tak mě tak vrtá hlavou jak se rozjet v prudkém kopci, v praze na smíchově je semaforově řízenej provoz výjezdu z parkoviště a je to samozřejmě do pořádnýho i když krátkýho kopečka. Před Váma auto, za Váma auto, musíte zastavit držíte přední brzdu takže nemůžete pořádně přidat plyn. Jediný způsob jak to vyřešit je podle mě použít zadní brzdu. Jak to děláte Vy?
Naposledy editováno 19.05.2008 13:15:38
Fernet-stock>nikdy jsem na podobnýma věcma nepřemýšlel ale když to dělám teď tak postup mám následující:
nikdy se mi nestalo ani v horách, že by mi mašinu neudržela přední brzda. tzn. dokážu držet přední brzdu. přitom pouštět spojku ale zároveň přidávat plyn. nevím co by na tom mělo být nerealizovatelného...
Přesně tak!!! Naprosto souhlasím
Pokud brzdíš jen přední brzdou přední kolo se ti odlehčí a smýká se.. musíš zašlapnout zadek abys zastavil,,
Vzpomínam na autoškolu v 15ti(simson) kdy autoškolák(cca 100kilo živé váhy) při mém zastavení do kopce před křižovatkou nesundal nohy dolů celou dobu co tam byla červená a já chroust ho držel zuby nechty a pak se ještě musel rozjet :o ..
Ale zmák sem to tenkrát..
Edit: y/i
Naposledy editováno 20.05.2008 09:38:32
Je mi jasné že enduro je měké a chová se uplně jinak - občas si pujčuju silničku, Ale já osobně poznal místa kde by přední brzda byla proti fyz. zákonům..
A kdo jezdí stim že se spoléhá jen na předek na to může jednou doplatit..
stand>Fernet-stock> Asi si ještě neměl to štěstí na nepříznivé podmínky
Je mi jasné že enduro je měké a chová se uplně jinak - občas si pujčuju silničku, Ale já osobně poznal místa kde by přední brzda byla proti fyz. zákonům..
A kdo jezdí stim že se spoléhá jen na předek na to může jednou doplatit..
Neřekla jsem, že se spoléhám jen na předek, ale za normálních okolností a příznivých podmínek "terénu" si vystačím s předkem...s použitím zadku také problém nemám, jen je to u mě méně obvyklé lol
Salo>Jedi>vcera to nekomu chciplo v kopci, uprostred krizovatky...
na supersportu...
koukal jsem jak to chtel nahodit,
zapnuty svetla.
baterka keksla
a tak to potupne tlacil ke krajnici pres krizovatku..
soucitil jsem s nim
Ony nektere, a vetsinou vsechny nove supersporty maji nevypinatelna svetla (nemaji tlacitko na vypnuti a zapnuti). Takze po zapnuti klicku se ti automaticky zapnou a startujes se svetly. Vis
byva tam odlehcovaci rele, ktere ti to v okamziku samotneho startovani prepne jen na parkovaci svetlo, takze s hlavnimi svetli se nestartuje...
stand>Fernet-stock> Asi si ještě neměl to štěstí na nepříznivé podmínky
Je mi jasné že enduro je měké a chová se uplně jinak - občas si pujčuju silničku, Ale já osobně poznal místa kde by přední brzda byla proti fyz. zákonům..
A kdo jezdí stim že se spoléhá jen na předek na to může jednou doplatit..
o jízdě jen s čumákem tu řeč nebyla. Při jízdě jsem zásadně pro brzdění jak čumákem tak zadní.