Odhalil jsem ale pro mě dost překvapivou věc! To ozubení na lamelách (které zapadá do koše) je celkem brutálně otlačené (takže už vim, proč to tak zvoní), třeba klidně přes milimetr :| To je asi blbé, co? No což, pořídím si nové lamely, stejně to bylo v plánu. Ale otlačení, ač né tak výrazné (cca poloviční) vykazuje i ozubení (resp. ty drážky) na koši :/ A měnit koš jsem teda neměl v plánu. Budu ho muset "čenžnout"? Kolik to tak může stát?
Jo a taky by mě zajímalo, jestli se vyplatí investice do těch sportovních lamel (tušim, že David 900SS o nich psal)?
Děkuju ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Los problémos se suchos spojkos
David 900SS píše: Ducatista>
já měl na mysli origoš setrváky od ducati , který jsou drahý , ne fot franty fodvedle co má sóstruh foe
No jestli jsou díly z TSS podle Tebe "fot franty fodvedle co má sóstruh foe"...
já to psal právě proto, že jsem byl zatím absolutně se vším z TSS maximálně spokojenej ale tohle o tom setrváku mě překvapilo.
TSS neznám , jen vím že některý setrváky , výhradně od výrobce bejvaj v pohodě
Zajímal by mě způsob jakým postupovali při návrhu , ve fabrice je to jasný to spočítá jeden borec, případně tým , co dělal "sériovej setrvák", ale takhle u domácího výrobce , kterej se určitě nazajímá jak fachčí celej motor.
Je fakt že nejjednodušší je vzít setrvák od dukny změřit, zvážit a udělat to stejný.