globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati 748 biposto
 
12.6.2007 v 00:08
zdravím všechny ducatisty :) chci si koupit 748 biposto..poraďte prosím na co si dát bacha,jaký je interval výměny rozvodů,oleje atd...možná že už je to tady někde všechno napsáno,tak to se omlouvám,ale raději se zeptám ještě jednou...předem dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 748 biposto

12.6.2007 v 18:45 | Nahoru | #1
Max.Biaggi>
Tak prave u Papezika sem ty vahadla resil. Dal jsem mu oloupane, dostal jsem opravene, za relativne maly poplatek. Kupoval jsem si tam u nich nejprve pulkrouzky, uz kdyz jsem je bral, tak mi bylo receno, abych vsechny vahadla opravdu dukladne prohledl, ze na 748 urcite nejake vahadlo bude KO. Zduvodneni bylo, ze se to vice toci a prerusuje se olejovy film mezi vackou a vahadlem, 996 samozrejme ma vahadla, uplne stejne, ale ten motor jezdi v jinem rezimu. Odchazeji vahadla i tam, ale neni to takovym pravidlem. Toto mi bylo receno jednak u Papezika a posleze nezavisle na sobe potvrzeno i p. Polaskem z Jesenika.
Moje motorka byla koupena v GB, dle emailu byvaleho majitele peclive servisovana. Po vymene pulkrouzku byly vsechny vule v nastavovacich hodnotach-tedy ne v tolerancich, ale presne na hodnotach na jake se nastavuje pri servisu. Samozrejme tedy krome toho ventilu s tim pojebanym vahadlem. Mereno uchylkomerem pevne prisroubovanym na hlave, zadne mereni sparovyma merkama. Z cehoz usuzuju, ze to servisovane bylo.
Snad nejakym potvrzenim tohoto muze byt i to, ze donedavna byly nova vahadla klasicky tvrdochromovana, ted jsou nova vahadla o neco drazsi a povrchova uprava nevypada na tvrdochrom, ale spise na nejakou nitridaci. Takze asi v tovarne pochopili problem a nejakym zpusobem na tom zapracovali.
Ale treba je to opravdu tema spatnyma vulema.
A jeste uplne nakonec, nemaji se na 748R preventivne menit i ojnice?

(reakce na) Ducati 748 biposto

13.6.2007 v 06:57 | Nahoru | #2

David XB12S píše: Max.Biaggi>
Tak prave u Papezika sem ty vahadla resil. Dal jsem mu oloupane, dostal jsem opravene, za relativne maly poplatek. Kupoval jsem si tam u nich nejprve pulkrouzky, uz kdyz jsem je bral, tak mi bylo receno, abych vsechny vahadla opravdu dukladne prohledl, ze na 748 urcite nejake vahadlo bude KO. Zduvodneni bylo, ze se to vice toci a prerusuje se olejovy film mezi vackou a vahadlem, 996 samozrejme ma vahadla, uplne stejne, ale ten motor jezdi v jinem rezimu. Odchazeji vahadla i tam, ale neni to takovym pravidlem. Toto mi bylo receno jednak u Papezika a posleze nezavisle na sobe potvrzeno i p. Polaskem z Jesenika.
Moje motorka byla koupena v GB, dle emailu byvaleho majitele peclive servisovana. Po vymene pulkrouzku byly vsechny vule v nastavovacich hodnotach-tedy ne v tolerancich, ale presne na hodnotach na jake se nastavuje pri servisu. Samozrejme tedy krome toho ventilu s tim pojebanym vahadlem. Mereno uchylkomerem pevne prisroubovanym na hlave, zadne mereni sparovyma merkama. Z cehoz usuzuju, ze to servisovane bylo.
Snad nejakym potvrzenim tohoto muze byt i to, ze donedavna byly nova vahadla klasicky tvrdochromovana, ted jsou nova vahadla o neco drazsi a povrchova uprava nevypada na tvrdochrom, ale spise na nejakou nitridaci. Takze asi v tovarne pochopili problem a nejakym zpusobem na tom zapracovali.
Ale treba je to opravdu tema spatnyma vulema.
A jeste uplne nakonec, nemaji se na 748R preventivne menit i ojnice?


Musím souhlasit, na mojí 748 se v 11 tis km při servise jedno vahadlo měnilo. Ale vím o 748 biposto známého, která měla najeto 6 tis km a když se preventivně měřily vůle, tak na jednom ventilu byla vůle dokonce mimo tolerance!
O tom, že ted Ducati vyvinula vahadla s novou povrchovou upravou vubec nevím, můžeš mi napsat kolik zhruba stojí? Ono je zase problém, že Robert to mění výměnou kus za kus za poplatek cca 200 Kč, takže jednou za 10 tis km se pořád asi vyplatí vyměnit jedno až dvě vahadla než koupit 16 vahadel s větší životností za cca 80 000 Kč.
A že by se měly na 748 R měnit ojnice, o tom nic nevím ani mi to nikdy nikým nebylo řečeno, z fabriky jsou tam už titanové, takže předpokládám, že jsou konstruované na životnost motoru, protože to přece jen je homologovaná motorka na silniční provoz. Při závodním použití nebo když člověk vlastní 748 RS jsou intevaly výměny někde jinde. Co si pamatuju z článku na LPX.cz, tak u 748 RS se ventily, ojnice atd mění v řádu stovek kilometrů... A to se pak člověk prohne, pokud není milionář :lol:
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist