Prda1>Tak vy co si myslíte že to s tím super mega lepším benzínem jede líp,poproste nějakého kamaráda at vám natankuje do kanistru normální N95 a do druhého ten super benzín a neříká vám v kterém je který a schválně jestli to někdo zvás pozná po postupném vyjetí obou kanistrů. Já se vsadím že nepoznáte nic protože oktanové číslo ukazuje jen odolnost benzínu proti samozápalu nikoli nějakou "výkonost" toho paliva
nekdy nestaci jen precist si nebo pamatovat vysvetleni, co napr.znamena oktanove cislo a pak tu hazet rozumy, byva dobre zkombinovat to precteni si urcite definice i s vecmi s tim sovisejicimi, abys alespon pochopil, jak to vlaste funguje, neboli-co napr.takove vyssi oktanove cislo motoru umozni. necekam, ze bys to pochopil, vlastne ani nevim, proc na tebe reaguji...
na výkonu to nepoznám.
Naposledy editováno 09.07.2008 21:42:02
Dolík ....>Lachout> několik tisíc km ověřené, že to placebo není. 1-1,5 litru na spotřebě je znát. podle mě to nějak vyčistilo motor, bo teď už tam leju všechno možné a furt malá spotřeba.
na výkonu to nepoznám.
Shell sam uvadi, ze V-Power na vykon muze mit vliv tim zpusobem, ze se vycisti ventily atd od carb usazenin a tim zlepsi sani a muze se zvysit (vratit puvodni) vykon, uvadi, ze mas najezdit 10t km pro uplny vycisteni. Jinak by V-P 95 nemel mit na vykon vliv (napr proti N95 od Shellu).
Tak sem se este docet:
Shell V-Power obsahuje prostředek Friction Modifier, který významně přispívá ke snížení třecích ztrát. Palivo se při hoření vypařuje a oddělují se z něj částice Friction Modifier, snášející vyšší tepelné zatížení a dostávají se na stěny válců. Vytváří se tak tenký dodatečný třecí film, doplňující film tvořený olejem z klikové skříně. Díky této dvojnásobné ochraně se snižuje tření pístů ve válcích zejména při tzv. studených startech, kdy v prvních okamžicích po spuštění motoru hrozí nedostatečné mazání jeho pohyblivých částí.
Naposledy editováno 09.07.2008 23:22:36
Eso_Rimmer>Prda1>Tak vy co si myslíte že to s tím super mega lepším benzínem jede líp,poproste nějakého kamaráda at vám natankuje do kanistru normální N95 a do druhého ten super benzín a neříká vám v kterém je který a schválně jestli to někdo zvás pozná po postupném vyjetí obou kanistrů. Já se vsadím že nepoznáte nic protože oktanové číslo ukazuje jen odolnost benzínu proti samozápalu nikoli nějakou "výkonost" toho paliva
nekdy nestaci jen precist si nebo pamatovat vysvetleni, co napr.znamena oktanove cislo a pak tu hazet rozumy, byva dobre zkombinovat to precteni si urcite definice i s vecmi s tim sovisejicimi, abys alespon pochopil, jak to vlaste funguje, neboli-co napr.takove vyssi oktanove cislo motoru umozni. necekam, ze bys to pochopil, vlastne ani nevim, proc na tebe reaguji...
Prosím prosím vysvětli mi to at můžu házet víc rozumů příště
Jinak motoru který má uzpůsobenou kompresi pro N95 by neměl benzín s vyšším oktanovým číslem přinést nic. Něco jiného je to u motorů např. s turbem nebo sníženou hlavou tam se komprese zvednou a už to smysl má.
Naposledy editováno 10.07.2008 08:30:49