No začne si postřelovat z výfuku při bržděni motorem a na volnoběch začne zdechat a při zrychlení zaškube ,jako když dojde benzín.
Pokud je v nádrži víc benzínu než těch 4-5 litrů tak to jede normalně,volnoběh drží.
Ve filtru paliva je vidět malá bublinka.Pokud jemně povytáhnu sitič tak to jede normalně a drží i volnoběh.
co by to mohlo být????? je tam přepínání rezervy???
Větsina yamah ma cerpadlo na dne nadrze, a pokud jsi nedy drive nabral bordel, tak neni problem to zasvinit! urcite ti z nadrze vedou dve hadicky jedna silnejsi (hlavni privo lol d paliva) a jedna slabsi (reserva). Uvnitr nadrze je trubicka 5-10ci kolmo ke dnu, a pres ni je sytko, to je hlavni privod paliva, az je tahle trubicka na suchu je potreba prepnout na reservu a benzin do motoru tece tou tenci hadickou (vedle te trubicky by mel byt otvor v nejnizsim miste nadrze kudy beno tece do tenci hadicky). tento system cerpadla a by mel byt ze spoda demontovatelny! tak cely tento system bych profoukal kompresorem v protismeru toku bena!!
Jen pozor!! nektere yamahy maji podtlakovy kohout (na bazi pryzove membrany) ten je potreba cely vyjmout pred profukovanim aby nedoslo k poskozeni!!! A POZOR !! KOHOUT NEROZEBIRAT !! na 99% by doslo k poskozeni membran (cca 700,- - 1.500,- kc jen membrana) lol
Teď už vše drži a těsní. Nalil sem tam asi 1.5litru benalu a vyjel sice to běželo na místě pak sem potáhl za plyn a zdechlo to.
Tak sem natočil znova a jel zkusit s tím málo benzínem..a jede to sice se volnoběh drží víš 1700-1900ot ale to už je maličkost.
Po 5km sem dotankoval plnou a vše je o.k tak sem to projel ...no dal sem jí napít a je to o.k. zatím dík za tip