v patek jedu testovat a mam si vybrat jednu z nich.. (ale pouze na testovaci jizdu ;) )
do ceho byste sli?
R1cka mne silene laka.. mozna bych to nerozbil behem prvnich 5 minut (odhadem az tak kolem desate minuty), ale zas nejsilnejsi, na cem jsem kdy jel, bylo SVcko 650..
FZ6S 2 se mi hodne libi, takhle nejak bych si predstavoval stroj na cestovani (i ve dvou) po evrope.. a prijde mi to rozumnejsi, nez bez zkusenosti hupnout na neco, co ma o 140koni vic nez to, co mam v garazi ;)
takze?
v podstate zapomen, ze by si s tim jel nejakou svoji oblibenou trasu - (ted jezdis nejakyho biga ne?) - kterou mas najetou na spuntech a rychlosti svy stavajici motorky - neco jako nerovny (nedejboze trosku sterkem zajeteleny povrch) je dle myho pro tudle motorku tragedie - resp. rozumej takhle: tam, kde ted jezdis "svizne", tak tady pojedes s R1 rychleji rovinky, pomaleji do zatacek a prusvih bude ve chvili, kdy budes mit polomery na mene jak 60km/h, kdy je nutny se s tou motorkou seznamit
fazera zvladnes tutove a dle myho to bude chrochtacka po okoli, uzivani si samozrejmosti s jakou vsechno funguje
muj zaver je ten, ze s R1ckou budes mit zazitek, ktery neni marny, ale z pohledu cestovatele si to ted pujcis jenom kvuli tomu, abys pak rekl, jak se na tom blbe sedi, jak se s tim neda jet na pohodu a jak je to prekonovany
s fazera slezes nadseny, jak technika postoupila, jak jede pekne, stabilne, nekrouti se, ...
kdybys to mel pujceny na 14 dni, tak prijdes na to, ze to s tou rjednickou neni tak jednoznacny - posed se da najit , pohoda se s tim da jet taky (akorat se seznamit) a kone pouzivat muzes, nikoliv musis - zustane tam ale vzdycky to, ze narvat na to brasny je v podstate nemozny, jizda ve dvou je spis otazka nutnosti nez zazitku, jizda po meste predpisove v teplym pocasi je opet za trest a navic v podstate v ramci limitu nemozna (chlazeni) ...
uz jsem se objednal na toho FZ6S a kdyby nekdy byla moznost, tak bych se aspon na chvili svezl na te R1.. je mi jasne, ze na te R1 bych v zatacce neumel udelat nic normalniho, protoze jsem zvykly na endura..
budu to mit pouze na den..
ve dvou pohodlne, ergonomie super, ale jsem zklaman tim motorem.. do 5-6 tisic otacek uplne mrtve.. pri 8-9 to zacalo zit.. to asi neni pro mne
a jeste - cekal jsem, ze kdyz vytocim jednicku na max, ze mi to urve ruce..... neurvalo jo, bylo to prijemne zrychleni, ale nebylo to vubec brutalni..
kdyz jsem na trojku v 40-50kmh dal plnej, tak uz moje XT zrychluje lepe..
PS: jo, jel jsem na te stokonove verzi, ne na te slabsi..
yeuop>takze jsem se dneska vozil na te FZ6S2.. po peti minutach jsem se citil, jakobych na tom jezdil cely zivot....
ve dvou pohodlne, ergonomie super, ale jsem zklaman tim motorem.. do 5-6 tisic otacek uplne mrtve.. pri 8-9 to zacalo zit.. to asi neni pro mne
a jeste - cekal jsem, ze kdyz vytocim jednicku na max, ze mi to urve ruce..... neurvalo jo, bylo to prijemne zrychleni, ale nebylo to vubec brutalni..
kdyz jsem na trojku v 40-50kmh dal plnej, tak uz moje XT zrychluje lepe..
PS: jo, jel jsem na te stokonove verzi, ne na te slabsi..
mno a kdo ti tvrdil ze ti to urve ruce? ruce ti v podstate neurve ani ta r1 (kdyz to trosku nadsadim), oproti tve stavajici motorce to vsechno bude strasne moc "uhlazeny"
edit: mimochodem - kdyz uz skoro bych se poohlizel po kroutaku, ne v prve rade po vykonu - cestovni kapotovana 600 s tebou pojede i 200 ve dvou, ale proste prijdou chvile, kdy tomu bude totalne chybet kroutak (viz jak pises "dal plne ...")
takze v tomhle smyslu bych skoro miril do vetsiho objemu z750, h9, vfr800, bandit, xjr, gsx1400 neco dvouvaly sv650s, er6f/n dukatku nejakou - (nevim, neznam, neporadim)
Naposledy editováno 07.06.2008 07:51:34