nevidělo ani z rychlíku... moje 748 má 18500 km a 996 22000 km a nemám sebemenší problémy. Je ale pravdou, že obě moje motky nedělaly jiný ruce, než pan Arnošt a motor pouze Robert Papežík. Ten mi dokonce řekl, že k němu jezdí 916 a 996tky s 70tis kilometrama a motor nemá problém. Myslím že odkazovat na testy motorradu, kde rozebrali motor po odjetých 50 000 kilometrech není třeba (996 tam dopadla jako jedna z nejlepších - na válcích bylo vidět dokonce ještě honování z fabriky, převodovka absolutně nulové opotřebení atd.).
Toť vše :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist