globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: YZF Thundercat, pár dotazu...
23.6.2008 v 14:00
Zdravím...
Našel jsem sice téma Thundercat, ale diskuze se již vydala jiným směrem, tak se omlouvám,ale založil jsem nové téma.

Koupil jsem Thundercata o víkendu, krásná motorka, jsem nadmíru spokojen, jen jsem s ní jel cca 150km, od začátku řazení naprosto úžasný ale ke konci jízdy začala blbnout dvojka... nechtělo se jí a bylo to docela rány proti jiným rychlostem když zapadávala. Mohlo by to být zahřátím? zdá se mi to jako blbost. nevím čím by to mohlo být. ostatní rychostli v pohodě... při řazení dolu vše Oki, jen nahoru z jedničky na dvojku to blbne...

Další otázka... dá se domontovat zadní platový díl co drží SPZ? bez toho abych ho řezal atd...? chtěl bych pak koupit jen kovový držák a pak dát miniblinktry.

Ještě jsem hledal návod ale je to problém. Jestli by někdfo byl tak moc laskav a mohl by ho dát na net nebo poslat emailem.

Díky moc za pomoc

YZF Thundercat, pár dotazu...

25.11.2008 v 08:15 | Nahoru | #391
Yamaha YZF600R Thundercat

Yamaha YZF600R Thundercat je vcelku nadprůměrný motocykl, který zaujme povedeným designem, sobrou spolehlivostí a skvělým motorem. Na druhou stranu, jízdní vlastnosti nepatří k nejlepším a výbava taky mohla být lepší.

Motor
Motor v motocylku Yamaha YZF600R Thundercat pochází z modelu R6 a prošel mírnými úpravami. Ze zdvihového objemu 599cc dává nejvyšší výkon rovných 100 koní a kroutící moment je 90 Nm. Zátah motoru v nízkých a středních otáčkách je sice trochu nevýrrazný, ale vše se napraví po překročení hranice 6000 ot/min. To je s ním potom radost jezdit. Převodovka má 6 přesných stupňů a maximální rychlost motocyklu je 235 km/h. Motor je prostě jeden z největších kladů motocyklu.

Jízda a ovladatelnost
Tady nás motocykl mírně zklamal. YZF600R váží celkem hodně, a to 187kg a odpružení má s touto hmotností celkem práci a ne vždy se s ní vypořádá v pořádku. Pro někoho, kdo je zvyklý řídit superbiky, bude celkové chování na silnici utrpení a jen těžko si bude zvykat. Pro běžného uživatele budou jízdní vlastnosti dostatečné. I když to podle vzhledu tak nevypadá, Yamaha YZF600R je spíše než superbike pohodlná touringová motorka.

Výbava
Tady je všechno pouze průměrné. Brzdy jsou tak akorát, nejsou ani přehnaně ostré, ale nejsou ani vyloženě špatné. Mají průměr 298mm vpředu a 245mm vzadu. Odpružení je taky pouze průměrné a občas má mírné problémy s bezpečným udržením motocyklu. Palubní deska je sice analogová, ale není moc přehledná a na přímém slunečním světle není ani moc dobře čitelná. Ocenili jsme dobrou ochranu proti větru a pohodlné sedlo.

Kvalita a spolehlivost
Kromě výfukového systému, který má tendenci velmi rychle podléhat korozi, je vše ostatní v naprostém pořádku. Kvalita zpracování a celková úroveň použitých materiálů je na velmi vysoké úrovni. Nejspolehlivější části motocyklu jsou motor a brzdy. Motor vydrží i drsné zacházení a bez jekékoliv údržby vydrží až 100 tisíc kilometrů. Mechanické problémy jsou spíše výjimkou a bát se nemusíte ani stávkující elektroniky.

Cena
Tento motocykl se sice již neprodává, ale sehnat ho by neměl být žádný větší problém. V bazaru se jeho cena pohybuje v rozmezí 900 - 2800 liber (27 - 84 tisíc kč). Když veznete v potaz skvělou spolehlivost, určitě můžete po tomto motocyklu bez obav sáhnout. Navíc po designové stránce se jedná pořád o relativně přitažlivý model, takže s motocyklem uděláte i nějakou tu parádu.

Verdikt
Yamaha YZF600R Thundercat je vcelku nadprůměrný motocykl, který zaujme povedeným designem, sobrou spolehlivostí a skvělým motorem. Na druhou stranu, jízdní vlastnosti nepatří k nejlepším a výbava taky mohla být lepší. Novou ji už pravděpodobně neseženete, ale ceny v bazaru se pohybují na velmi přijatelné úrovni, takže díky vysoké spolehlivosti se jedná o výhodnou koupi.

Uživatelský manuál

Další manuály a čísla dílů:
http://www.thundercat.nl/compo...desc,DESC/

Reklamní prospekt

Video z okruhu ve Vysokém Mýtu...ikněte zde







Youtube playlist

Po přechodu z XJ600N na Thundercat mi přijde, že je Thundercat o něco hůře ovladatelný v nízkých rychlostech, ale zase ve vyšších vyniká stabilitou a klidem. Motor pracuje ve větším rozsahu použitelných otáček(cca 3t ot. až po červené pole). To je dobré na cestovní tempo, ale když potřebujete rychle zvýšit rychlost, tak je to na dlouhé lokte...pokud tedy nedáte dva kvalty dolu. Pak nastává zejména na první dva rychlostní stupně malé peklo a přední kolo se odlepuje od asfaltu, i když vůbec nechcete. Brzdy 100k motoru sekundují zdatně a to tak, že RoadAttack na mém předním kole to kometuje občasným vřískotem, zvláště v nižších rychlostech. Zadní brzda je(aspoň u mého kousku) poněkud mdlá, takže se nechá použít i bez nechtěného smyku zadního kola. Podvozek je plně nastavitelný, ale nejsem s ním 100% spokojen, což bude způsobeno asi tím, že pořádně nevim jak ho nastavit. Ochrana proti větru je špičková jak se sluší na postarší supersport.

Specifikace

Délka - 2060mm
Šířka - 725mm
Výška - 1190mm
Výška sedla - 805mm
Rozvor - 1415mm

Pohotovostní hmotnost - 212kg

Motor
Vodou chlazený řadový 4válec, DOHC, 599ccm
Vrtání - 62x49,6mm
Kompresní poměr - 12:1
Startér - elektrický

Celkové množství oleje - 3,5L (2,6L při prav. výměně bez filtru)
Objem chladiče - 1,95L
Vzduchový filtr - mokrý typ
Objem pal. nádrže - 19L(3,1L rezerva)
Karburátory - Keihin CVKD36/4
Zapalovací svíčky - NGK CR9E(mezera 0,7-0,8)
Spojka - mokrá, vícelamelová
Primární převod - ozubenými koly(82/48)
Sekundární převod - řetězem(47/15)

Rám - ocelový typ Diamond
Úhel hlavy řízení - 25st.
Závlek - 97mm

Pneumatiky
Přední - 120/60ZR17 (55W)
Zadní - 160/60ZR17 (69W)

Brzdy
Přední - dvoukotoučová
Zadní - jednokotoučová

Odpružení
Přední - pružina a olejový tlumič - zdvih 130mm
Zadní - pružina+stlačený plyn a olejový tlumič - zdvih 120mm

Elektrika
Zapalovací systém - T.C.I.
Baterie - YTX12-BS, 12V 10AH

YZF Thundercat, pár dotazu...

25.11.2008 v 13:16 | Nahoru | #392
Kde si to vyhrabal

"Motor
Motor v motocylku Yamaha YZF600R Thundercat pochází z modelu R6 a prošel mírnými úpravami"

No nevím,ale první byl ThunderCat a pak R6 ThunderCat má předělaný motor z FZR

"Zátah motoru v nízkých a středních otáčkách je sice trochu nevýrrazný"........

sorry ale co se této věty týče,tak bych řekl,že z šestek se kterýma se dá TCat srovnávat má právě TCat nejlepší střední pásmo

