Našel jsem sice téma Thundercat, ale diskuze se již vydala jiným směrem, tak se omlouvám,ale založil jsem nové téma.
Koupil jsem Thundercata o víkendu, krásná motorka, jsem nadmíru spokojen, jen jsem s ní jel cca 150km, od začátku řazení naprosto úžasný ale ke konci jízdy začala blbnout dvojka... nechtělo se jí a bylo to docela rány proti jiným rychlostem když zapadávala. Mohlo by to být zahřátím? zdá se mi to jako blbost. nevím čím by to mohlo být. ostatní rychostli v pohodě... při řazení dolu vše Oki, jen nahoru z jedničky na dvojku to blbne...
Další otázka... dá se domontovat zadní platový díl co drží SPZ? bez toho abych ho řezal atd...? chtěl bych pak koupit jen kovový držák a pak dát miniblinktry.
Ještě jsem hledal návod ale je to problém. Jestli by někdfo byl tak moc laskav a mohl by ho dát na net nebo poslat emailem.
Díky moc za pomoc
Yamaha YZF600R Thundercat je vcelku nadprůměrný motocykl, který zaujme povedeným designem, sobrou spolehlivostí a skvělým motorem. Na druhou stranu, jízdní vlastnosti nepatří k nejlepším a výbava taky mohla být lepší.
Motor
Motor v motocylku Yamaha YZF600R Thundercat pochází z modelu R6 a prošel mírnými úpravami. Ze zdvihového objemu 599cc dává nejvyšší výkon rovných 100 koní a kroutící moment je 90 Nm. Zátah motoru v nízkých a středních otáčkách je sice trochu nevýrrazný, ale vše se napraví po překročení hranice 6000 ot/min. To je s ním potom radost jezdit. Převodovka má 6 přesných stupňů a maximální rychlost motocyklu je 235 km/h. Motor je prostě jeden z největších kladů motocyklu.
Jízda a ovladatelnost
Tady nás motocykl mírně zklamal. YZF600R váží celkem hodně, a to 187kg a odpružení má s touto hmotností celkem práci a ne vždy se s ní vypořádá v pořádku. Pro někoho, kdo je zvyklý řídit superbiky, bude celkové chování na silnici utrpení a jen těžko si bude zvykat. Pro běžného uživatele budou jízdní vlastnosti dostatečné. I když to podle vzhledu tak nevypadá, Yamaha YZF600R je spíše než superbike pohodlná touringová motorka.
Výbava
Tady je všechno pouze průměrné. Brzdy jsou tak akorát, nejsou ani přehnaně ostré, ale nejsou ani vyloženě špatné. Mají průměr 298mm vpředu a 245mm vzadu. Odpružení je taky pouze průměrné a občas má mírné problémy s bezpečným udržením motocyklu. Palubní deska je sice analogová, ale není moc přehledná a na přímém slunečním světle není ani moc dobře čitelná. Ocenili jsme dobrou ochranu proti větru a pohodlné sedlo.
Kvalita a spolehlivost
Kromě výfukového systému, který má tendenci velmi rychle podléhat korozi, je vše ostatní v naprostém pořádku. Kvalita zpracování a celková úroveň použitých materiálů je na velmi vysoké úrovni. Nejspolehlivější části motocyklu jsou motor a brzdy. Motor vydrží i drsné zacházení a bez jekékoliv údržby vydrží až 100 tisíc kilometrů. Mechanické problémy jsou spíše výjimkou a bát se nemusíte ani stávkující elektroniky.
Cena
Tento motocykl se sice již neprodává, ale sehnat ho by neměl být žádný větší problém. V bazaru se jeho cena pohybuje v rozmezí 900 - 2800 liber (27 - 84 tisíc kč). Když veznete v potaz skvělou spolehlivost, určitě můžete po tomto motocyklu bez obav sáhnout. Navíc po designové stránce se jedná pořád o relativně přitažlivý model, takže s motocyklem uděláte i nějakou tu parádu.
Verdikt
Yamaha YZF600R Thundercat je vcelku nadprůměrný motocykl, který zaujme povedeným designem, sobrou spolehlivostí a skvělým motorem. Na druhou stranu, jízdní vlastnosti nepatří k nejlepším a výbava taky mohla být lepší. Novou ji už pravděpodobně neseženete, ale ceny v bazaru se pohybují na velmi přijatelné úrovni, takže díky vysoké spolehlivosti se jedná o výhodnou koupi.
Uživatelský manuál
Další manuály a čísla dílů:
http://www.thundercat.nl/compo...desc,DESC/
Reklamní prospekt
Video z okruhu ve Vysokém Mýtu...ikněte zde
Youtube playlist
Po přechodu z XJ600N na Thundercat mi přijde, že je Thundercat o něco hůře ovladatelný v nízkých rychlostech, ale zase ve vyšších vyniká stabilitou a klidem. Motor pracuje ve větším rozsahu použitelných otáček(cca 3t ot. až po červené pole). To je dobré na cestovní tempo, ale když potřebujete rychle zvýšit rychlost, tak je to na dlouhé lokte...pokud tedy nedáte dva kvalty dolu. Pak nastává zejména na první dva rychlostní stupně malé peklo a přední kolo se odlepuje od asfaltu, i když vůbec nechcete. Brzdy 100k motoru sekundují zdatně a to tak, že RoadAttack na mém předním kole to kometuje občasným vřískotem, zvláště v nižších rychlostech. Zadní brzda je(aspoň u mého kousku) poněkud mdlá, takže se nechá použít i bez nechtěného smyku zadního kola. Podvozek je plně nastavitelný, ale nejsem s ním 100% spokojen, což bude způsobeno asi tím, že pořádně nevim jak ho nastavit. Ochrana proti větru je špičková jak se sluší na postarší supersport.
Specifikace
Délka - 2060mm
Šířka - 725mm
Výška - 1190mm
Výška sedla - 805mm
Rozvor - 1415mm
Pohotovostní hmotnost - 212kg
Motor
Vodou chlazený řadový 4válec, DOHC, 599ccm
Vrtání - 62x49,6mm
Kompresní poměr - 12:1
Startér - elektrický
Celkové množství oleje - 3,5L (2,6L při prav. výměně bez filtru)
Objem chladiče - 1,95L
Vzduchový filtr - mokrý typ
Objem pal. nádrže - 19L(3,1L rezerva)
Karburátory - Keihin CVKD36/4
Zapalovací svíčky - NGK CR9E(mezera 0,7-0,8)
Spojka - mokrá, vícelamelová
Primární převod - ozubenými koly(82/48)
Sekundární převod - řetězem(47/15)
Rám - ocelový typ Diamond
Úhel hlavy řízení - 25st.
Závlek - 97mm
Pneumatiky
Přední - 120/60ZR17 (55W)
Zadní - 160/60ZR17 (69W)
Brzdy
Přední - dvoukotoučová
Zadní - jednokotoučová
Odpružení
Přední - pružina a olejový tlumič - zdvih 130mm
Zadní - pružina+stlačený plyn a olejový tlumič - zdvih 120mm
Elektrika
Zapalovací systém - T.C.I.
Baterie - YTX12-BS, 12V 10AH
"Motor
Motor v motocylku Yamaha YZF600R Thundercat pochází z modelu R6 a prošel mírnými úpravami"
No nevím,ale první byl ThunderCat a pak R6 ThunderCat má předělaný motor z FZR
"Zátah motoru v nízkých a středních otáčkách je sice trochu nevýrrazný"........
sorry ale co se této věty týče,tak bych řekl,že z šestek se kterýma se dá TCat srovnávat má právě TCat nejlepší střední pásmo
"Jízda a ovladatelnost
Tady nás motocykl mírně zklamal. YZF600R váží celkem hodně, a to 187kg a odpružení má s touto hmotností celkem práci a ne vždy se s ní vypořádá v pořádku. Pro někoho, kdo je zvyklý řídit superbiky, bude celkové chování na silnici utrpení a jen těžko si bude zvykat. Pro běžného uživatele budou jízdní vlastnosti dostatečné. I když to podle vzhledu tak nevypadá, Yamaha YZF600R je spíše než superbike pohodlná touringová motorka"
Tak váhu Cat větší má o tom žádná:) se superbikama to snad nemůžeš srovnávat ani ze srandy co se týče odpružení,tak krom předku který je měkkčí(což se dá dohnat olejem) je na tom celkem dobře a hlavně si vem že na TCatu je podvozek seřiditelný...zkus to nastavit jinak a uvidíš
"Tento motocykl se sice již neprodává"
koukni se na USA trh
Jinak já jsem měl před TCatem taky XJ a co se ovladatelnosti týče,tak mi Cat teda příjde,že se do zatáček vodí líp než XJ možná to bude tím,že jsme měl XJ jako mladej:/
Jinak je to taková kurva pro všechno není problém s ní vyrazit na okruh obrousit stupačky-slidery a pak se sebrat a objet na ní evropu
To byla moje první motodovolená na kočce od té doby jich bylo mnoho a mnoho
http://www.motorama....=article&sid=238
1 reakcí na tento příspěvek YZF Thundercat, pár dotazu...
1 reakcí na tento příspěvek YZF Thundercat, pár dotazu...
mi osobně hodně vadí ten podvozek, vím, že se to dá seřidit, ale to budu muset asi nechat na odbornou dílnu, že? mám to hodně měkké, jak vzadu , tak v předu-trochu míň...často krát se mi v zatáčkách vlní a to není moc příjemné...
jak tam píše, že se mu na catu odlepuje přední kolo od asfaltu a ani nechce, tak to taky nesouhlasím...ta potvora se zvedá hodně ztuha nebo mi to asi nejde
1 reakcí na tento příspěvek YZF Thundercat, pár dotazu...
burda.b>No a to stím odlepováním kola od země mám trochu problém, pač když za ni vezmu tak se stavý na zadek.
opravdu? tak to jo..ti závidím ani nemusíš vyplachem nebo přes spojku? na jakých číslech to máš nastavené(předek i zadek)
dík
Teď přesně nevím jak to mám nastavený ale zítra až budu mít čas tak se podívám a písnu to. Ale řekl bych, že to bude asi na to nejměkčí snad, protože je to fakt hodně udělaný na cestování.
Jo a taky co se výkonu týče hodně pomáhá při každé výměně oleje nechat vypláchnout motor takovým spešl přípravkem , já ho používám od MOTULU a ten ti vypláchne všechny pylinky a usazený karbon a jiný bordel, který běžným vypuštěním jenom oleje nevyteče. Ale nedoporučuje se to používat u motorek u kterých to nikdy nebylo dělaný a mají nalítáno přes 30000km, to by pak mohl začít týct olej a přestat těsnit gufera.
Jinak po takovym výplachu se ti úplně změní jak zvuk motoru tak i tah na takových 2000 km než se zase začnou v motoru dělat různé usazeniny. Je to fakt dobrá věc, sice trochu drahá ale co bych pro Caty neudělal.(funguje to tak, že nahřeješ motor, vypustíš olej a pak tam naleješ ten přípravek a necháš motor 15 min. běžet jen tak na volnoběh a poté to vypustíš a divil by ses co z toho poteče...
Naposledy editováno 27.11.2008 22:34:56
1 reakcí na tento příspěvek YZF Thundercat, pár dotazu...
Chapadlo>Nechci se s nikym hadat, ale na seriovej prevod by se plynem(si myslim)Cat nezvedl na 2 natoz na trojku..Muj ne
no právě... já se kočkou nadřu jenom na první kvaltu, natož na druhém...ale tak proč ne, jestli se o to tak stará. zní to zajímavě, slyším poprvé o nějakém takovém přípravku...a co to v průměru stojí peněz?
jinak taky budu měnit olej, ale jak píšeš, že už se to potom nemůže dělat , tak to jebu..přes zimi chci dát olej, olejový i vzduchový filtr...a to už bude mít doufám nějaký vliv ke zlepšení jízdy, ne? vduchový filtr si myslím určitě a vyměnění oleje taky dělá svoje? a jinak jaký lejete? mějte se
1 reakcí na tento příspěvek YZF Thundercat, pár dotazu...
Každopádně tomuhle se mi fakt nechce věřit i když se o to staráš i když to maš novější. Jedině že máš malý pastorek nebo velkou rozetu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Thundercat - karburátor Yamaha YZF 600R Thundercat | Okin1 | 11 | 6.11.2023 v 23:51 2stroke |
Motorka 35 kW pro A2 - silniční Yamaha YZF 600R Thundercat, Kawasaki ZZR 600, Honda ... | Joel1 | 4 | 6.7.2023 v 19:54 Joel1 |
Sada na snížení výšky Yamaha thunde... Yamaha YZF 600R Thundercat | R.a.F | 5 | 2.11.2022 v 19:53 assassin |
HJC IS 17 Yamaha YZF 600R Thundercat | Malibu86 | 10 | 7.1.2021 v 14:20 vopák |
Motor cukne spadne otáčkoměr a zase... Yamaha YZF 600R Thundercat | Kalich94 | 3 | 26.8.2020 v 15:27 FiZzeR |