Je to strašnej odpor vzduchu.Máte někdo zkušenost se štítkem na Monstera.
Zlepší se to o tolik, aby ten štítek vyvážil to děsné zhoršení vzhledu.
Vlastně se ptám, jestli to, že tím štítkem udělám z naháče téměř kapotovanou motorku, se zlepší o tolik i jízdní vlastnosti, respektive pohodlí při vyšších rychlostech.Nebo je to téměř zanedbatelný ?
Dík
SSko má taky velice nízký plaxi a tak dokud nemám nos zaraženej v budících jsou rychlosti kolem 200km/h pro opravdu silný kusy, navíc je to umocněno tím že ti kapota-štítek usměrní proud vzduchu přímo na hlavu , na monsteru se mě ve vzpřímené pozici (tankvak) jezdilo líp i bez štítku než na SSku , ale je fakt že jak zarazím nos do budíků , tak o větříčku nevím
A zanedbatelný to není - když se na něj podíváš, tak je fakt pěkně dělanej a přesně v místech kde to potřebuješ, ti ulehčí! Mrkni na S4R, S4Rs - ty je mají v sérii a bomba!
1 reakcí na tento příspěvek Štítek na Monstera
1 reakcí na tento příspěvek Štítek na Monstera
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Štítek na Monstera
a do spojky většinou stačí jen třecí lamely, v německu za 13E za kus a je jich tam 7
a zbyde ti ještě na novej štítek )))))))
a nebo p. Trčka - jezdí SBK na 999 já od něj koupil jetý jeden závod (prodává i fung nový za solidní love - ty závodní či jak je nazvat . zkrátka ty drahý) prý je mění tak často , nicméně nejsou smetený a za ty love , ty starý mě odešli spíš velkejma vůlema v koši
1 reakcí na tento příspěvek Štítek na Monstera
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Štítek na Monstera
kolik má naběhaný ten monstřík, že máš i koš vymačkanej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Štítek na Monstera
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Štítek na Monstera
já mám 30 taky (a vypadá to věrohodně) a měl jsem tam doteď lamely ještě z výroby, koš sice trošku oklepanej je , nicméně to není nic hroznýho , každej spojkovej koš je trošku poťukanej.
(jo z výroby tam byla ještě nedávno řetězovka , brzdový desky jsou tam taky pořád ještě z výroby) Když jsem ji koupil tak lak na stupačkách ještě nebyl oleštěnej , teď už trochu je , především na těch "kuličkách" na konci
gumičky na šaltrpáce a brzdové páce jsoou taky bez většího opotřebení , v době koupě byly jako nový
no asi tam budeš mít více jak 35 litrů , ale to jsi nechtěl slyšet co?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Štítek na Monstera
to jo , to je v pohodě. no hádal bych stočenejch víc ale to je jedno
já měl na monstříku 600 najetejch tak dobrejch 80tis možná víc (nedivil bych se ani 100). podložky ventilů na hranici , ochraný lišty na kyvce tak obroušený že už to vzalo šrouby do půlky , ty už byly tak na povolení majzlíkem , s trochou štěstí a celková opotřebovanost vůbec byla mnohem více než na motorkách se 30 až 50 litry. kotouč vepředu měl minimální tloušťku , v zadu ještě ne ale moc mu nechybělo , zadní tlumič vypověděl službu úplně , zkrátka se jednou počůral , teď má zadní tlumič stejně starej a je furt jak novej a to má těch 30 tic naběhanejch. řetězovka měla jinou rozetu než origoš a ojetou tak že tam víc zubů nebylo než bylo - v tý době jsem myslel , no spíš nemyslel.
no v době koupě jsem ještě nebyl až tak zdatnej
mám 6-kovýho monstera a bez štítku se pohodlně jezdí tak do 120km/h. Mám na něj neorigo štítek ... podobný tomu za 550,- ... a dávám ho jenom na delší štreky. Protože fakt celkem kazí vzhled motorky. Doporučoval bych ti to dělat stejně. Jeho montáž a demontáž je záležitostí dvou minut (s tím správným nářadím - 4 matky). Rozdíl je poznat a za ty peníze to stojí. Ale je to na tobě.
Měj se ;)