A nejradsi bych slysel 6tky sporty.. jako ZX6, R6, CBR600...
Kdo vite, tak mi napiste treba i priblizne maximalky, kdyz to clovek drzi na plnej treba 2 minuty :D, a pak kolik se da tak vytahnout za beznyho provozu...
Dik
a to jsem tam nenapsal vetu, kterou jsem si chtel rejpnout ja.. ale ted ji napisu...
Chci vedet, kolik by mi to melo maximalne jet, kdyz mam v papirech tech 25kW, ale bezne pri predjizdeni mam 350km/h...
jasne.. delam si prdel z rejpalu.. kdo me zna, vi jak jezdim, ostatni si rikejte, co chcete :D
robert_suzuki>130 ale na to se vyser nech si to zapsat jen do papiru a pak to otevtri a nez pujdes na technickou uz ti bude 21!! pokud to ma strikacku tak jedna dva tri jsou stejny az 4 5 6 maji jiny mapy zapalovani ale od jednicky do trojky rozdil nepoznas horsi je to s karbecem tam to stoji za hovno!!!
Jasneee, skrcena jede stejne jako otevrena ale jen na prvni 3 rychlsotni stupne. Genialni
A s tim skrcenim si uz uplne vedle... Vzdycky se najde nekdo kdo dela chytreho...
ja mam rad zatacky a kopecky a serpentynky.. to je moje.. ale mam vepredu spatnou gumu, a asi pred 14dny jsem to vyvalel, tak se ted bojim zatacek jak cert krize...
ale mam 25kW v papirech a jen me zajima, kolik by to tak melo jet...
robert_suzuki>tak to prr jede jedna dva tri stejne pokud ma strikovani ridici jednotkou asi motorkam vazne nerozumis a to se divim pac mas Svcko a to ma rizenej strik zrovna,...nebo mas jawu??
tak o tom pochybuju,protože si nemyslím,že by to jelo 160 na 3ku a to nemluvím o tom kde sou kvalty ještě delší !!
Jestli mam jawu , k tomu uz neni co dodat
Jen tak trochu teorie: Vykon = kroutici moment x otacky / konstanta... To znamena ze kdyz ti omezi vykon tak ti musi omezit budto kroutak a nebo otacky... Takze prvni tri rychlosti nemuzou byt stejne protoze bys mel vykon motoru uplne stejny jako u ostre verze. To co rikas ty ti mozna tak omezi vykon na poslednich trech rychlostech ale na prvni tri budes mit porad 52kW u SV 650 takze porusujes vyhlasku pokud na to nemas papiry...
a s tim skrcenim, konkretne moje moto je skrcene tak ze rychlosti nejsou stejne ani jedna.. odspodu to jede podobne (ma to jen o 7Nm min nez otevrena), ale vykon klesa ve strednich a rapidne ve vysokych oproti otevrene.. takze odspodu jede vpodstate stejne, nahore podstatne ztraci
robert_suzuki>jenze ja se nebavim o litru ale prave o suze 650 k04!!!! Nikdo ti nebude skrtit 1000!!!! ti rekne at si koupis 600!!!! Takze nechapu co sem tahas tridu litr!!!
a to nám chceš jako tvrdit,že to SV jede na první 3 kvalty na plno ? lol se prober,trochu divný,když už nic ne!!! :o