1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
S Ktm jsem za deště, či projetí louží, brodem obdobný problém doposud nemněl.
Po každém mytí motoru, rozebírám fajfku, vše důkladně čistím a vysouším, doteková místa stříkám kontoxem a gumičky silikonem.
Obdobně se může projevovat kapka vody v karburátoru. Motor se začal dusit a ztrácet výkon, NE však po projetí kaluží, stávalo se tak nejčastěji po překonání vícerých nerovností za sebou. Stačilo vymáčknout spojku, protočit parkráte plynem a zas to jelo. Kapka vody v prostoru odkalovacího šroubu.
Po mytí, vyšroubuji zmiňovaný odkalovací šroub, vyfoukám. To samé dělám i na jaře, po delší odstávce stroje.
Od té doby, co to praktikuji "Nemám žádný problém."
Ještě se vrátím k zmíněné příhodě "Simson" má domněnka o možné příčině, jenž vedla k zadušení motoru.
Jak známo voda je dobrý el. vodič, značné množství vlhkosti mohlo ovlivnit odpor na fajfce, ta následně probíjela, tudíž se dostatečně vysoké napětí nedostávalo do jiskřiště svíčky. Jak je možné, že to tedy záhy na volnoběh nastartuje? Nedokážu přesně říci. Dost možná, že se po jistém čase vlivem odcházejícího tepla z motoru, vysoko napěťové součásti osuší, a vše zas funguje tak jak má.
Spis bych veril tomuto nez teorii o prudkem ochlazeni motoru. To prudke ochlazeni ma zpusobovat to, ze dojde ke smrsteni valce pri nezmeneni velikosti pistu a naslednemu docasnemu "zadreni" motoru? Nebo co presne ma prudke ochlazeni okolni vodou zpusobit?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 | kokoška. | 3 | 20.3.2024 v 17:16 Jardáček |
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure | pretis | 10 | 21.2.2022 v 03:10 VlaHa |
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure | Earthshaker | 10 | 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8 |
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure | PepperOnFire | 12 | 15.4.2020 v 17:49 combust |
Divný zvuk KTM LC4 Adventure | Chlup86 | 6 | 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23 |