"Jízda a ovladatelnost
Tady nás motocykl mírně zklamal. YZF600R váží celkem hodně, a to 187kg a odpružení má s touto hmotností celkem práci a ne vždy se s ní vypořádá v pořádku. Pro někoho, kdo je zvyklý řídit superbiky, bude celkové chování na silnici utrpení a jen těžko si bude zvykat. Pro běžného uživatele budou jízdní vlastnosti dostatečné. I když to podle vzhledu tak nevypadá, Yamaha YZF600R je spíše než superbike pohodlná touringová motorka"

Tak váhu Cat větší má o tom žádná:) se superbikama to snad nemůžeš srovnávat ani ze srandy co se týče odpružení,tak krom předku který je měkkčí(což se dá dohnat olejem) je na tom celkem dobře a hlavně si vem že na TCatu je podvozek seřiditelný...zkus to nastavit jinak a uvidíš

"Tento motocykl se sice již neprodává"

koukni se na USA trh

Jinak já jsem měl před TCatem taky XJ a co se ovladatelnosti týče,tak mi Cat teda příjde,že se do zatáček vodí líp než XJ možná to bude tím,že jsme měl XJ jako mladej:/

Jinak je to taková kurva pro všechno není problém s ní vyrazit na okruh obrousit stupačky-slidery a pak se sebrat a objet na ní evropu

YZF Thundercat, pár dotazu...

25.11.2008 v 13:22 | Nahoru | #393
Jinak tady máte kdyžtak nějaké počtení
To byla moje první motodovolená na kočce od té doby jich bylo mnoho a mnoho

http://www.motorama....=article&sid=238

1 reakcí na tento příspěvek YZF Thundercat, pár dotazu...

25.11.2008 v 13:28 | Nahoru | #394
To jsem ale nepsal já a kdyby jsi se kouknul o stránku dopředu tak uvidíš, že jsem tam psal že jsem to našel na nějakých stránkách na netu. Jinak vím že se Tcat vyrábí už vzhledem k tomu že já sám mám rv. 2005.

YZF Thundercat, pár dotazu...

25.11.2008 v 13:32 | Nahoru | #395
burda.b jj sorry ted jsem si toho všiml:) tak jsem to okomentoval někomu jinému
05 tak to máš taky dovoz co?

YZF Thundercat, pár dotazu...

25.11.2008 v 16:30 | Nahoru | #396
LukyCat: Jo jo taky. Jsem celkově třetí majitel druhý v ČR a kupoval jsem ji když měla najeto 13500Km. Takže dobrý.

Naposledy editováno 25.11.2008 17:40:04

(reakce na) YZF Thundercat, pár dotazu...

25.11.2008 v 17:46 | Nahoru | #397
KARDAN> nechávám si dělat výfuk přímo na míru -karbon, nerez - přímo na kočku- tak si myslím že nebudu muset nic štelovat v ceně asi 4000,- Už jsem zvědav na ten zvuk,má to být hotovo každým dnem

1 reakcí na tento příspěvek YZF Thundercat, pár dotazu...

25.11.2008 v 18:13 | Nahoru | #398
A kde si to necháváš dělat? To jsem na to sám zvědav jak to dopadne. To pak musíš poslat nějaké foto a nejlíp video ...

YZF Thundercat, pár dotazu...

25.11.2008 v 19:51 | Nahoru | #399
Hodte odkaz na motorku z roku 2008..ja slysel, ze se v USA prodavala jenom do konce roku 2007

(reakce na) YZF Thundercat, pár dotazu...

25.11.2008 v 20:34 | Nahoru | #400
burda.b> já mám poblíž celou motorkářskou rodinu -servisáku-od prodeje až po výrobu

YZF Thundercat, pár dotazu...

25.11.2008 v 23:32 | Nahoru | #401
No tak to se pak někdo má...

YZF Thundercat, pár dotazu...

26.11.2008 v 16:24 | Nahoru | #402
Chlapi nechcete někdo plachtu na moto za cca 800,-Kč ? Černá úpně nová od MOTUL. Já jsem ji vyhrál a jelikož už jednu mám tak je mi tahle k ničemu.

YZF Thundercat, pár dotazu...

26.11.2008 v 18:33 | Nahoru | #403
LukyCat > TY voe tak jsem to přelouskal no paráda, ale fakt smula že vam takhle chcalo

(reakce na) YZF Thundercat, pár dotazu...

