Odhalil jsem ale pro mě dost překvapivou věc! To ozubení na lamelách (které zapadá do koše) je celkem brutálně otlačené (takže už vim, proč to tak zvoní), třeba klidně přes milimetr :| To je asi blbé, co? No což, pořídím si nové lamely, stejně to bylo v plánu. Ale otlačení, ač né tak výrazné (cca poloviční) vykazuje i ozubení (resp. ty drážky) na koši :/ A měnit koš jsem teda neměl v plánu. Budu ho muset "čenžnout"? Kolik to tak může stát?
Jo a taky by mě zajímalo, jestli se vyplatí investice do těch sportovních lamel (tušim, že David 900SS o nich psal)?
Děkuju ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Los problémos se suchos spojkos
předpokládám že "protizávaží" je naproti pístu a ne vyosený na setrváku
a pokud nedělá volnoběh problémy tak není co řešit a silně pochybuju že by nechyli prodávat nějakej díl, kterej odvalí motor dokud se do něj nedaj ojnice za 60litrů a písty teď nevim jestli za 30 nebo taky za 60 a navíc by na to ani nikde neupozornili (to jsou jen hrubé ceny, já se o to trošku zajímal a naznal jsem že tak bohatej nejsem, ikdyž by bylo zajímavý mít SSko který jede skoro jako sériový TLR, VTRSP, 999 apod)