paolo_novy Přidat reklamu

Téma: KTM LC4 640 Adventure
28.11.2006 v 00:54
Pořád jsem čekal až tuto rubriku někdo založí a ono nic. Tak jsem to udělal já. Takže jezdím prvním rokem Adventure 640. Zkušenosti mám dobré i horší a rád bych si poslechl ostatní jak jsou na tom. A samozřejmě se podělím o své zážitky a poznatky s touto moto.

2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

3.6.2010 v 15:19 | Nahoru | #1
Vezla jsem Advíka na pravidelný servis. Lépe řečeno, chtěla jsem na něm do servisu dojet. Avšak nebylo mi přáno: Advík nastartoval, na volnoběh vrněl jak kotě, ale když jsem přidala, chcípnul. Nad 2500ot chcípnul. V servisu se zjistilo, že to bylo způsobeno vodou v karburátoru a v nádrži. 3 dny před servisem jsme jezdlili v podmáčených lesích a poté dostal Advík pořádnou koupel (hadicí, ne wapkou).
Otázka zní: kudy se tam ta voda mohla dostat (víčko od nádrže zavřené, do výfuku nešplíchám a o jiné skulině nevím)?
Druhá otázka zní: kudy a kam vedete odvzdušňovací hadici z víčka nádrže? Já ji mám (od původního majitele) zastrčenou do díry uprostřed brejlí a vyvedenou nad blatník. Bylo mi řečeno, že by se v té hadici mohla teoreticky udělat bahnitá nebo i vodní "zátka" a vznikat tak podtlak a tím, jak z nádrže benzín ubývá, mohla by se tou odvzdušňovací hadicí nasávat voda do nádrže.

Příští pátek odjíždím na Ukrajinu a jak to tak vypadá, budou to nejen bahenní koupele, tak ať mi pak v karbecu nerostou blatouchy

Díky za tipy a ať vám to jezdí!

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

4.6.2010 v 09:16 | Nahoru | #2
Klasika> Do karburátoru by se mohla voda teoreticky dostat třeba airboxem, jestli ti těsní hadice mezi karbcem a airboxem, nebo jestli ti správně doléhá vzduchový filtr, v airboxu na otvor. Jinak si to nedokážu představit.
Já dneska budu bádat nad spojkou, v polovině trasy motoride-rallye se mi přestala vracet spojková páčka, mám těď ruku jak pepek námořník, se mi udělal sval na ruce od toho jak jsem ji musel furt vracet do původní polohy. Doufám že to bude jenom něco s lankem nebo s páčkou, jde tam cítit v polovině nějaký mechanický odpor, dneska to rozložím a rozkoumám. Ale hlavně že jesem dojel do cíle

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

4.6.2010 v 18:10 | Nahoru | #3
Klasika> taky se mi to stávalo po rychlejším průjezdu vodou a většinou stačilo vypustit plovákovou komoru a odšroubovat odkalovací šroub, kde většinou voda byla. To všechno šlo bez rozborky čehokoliv Advík byl na brody a louže super na EXC bych se asi do takových hloubek nepouštěl . .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure pretis 10 21.2.2022 v 03:10 VlaHa
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure Earthshaker 10 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure PepperOnFire 12 15.4.2020 v 17:49 combust
Divný zvuk KTM LC4 Adventure Chlup86 6 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23


TOPlist