26.11.2008 v 18:47 | Nahoru | #404
burda.b> dobré resumé, ale v některých věcech trochu nesouhlas, ale to je jedno každý je s catem jinak spokojen a jinak se mu s ním jezdí
mi osobně hodně vadí ten podvozek, vím, že se to dá seřidit, ale to budu muset asi nechat na odbornou dílnu, že? mám to hodně měkké, jak vzadu , tak v předu-trochu míň...často krát se mi v zatáčkách vlní a to není moc příjemné...
jak tam píše, že se mu na catu odlepuje přední kolo od asfaltu a ani nechce, tak to taky nesouhlasím...ta potvora se zvedá hodně ztuha nebo mi to asi nejde

YZF Thundercat, pár dotazu...

26.11.2008 v 21:47 | Nahoru | #405
No nevim kdo psal tu recenzi ale asi se mu na Tcatu něco nezdálo. A co se toho podvozku týče, tak ho mám taky nastavenej na měkčí a řekl bych že je to tak pohodlnější na cestování a to vlnění není zas tak hrozné aby se na to nedalo zvyknnout si aspoň myslím já...

1 reakcí na tento příspěvek YZF Thundercat, pár dotazu...

26.11.2008 v 21:49 | Nahoru | #406
No a to stím odlepováním kola od země mám trochu problém, pač když za ni vezmu tak se stavý na zadek.

(reakce na) YZF Thundercat, pár dotazu...

26.11.2008 v 22:03 | Nahoru | #407

burda.b>No a to stím odlepováním kola od země mám trochu problém, pač když za ni vezmu tak se stavý na zadek.


opravdu? tak to jo..ti závidím ani nemusíš vyplachem nebo přes spojku? na jakých číslech to máš nastavené(předek i zadek)
dík

YZF Thundercat, pár dotazu...

27.11.2008 v 22:31 | Nahoru | #408
KARDAN: - Ne žádný výplach ani spojka, prostě jenom jedu a když třeba chci předjíždět a mám tam trojku a vezmu za ni tak se začne zvedat mrcha no a když je tam dvojka, tak o tom ani nemluvím... Někdy je to sranda ale někdy mě to kapku štve. :\
Teď přesně nevím jak to mám nastavený ale zítra až budu mít čas tak se podívám a písnu to. Ale řekl bych, že to bude asi na to nejměkčí snad, protože je to fakt hodně udělaný na cestování.
Jo a taky co se výkonu týče hodně pomáhá při každé výměně oleje nechat vypláchnout motor takovým spešl přípravkem , já ho používám od MOTULU a ten ti vypláchne všechny pylinky a usazený karbon a jiný bordel, který běžným vypuštěním jenom oleje nevyteče. Ale nedoporučuje se to používat u motorek u kterých to nikdy nebylo dělaný a mají nalítáno přes 30000km, to by pak mohl začít týct olej a přestat těsnit gufera.
Jinak po takovym výplachu se ti úplně změní jak zvuk motoru tak i tah na takových 2000 km než se zase začnou v motoru dělat různé usazeniny. Je to fakt dobrá věc, sice trochu drahá ale co bych pro Caty neudělal.(funguje to tak, že nahřeješ motor, vypustíš olej a pak tam naleješ ten přípravek a necháš motor 15 min. běžet jen tak na volnoběh a poté to vypustíš a divil by ses co z toho poteče...

Naposledy editováno 27.11.2008 22:34:56

1 reakcí na tento příspěvek YZF Thundercat, pár dotazu...

27.11.2008 v 23:36 | Nahoru | #409
Nechci se s nikym hadat, ale na seriovej prevod by se plynem(si myslim)Cat nezvedl na 2 natoz na trojku..Muj ne

YZF Thundercat, pár dotazu...

28.11.2008 v 12:02 | Nahoru | #410
No tvůj ne a můj ano, nevím čím to je ale je to tak.

(reakce na) YZF Thundercat, pár dotazu...

29.11.2008 v 13:33 | Nahoru | #411

Chapadlo>Nechci se s nikym hadat, ale na seriovej prevod by se plynem(si myslim)Cat nezvedl na 2 natoz na trojku..Muj ne


no právě... já se kočkou nadřu jenom na první kvaltu, natož na druhém...ale tak proč ne, jestli se o to tak stará. zní to zajímavě, slyším poprvé o nějakém takovém přípravku...a co to v průměru stojí peněz?
jinak taky budu měnit olej, ale jak píšeš, že už se to potom nemůže dělat , tak to jebu..přes zimi chci dát olej, olejový i vzduchový filtr...a to už bude mít doufám nějaký vliv ke zlepšení jízdy, ne? vduchový filtr si myslím určitě a vyměnění oleje taky dělá svoje? a jinak jaký lejete? mějte se

YZF Thundercat, pár dotazu...

29.11.2008 v 14:21 | Nahoru | #412
Ten přípravek stojí v průměru 500,- až 800,- Kč.

1 reakcí na tento příspěvek YZF Thundercat, pár dotazu...

30.11.2008 v 20:58 | Nahoru | #413
burda.b > To tak vypadá, že na jedničku nemužeš přidat ani pul plynu jinak by si byl na zádech

Každopádně tomuhle se mi fakt nechce věřit i když se o to staráš i když to maš novější. Jedině že máš malý pastorek nebo velkou rozetu

(reakce na) YZF Thundercat, pár dotazu...

1.12.2008 v 16:05 | Nahoru | #414
Torm_Cat> Já to nikomu nenutím, když se ti tomu nechce věřit tak nemusíš. Jinak všechno je tam origo, takže nevím jakej je tam pastorek ani rozeta o to jsem se nikdy nějak nezajímal.A nevím jestli na jedničku bych byl na zádech protože jak už jsem psal, myslím , že to bylo doknce i na tomhle fóru, tak jedničku nevytáčím protože mi to doporučil předešlý majitel že to nedělá dobře tý dvojce se kterou mají všichni takové problémy. Tak že mi doporučil abych tomu tímhle způsoben předcházel.

YZF Thundercat, pár dotazu...

1.12.2008 v 17:54 | Nahoru | #415
chlapi ,já to mám taky origoš a zvedla se (trochu a ztěžka ) jen když jsme dva a taky jsem měl 98 nebo 100 oktanový benál - tak nevím...

Naposledy editováno 03.12.2008 19:29:33

YZF Thundercat, pár dotazu...

2.12.2008 v 17:54 | Nahoru | #416
Používám jen selský rozum

YZF Thundercat, pár dotazu...

19.12.2008 v 18:24 | Nahoru | #417
Všem přeju krásné prožití svátků vánočních, hodně štěstí a zdravý do nového roku a havně v nové sezóně tisíce šťastně ujetých kilometrů bez nehod!!!

YZF Thundercat, pár dotazu...

19.12.2008 v 19:25 | Nahoru | #418
pridavam se k prani vsem HromKockarum a i vsem ostatnim... hodne km bez nehod, at se dari, to co mate v planu... a hlavne to zdravi...

YZF Thundercat, pár dotazu...

20.12.2008 v 14:00 | Nahoru | #419
děkujem pánové! nápodobně!

YZF Thundercat, pár dotazu...

20.12.2008 v 20:46 | Nahoru | #420
Asi by jste tomu nevěřili, ale dneska v Kolíně byl nějakej motorkářskj sraz. Asi 20-25 motorek ale takhle před vánocema si myslím že to bylo až dost.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Thundercat - karburátor Yamaha YZF 600R Thundercat Okin1 11 6.11.2023 v 23:51 2stroke
Motorka 35 kW pro A2 - silniční Yamaha YZF 600R Thundercat, Kawasaki ZZR 600, Honda ... Joel1 4 6.7.2023 v 19:54 Joel1
Sada na snížení výšky Yamaha thunde... Yamaha YZF 600R Thundercat R.a.F 5 2.11.2022 v 19:53 assassin
HJC IS 17 Yamaha YZF 600R Thundercat Malibu86 10 7.1.2021 v 14:20 vopák
Motor cukne spadne otáčkoměr a zase... Yamaha YZF 600R Thundercat Kalich94 3 26.8.2020 v 15:27 FiZzeR


TOPlist