vajgl> Zkontroluj těsnost motoru, menší znečištění olejem u tohoto motoru nevadí, hledej spíše kapky či čůrky. Startovatelnost za studena. Jestli jsi nahlásil kdy přijedeš a přijedeš přesně a motka bude teplá tak ji nech vychladnout. Je dobré sebou mít zátěžovou zkoušečku baterie a nebo zkusit motku nastartovat při rozsvícených světlech. Jestli umíš jezdit tak ji projeť a zkontroluj rovnost vidlí. Dobré je vyzkoušet i hladký asfalt při rychlosti do 130 jestli nezačne motka vlnit (od 140 výše je to normální :) ). Šáhni na vidle jestli nejsou od oleje. Nech si to hodit na moto stojan a zkontroluj vůli krku řízení. Pakliže je to starší Adv tak určitě již ležela, takže jestli má origo lak tak uvidíš jizvy (ty ovšem jen zkrášlují :) ) jestli to má nový lak tak si nech sundat sedlo a podívej se na uchycení nádrže (jedna matka), na tom úchytu nejlépe poznáš jestli to nedostalo takovou šlupu, že by byla naprasklá i nádrž uprostřed. Od toho raději dále, špatně se to opravuje a nová nádrž stojí 40 litříků. A samozřejmě zvuk teplého motoru. Přesnost řazení atp. Dále si prohlédni jestli nejsou bouchlé ráfky, zkontroluj dráty. Prohlédni si opotřebení a napnutí řetězu a opotřebení rozet. Zkontroluj stav chlaď. kapaliny. A ještě jukni na stav a možné deformace chladiče, to má také slušnou vypovídací schopnost.
To je vše co mě zrovna napadlo :D Lovu zdar