Naposledy editováno 22.10.2010 17:04:39
2 reakcí na tento příspěvek Jižní dříči.
A: odešla cívka- ta je i na 1150, ne? Neodhalila ji diagnostika? Už jsi viděl poruchu která se projeví jen občas, nebo při specifických podmínkách. Zvláště u zapalování jsou poruchy, které se mění podle teploty. Znám případy aut, kdy pomohla jen zkušenost. Kolegův Opel- několikrát napíchnut, nenalezeno- strý borec ,,vyměnte tenhle reglér" a bylo.
Ale to není problém diagnostiky- ta ti pomůže, jen není všemocná. Pro mě je fajn ušetřit za servisku.
B:Elektronika- ve škole (před sto lety) nás učili že elektronika v autě má životnost 100 let. Problém dělají jen mechanické věci. A pak chyby. Ty byly u GS evidentní- u novějších modelů je toho evidentně méně. ABS bylo kdysi problém a zbytečnost, dnes?
C: Diagnostika u Japonských motocyklů? Šel jsem si zkusit práci mechanika do jednoho nejm. Japonského zastopení. Říkám ,,ale nemám moc zkušeností s diagnostikou" ,,no to my tady vůbec neděláme, to se vymněnuje co by to mohlo být. Nebo to pošleme do Prahy" ...a ty platíš.
Hele 1150 je fajn....ale 1200 je už kousek dál, a kdyby se vydali špatnou cestou už by dávno po 6 letech zmněnili směr. Vychytali mouchy a jedou.
K poměru ceny. Máš pravdu že je podstatně dražší než Jap. A taky by měla být kvalitnější, a bohužel tomu tak není vžda. Jako bývalý majitel spolehlivého Jap to vím. Jenže oni ti přidají pár ,,drobností" asi né v poměru ceny , ale moto se nekupuje jen kalkulačkou.
Pojdme raději jezdit. Já si včera odseděl první dvě hodky, akorát jsem se bál klopit.
PS: Toyota Corola je jespolehlivější vůz. Říkal jsem to kolegovi, když jsem sháněl auto pro rodiče. Víš co mi řekl. Protože tam nic není, a kde nic není se nic nezkazí. TAky zajimavá myšlenka.
To nebylo nic na Toyotisty. Myslím že to jsou slušné auta.
Dobrý referát, co?