1 reakcí na tento příspěvek Ducati 748 biposto
Reseni je jednoduche-nekupovat 748, ale radeji 996. Vykon je uprostred, spis je lepsi to netocit a jezdit na kroutak.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 748 biposto
David XB12S píše: No ten tvrdochrom na vahadlech je problem kazde 748, rekl bych ze to ani tak neni vulema mimo toleranci, jako spis tim, ze aby ta motorka jela, tak se musi porad drzet poradne pod krkem a tocit a tocit a tocit.... Ja mam porad 2 oteviraci vahadla nahradni a da se rict, ze vlastne jenom cekam, kdy zase odejde dalsi.
Reseni je jednoduche-nekupovat 748, ale radeji 996. Vykon je uprostred, spis je lepsi to netocit a jezdit na kroutak.
:puke: co to je za nesmysl... Problem kazde 748?? to me opravdu rozesmalo... takze 996 vahadla nema? vzdyt ty motory jsou uplne stejne... je to problem kazde Ducati ktera nemá servis. A "aby ta motorka jela"... nic proti, ale 748 jede dobře, pouze spodek do 6 tis ot. nemá zdaleka takový jako 996. A ty vahadla se opravdu neničí otáčkama, vždyt ty vahadla otvírají a zavírají ventily při jakýchkoli otáčkach. Tvrdochrom se ničí pouze ventilovýma vůlema mimo tolerance.
A mimochodem, na 748 R jsem zatím pořád rychlejší než na 996 S... tím chci říct že výkon není všechno. 748 R 2002 má lepší brzdy a podvozek než 996 S 2001. Samozřejmě je to částečně tím, že 996 mám krátce a ještě ji nemám tak v ruce jak 748;)