paolo_novy Přidat reklamu

Téma: KTM LC4 640 Adventure
28.11.2006 v 00:54
Pořád jsem čekal až tuto rubriku někdo založí a ono nic. Tak jsem to udělal já. Takže jezdím prvním rokem Adventure 640. Zkušenosti mám dobré i horší a rád bych si poslechl ostatní jak jsou na tom. A samozřejmě se podělím o své zážitky a poznatky s touto moto.

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

6.6.2013 v 00:07 | Nahoru | #1
Před týdnem mi obdobně protestoval "Simson" dosti pršelo. Po pár kilometrech jízdy se motor začal dusit, až zhasl. Po několika šlápnutí naskočil, ale nedal se vytočit z volnoběžných otáček výše, snad během jedné, či dvou minut to přešlo. Ujeto dalších cca 2km znova to samé, tentokráte bylo oživování o trochu delší, více prošlápnutí s následním dušením, pak se roztočil do závratných otáček, odrážím vstříc dalším kapkám. Přestává pršet, bez problémů dojíždím zbylých 6km. Kdysi jsem jel za prudkého deště na "Jawě 350" chcalo jak z cívek, blesky, jistě to znáte. Bylo to jen do sousední vesnice po polňačce přes kopec. Krom záblesků na obloze, byly patrné záblesky z mého stroje. Zastavím, skloním hlavu pod nádrž, kolem fajfek si to vesele jiskří. Při první příležitosti se oplechované fajfky vyměnily za celobakelitové.
S Ktm jsem za deště, či projetí louží, brodem obdobný problém doposud nemněl.
Po každém mytí motoru, rozebírám fajfku, vše důkladně čistím a vysouším, doteková místa stříkám kontoxem a gumičky silikonem.
Obdobně se může projevovat kapka vody v karburátoru. Motor se začal dusit a ztrácet výkon, NE však po projetí kaluží, stávalo se tak nejčastěji po překonání vícerých nerovností za sebou. Stačilo vymáčknout spojku, protočit parkráte plynem a zas to jelo. Kapka vody v prostoru odkalovacího šroubu.
Po mytí, vyšroubuji zmiňovaný odkalovací šroub, vyfoukám. To samé dělám i na jaře, po delší odstávce stroje.
Od té doby, co to praktikuji "Nemám žádný problém."
Ještě se vrátím k zmíněné příhodě "Simson" má domněnka o možné příčině, jenž vedla k zadušení motoru.
Jak známo voda je dobrý el. vodič, značné množství vlhkosti mohlo ovlivnit odpor na fajfce, ta následně probíjela, tudíž se dostatečně vysoké napětí nedostávalo do jiskřiště svíčky. Jak je možné, že to tedy záhy na volnoběh nastartuje? Nedokážu přesně říci. Dost možná, že se po jistém čase vlivem odcházejícího tepla z motoru, vysoko napěťové součásti osuší, a vše zas funguje tak jak má.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

6.6.2013 v 08:49 | Nahoru | #2
ACERBIS> Voda je sice dobry el. vodic, ale pouze pro vysoka napeti, coz podporuje teorii, ze se voda dostane nekam k civce nebo svicce a zpusobi zkrat. Vzhledem k tomu, ze v prostoru nad motorem je vysoka teplota a navic teply vzduch stoupa nahoru, je logicke, ze se casem voda, ktera zpusobila zkrat, odpari. Pak motorka opet nastartuje.

Spis bych veril tomuto nez teorii o prudkem ochlazeni motoru. To prudke ochlazeni ma zpusobovat to, ze dojde ke smrsteni valce pri nezmeneni velikosti pistu a naslednemu docasnemu "zadreni" motoru? Nebo co presne ma prudke ochlazeni okolni vodou zpusobit?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure pretis 10 21.2.2022 v 03:10 VlaHa
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure Earthshaker 10 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure PepperOnFire 12 15.4.2020 v 17:49 combust
Divný zvuk KTM LC4 Adventure Chlup86 6 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23


TOPlist