globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak je to teda s tim benzinem???
 
3.7.2008 v 21:48
Tak jsem se chtel zeptat, jake pozorujete rozdily mezi obycejnym a viceoktanovym, popr. nejak jinak nadopovanym benzinem. Ja mam ZX-9R a jezdim na Shell V-power95 a fpoho. Nedavno jsme jeli docela daleko a musel jsem natankovat u OMV a dal jsem tam obyc. NAT 95 a vsimnul jsem si, ze ta motorka nejede tak, jak jsem zvyklej a dokonce se to podepsalo i na spotrebe. Minule jsem vyzkousel ten CARERRA 100 a to, ze jsem ho naredil cca 1:1 s tim, co jsem tam mel, tak me samotnyho prekvapilo jak ta motka ozila a i spotreba klesla. Docela jsem koukal, ze i u karbce je ten rozdil znat. Vsimli jste si i Vy rozdilu??? Ja rozhodne, prestoze jsem videl nejaky testy na brzde a tam to vyloucili.
Předchozí
1 2
Následující

Jak je to teda s tim benzinem???

4.7.2008 v 21:42 | Nahoru | #31
No ja prave na ZX-9R r.99 ten rozdil vypozoroval, aniz bych to cekal. Jezdim porad stejne-co to jde :) vetsina km ve dvou vicemene stejny trasy. s tim 100-oktanem jsou vyrazne posileny stredni otacky - vrsek je blazinec tak jako tak, ale kazdopadne neni potreba tolik kroutit plynem. S N95 jsem jezdil za cca 8,5l, V power kolem 8 a s tim N100 1:1 s N95 jsem byl neco kolem 7,5. Kazdopadne me to prekvapilo, ze je to u karburatoru tak znat. Ted uz jen Carrera 100

Jak je to teda s tim benzinem???

5.7.2008 v 10:56 | Nahoru | #32
mam starsi moto a tak mam obavy jestli by ji to vic neublizilo než mi pomohlo určite v benzinech rozdil je ale co teploty prubeh horeni a jine promne vzdalene... moje motka přišla na svet a take benziny nebyly takze počitali konstrukteri sz takovymi palivy? psano 95 tak tam je treba lat 95

Jak je to teda s tim benzinem???

5.7.2008 v 11:18 | Nahoru | #33

Vlada XX> Test udělám zdarma, zaplatíte jen benzín-možno i více nádrží pro větší objektivitu


Tiez sa pridavam, vecsi pocet masin = vecsia objektivita ;o)

Jak je to teda s tim benzinem???

9.7.2008 v 21:34 | Nahoru | #34

Prda1>Tak vy co si myslíte že to s tím super mega lepším benzínem jede líp,poproste nějakého kamaráda at vám natankuje do kanistru normální N95 a do druhého ten super benzín a neříká vám v kterém je který a schválně jestli to někdo zvás pozná po postupném vyjetí obou kanistrů. Já se vsadím že nepoznáte nic protože oktanové číslo ukazuje jen odolnost benzínu proti samozápalu nikoli nějakou "výkonost" toho paliva



nekdy nestaci jen precist si nebo pamatovat vysvetleni, co napr.znamena oktanove cislo a pak tu hazet rozumy, byva dobre zkombinovat to precteni si urcite definice i s vecmi s tim sovisejicimi, abys alespon pochopil, jak to vlaste funguje, neboli-co napr.takove vyssi oktanove cislo motoru umozni. necekam, ze bys to pochopil, vlastne ani nevim, proc na tebe reaguji...

Jak je to teda s tim benzinem???

9.7.2008 v 21:41 | Nahoru | #35
Lachout> několik tisíc km ověřené, že to placebo není. 1-1,5 litru na spotřebě je znát. podle mě to nějak vyčistilo motor, bo teď už tam leju všechno možné a furt malá spotřeba.

na výkonu to nepoznám.

Naposledy editováno 09.07.2008 21:42:02

Jak je to teda s tim benzinem???

9.7.2008 v 22:58 | Nahoru | #36

Dolík ....>Lachout> několik tisíc km ověřené, že to placebo není. 1-1,5 litru na spotřebě je znát. podle mě to nějak vyčistilo motor, bo teď už tam leju všechno možné a furt malá spotřeba.

na výkonu to nepoznám.



Shell sam uvadi, ze V-Power na vykon muze mit vliv tim zpusobem, ze se vycisti ventily atd od carb usazenin a tim zlepsi sani a muze se zvysit (vratit puvodni) vykon, uvadi, ze mas najezdit 10t km pro uplny vycisteni. Jinak by V-P 95 nemel mit na vykon vliv (napr proti N95 od Shellu).

Tak sem se este docet:
Shell V-Power obsahuje prostředek Friction Modifier, který významně přispívá ke snížení třecích ztrát. Palivo se při hoření vypařuje a oddělují se z něj částice Friction Modifier, snášející vyšší tepelné zatížení a dostávají se na stěny válců. Vytváří se tak tenký dodatečný třecí film, doplňující film tvořený olejem z klikové skříně. Díky této dvojnásobné ochraně se snižuje tření pístů ve válcích zejména při tzv. studených startech, kdy v prvních okamžicích po spuštění motoru hrozí nedostatečné mazání jeho pohyblivých částí.

Naposledy editováno 09.07.2008 23:22:36

Jak je to teda s tim benzinem???

9.7.2008 v 23:50 | Nahoru | #37
lol lol

Jak je to teda s tim benzinem???

10.7.2008 v 08:30 | Nahoru | #38

Eso_Rimmer>Prda1>Tak vy co si myslíte že to s tím super mega lepším benzínem jede líp,poproste nějakého kamaráda at vám natankuje do kanistru normální N95 a do druhého ten super benzín a neříká vám v kterém je který a schválně jestli to někdo zvás pozná po postupném vyjetí obou kanistrů. Já se vsadím že nepoznáte nic protože oktanové číslo ukazuje jen odolnost benzínu proti samozápalu nikoli nějakou "výkonost" toho paliva

nekdy nestaci jen precist si nebo pamatovat vysvetleni, co napr.znamena oktanove cislo a pak tu hazet rozumy, byva dobre zkombinovat to precteni si urcite definice i s vecmi s tim sovisejicimi, abys alespon pochopil, jak to vlaste funguje, neboli-co napr.takove vyssi oktanove cislo motoru umozni. necekam, ze bys to pochopil, vlastne ani nevim, proc na tebe reaguji...


Prosím prosím vysvětli mi to at můžu házet víc rozumů příště
Jinak motoru který má uzpůsobenou kompresi pro N95 by neměl benzín s vyšším oktanovým číslem přinést nic. Něco jiného je to u motorů např. s turbem nebo sníženou hlavou tam se komprese zvednou a už to smysl má.

Naposledy editováno 10.07.2008 08:30:49
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist