paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Dukátek multistrada
 
31.7.2007 v 16:19
zdravím majitele multistrady, uvažuju o její koupi, podělte se pls o vaše zkušenosti.Díky barokář

P.S. ....snad stihnu ještě konec sezóny

1 reakcí na tento příspěvek Dukátek multistrada

6.8.2007 v 13:46 | Nahoru | #1
zhasínání motoru - problém, se kterým si nikdo neví rady. Studený motor naskočí ihned, po chvíli zhasne, zase chytne, běží pár vteřin zhasne. Nejlepší podržet chvíli plyn rukou. Motocykl nemá mechanický sytič, ale motorkem ovládanou klapku. A zřejmě pokyny z počítače na motorek nejsou jak mají být. Startování je ještě zajímavé tím, če stačí zmáčknout tlačítko, pustit a startér točí dokud motor nenaskočí nebo cca po 15 vteřinách vypne. Takže pokud motor nechytá dobře, a nechci si rychle vybít baterku, je nutno po několika otáčkách starteru vypnout ho vypínačem. Problém se startováním zahřátého motoru jsem nikdy neměl. Ten naskočí dobře a dřží volnoběh.
Sedadla PERFORMANCE jsem kupoval u Papežíků před 2-mi lety a už si opravdu nepamatuji za kolik. Ale levné to nebylo. O něco levnější vychází sedla z novějších verzí Multistrády, ale nejsou tak komfortní, nejsou gelová.

(reakce na) Dukátek multistrada

7.8.2007 v 10:07 | Nahoru | #2
Díky Jirko za odpo, takhle přesně to dělám, lehounce jí pomůžu plynem na cca pět vteřin a pak už drží. I lehce zahřátá už chytá v poho. Jen si pořád zvykám na ty zvuky, kámoš to glosoval stručně: Ti tam lítá ojnice nebo máš v prdeli futra! Na to sedlo se zeptám, že to levný nebude je mi vcelku jasný, co u Ducati v katalogu PERFORMANCE je, že...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist