1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa žije!
Ale rozhodne nesouhlasim s tvrzenim ze 638 je lepsi jak 593, prevodovka 350 je absolutne otresna, kvalty vubec nerespektujou prubeh krouticiho momentu, rozestupy rychlosti jsou uplne nanic a aby clovek jel tak jak s vodnikem kterej ma rozumne odstupnovany 5q s lehkym a presnym razenim, tak musi neustale jet na plnej a radit. Motor 638 od spoda tahne nic extra, vodnik ma jazyckovy sani a je to znat, tahne az do maxima, nema tak sileny setrvacniky jako 638 a v tehdejsi dobe jeste i kladivkovy zapalovani, zato v zakladu oddeleny mazani a vodni chlazeni...no a takovej zasadni rozdil je pouzitelna cestovni rychlost, 350 diky kvaltum a prubehu vykonu je ve vysokych otackach uz pri 100kmh a podle stavu motoru se klepe jak ratlik, zatimco tempo ac jednovalec klasne vrni a jeji pouzitelna maximalka je diky prevodovce takova ze se s ni da jezdit i po dalnici aniz by motor byl na doraz ....nikdy bych 638 misto 593 nebral kdybych mel moznost sijen tak vybrat mezi obema ....no a to uz vubec nemluvim o tom, ze jakmile nekde v kopci kor ve dvou dojde dech 4ce tak podkopnuti na 3 znamena vytoceni to maxima, nulove zrychleni - jen hluk a plizenim vpred ....neuveritelny u motorky co se vyrabela jeste v roce 2003 pro evropu.
Itall: zalezi jakej vyfuk si mel na tom Tempu a bylo taky v takovym predpisovym stavu jako ta zminovana 350?
Naposledy editováno 25.05.2009 15:04:54