Osobně bych řek, že je to další důkaz, že pokud jde o design, tak se opět potvrdilo, že Japonci na Italy prostě nemaj. Někdo možná může mít námitky proti hranatým tvarům - zvlášť na koncovky výfuků si možná někdo bude muset zvyknout (a někdo si nezvykne :)). Jediné, co mi na první pohled vadí, je vpředu tak nějak divně vedené výfukové potrubí.
Kdybych někdy uvažoval o naháčovi, tak tohle bude určitě jeden z kandidátů...
1 reakcí na tento příspěvek Jak se vám líbí nová Aprilia Shiver?
1 reakcí na tento příspěvek Jak se vám líbí nová Aprilia Shiver?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se vám líbí nová Aprilia Shiver?
Jestli se mýlím, tak ěm opravte
"Škrtíci klapka se neotevírá mechanicky prostřednictvím kabelu akcelerátoru (jako u většiny motocyklů), ale místo toho prostřednictvím rotace akcelerátoru, která je přenášena komponentem nazvaným "demand sensor" jako elektrický signál do motoru...."
Ovládání plynu by díky tomu mělo být jaksi jemnější a vyváženější...
Něco podobného mají prý i Yamahy R1 a R6.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se vám líbí nová Aprilia Shiver?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se vám líbí nová Aprilia Shiver?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se vám líbí nová Aprilia Shiver?
sorry máš pravdu, spetl jsem si jí
Shiver: 750ccm V-twin, 6 rychlostí, 96 hp
každopádně jsem zatíženej na "Hornet" styl takže pro mně no.1