Je to strašnej odpor vzduchu.Máte někdo zkušenost se štítkem na Monstera.
Zlepší se to o tolik, aby ten štítek vyvážil to děsné zhoršení vzhledu.
Vlastně se ptám, jestli to, že tím štítkem udělám z naháče téměř kapotovanou motorku, se zlepší o tolik i jízdní vlastnosti, respektive pohodlí při vyšších rychlostech.Nebo je to téměř zanedbatelný ?
Dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Štítek na Monstera
to jo , to je v pohodě. no hádal bych stočenejch víc ale to je jedno
já měl na monstříku 600 najetejch tak dobrejch 80tis možná víc (nedivil bych se ani 100). podložky ventilů na hranici , ochraný lišty na kyvce tak obroušený že už to vzalo šrouby do půlky , ty už byly tak na povolení majzlíkem , s trochou štěstí a celková opotřebovanost vůbec byla mnohem více než na motorkách se 30 až 50 litry. kotouč vepředu měl minimální tloušťku , v zadu ještě ne ale moc mu nechybělo , zadní tlumič vypověděl službu úplně , zkrátka se jednou počůral , teď má zadní tlumič stejně starej a je furt jak novej a to má těch 30 tic naběhanejch. řetězovka měla jinou rozetu než origoš a ojetou tak že tam víc zubů nebylo než bylo - v tý době jsem myslel , no spíš nemyslel.
no v době koupě jsem ještě nebyl až tak zdatnej