globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati 748 biposto
 
12.6.2007 v 00:08
zdravím všechny ducatisty :) chci si koupit 748 biposto..poraďte prosím na co si dát bacha,jaký je interval výměny rozvodů,oleje atd...možná že už je to tady někde všechno napsáno,tak to se omlouvám,ale raději se zeptám ještě jednou...předem dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 748 biposto

12.6.2007 v 15:33 | Nahoru | #1

David XB12S píše: No ten tvrdochrom na vahadlech je problem kazde 748, rekl bych ze to ani tak neni vulema mimo toleranci, jako spis tim, ze aby ta motorka jela, tak se musi porad drzet poradne pod krkem a tocit a tocit a tocit.... Ja mam porad 2 oteviraci vahadla nahradni a da se rict, ze vlastne jenom cekam, kdy zase odejde dalsi.

Reseni je jednoduche-nekupovat 748, ale radeji 996. Vykon je uprostred, spis je lepsi to netocit a jezdit na kroutak.


:puke: co to je za nesmysl... Problem kazde 748?? to me opravdu rozesmalo... takze 996 vahadla nema? vzdyt ty motory jsou uplne stejne... je to problem kazde Ducati ktera nemá servis. A "aby ta motorka jela"... nic proti, ale 748 jede dobře, pouze spodek do 6 tis ot. nemá zdaleka takový jako 996. A ty vahadla se opravdu neničí otáčkama, vždyt ty vahadla otvírají a zavírají ventily při jakýchkoli otáčkach. Tvrdochrom se ničí pouze ventilovýma vůlema mimo tolerance.
A mimochodem, na 748 R jsem zatím pořád rychlejší než na 996 S... tím chci říct že výkon není všechno. 748 R 2002 má lepší brzdy a podvozek než 996 S 2001. Samozřejmě je to částečně tím, že 996 mám krátce a ještě ji nemám tak v ruce jak 748;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 748 biposto

12.6.2007 v 18:45 | Nahoru | #2
Max.Biaggi>
Tak prave u Papezika sem ty vahadla resil. Dal jsem mu oloupane, dostal jsem opravene, za relativne maly poplatek. Kupoval jsem si tam u nich nejprve pulkrouzky, uz kdyz jsem je bral, tak mi bylo receno, abych vsechny vahadla opravdu dukladne prohledl, ze na 748 urcite nejake vahadlo bude KO. Zduvodneni bylo, ze se to vice toci a prerusuje se olejovy film mezi vackou a vahadlem, 996 samozrejme ma vahadla, uplne stejne, ale ten motor jezdi v jinem rezimu. Odchazeji vahadla i tam, ale neni to takovym pravidlem. Toto mi bylo receno jednak u Papezika a posleze nezavisle na sobe potvrzeno i p. Polaskem z Jesenika.
Moje motorka byla koupena v GB, dle emailu byvaleho majitele peclive servisovana. Po vymene pulkrouzku byly vsechny vule v nastavovacich hodnotach-tedy ne v tolerancich, ale presne na hodnotach na jake se nastavuje pri servisu. Samozrejme tedy krome toho ventilu s tim pojebanym vahadlem. Mereno uchylkomerem pevne prisroubovanym na hlave, zadne mereni sparovyma merkama. Z cehoz usuzuju, ze to servisovane bylo.
Snad nejakym potvrzenim tohoto muze byt i to, ze donedavna byly nova vahadla klasicky tvrdochromovana, ted jsou nova vahadla o neco drazsi a povrchova uprava nevypada na tvrdochrom, ale spise na nejakou nitridaci. Takze asi v tovarne pochopili problem a nejakym zpusobem na tom zapracovali.
Ale treba je to opravdu tema spatnyma vulema.
A jeste uplne nakonec, nemaji se na 748R preventivne menit i ojnice?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist