globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM LC4 640 Adventure
28.11.2006 v 00:54
Pořád jsem čekal až tuto rubriku někdo založí a ono nic. Tak jsem to udělal já. Takže jezdím prvním rokem Adventure 640. Zkušenosti mám dobré i horší a rád bych si poslechl ostatní jak jsou na tom. A samozřejmě se podělím o své zážitky a poznatky s touto moto.

KTM LC4 640 Adventure

18.4.2008 v 08:34 | Nahoru | #2191
Klasika> dobrý videa...tomu teda říkám cesty necesty tam se člověk vážně bez dobré gumy nechytá!!
Ale to já nejezdím...mám radši takové ty lesněpolní (které sice občes končí z ničeho nic houštím) lol takže otočím a hledám jinou...no prostě na šipku nejezdím

Jinak elektronek včera večer volal že se mu ten tachec nakonec nějak podařilo opravit tak to tam ted jedu omrknout a doufám že úspěšně namontovat opět funkční přístroj...pak nastrojit a šup konečně do servisu připravit motku na sezonu

KTM LC4 640 Adventure

18.4.2008 v 08:38 | Nahoru | #2192
Kozlik007> Na druhou stranu SM kola + gumy stojí 20 - 25 tisíc a tím pádem 120 tisíc za novou motorku není zase tolik. Navíc já třeba na modelu 2004 nevidím nic pozitivního, 2 kotouče jsou jen pro zlost.

KTM LC4 640 Adventure

18.4.2008 v 08:40 | Nahoru | #2193
Jawaweb> Proč pro zlost? To by bylo proti fyzice, kdyby to nebrzdilo líp, ne? Nebo v čem je problém?

KTM LC4 640 Adventure

18.4.2008 v 08:48 | Nahoru | #2194
Dělat z Advika motarda je divný, ale když se to někomu líbí proč ne. Ale pochybuju že to má zapsaný v techničáku. Taky jsem měl zálusk na motarda a na pár jsem se byl dívat, ale většinou to byly předělávky z endura a nikdo to neměl zapsaný v techničáku. Což je nepříjemný, protože při sebemenší kolizi na silnici, tak i když to nebude naprosto moje vina, hoděj mi to na hrb, protože ta motorka v podstatě není schválená pro provoz.
Dva kotouče nemůžou být horší než jeden. Nižší přední blatník je řešitelný

KTM LC4 640 Adventure

18.4.2008 v 09:27 | Nahoru | #2195
Klasika> no že v terénu to brzdí moc, na silnici to není velkej rozdíl a kupuješ dvoje destičky, no a po koupi motorky zaplatíš ještě 5000 za zvednutí blatníku.

KTM LC4 640 Adventure

18.4.2008 v 12:57 | Nahoru | #2196

Klasika>Jawaweb> Proč pro zlost? To by bylo proti fyzice, kdyby to nebrzdilo líp, ne? Nebo v čem je problém?

závodní lc8 má taky jen jeden kotouč..

KTM LC4 640 Adventure

18.4.2008 v 13:48 | Nahoru | #2197
qwert> Osobně nevím, proč na tak lehkou motorku dali dva kotouče, asi marketing, čím víc kotoučů, tím líp se to prodává. lol

KTM LC4 640 Adventure

18.4.2008 v 15:13 | Nahoru | #2198

Jawaweb>qwert> Osobně nevím, proč na tak lehkou motorku dali dva kotouče, asi marketing, čím víc kotoučů, tím líp se to prodává. lol



Jawo, jawo .. jako vtip možná dobrý
Nejsem mekánik, al emyslim, že na to stačí selskej rozum... u novějších LC4A se počítalo už s výrazně větším podílem dlouhýho cestování a to i po silnici a na silnici potřebuješ silnej brzdnej účinek, kterej je navíc znepříjemňovánej dlouhejma zdihama a potápěním motorky. Adventure, taky není zrovna pírko.
V terénu s epravda nebrzdí tak prudce, ale se dvěma kotoučema je to o citu a nepřijde mi, že by tam byly dva kotouče na škodu.

A co s etýče LC8 .... horko těžko by si dobržďoval těch 220 kilo, když sou rozhulákaný na 150 ....
Závodní LC8 má jeden kotouč, tam s ehoní každý deko a navíc se nepočítá s jízdou po silnici, určitě ne s razantní, přesto je na ní ten jeden kotouč výrazně větší, než ty seriový ....

KTM LC4 640 Adventure

18.4.2008 v 15:25 | Nahoru | #2199
a lc8 superenduro má taky jen jeden kotouč.. ale jinak má hun samozřejmě pravdu.z lc8 se počítá že bude pořádně lítat i po asfaltu,tudíž musí i náležitě brzdit..

KTM LC4 640 Adventure

18.4.2008 v 19:55 | Nahoru | #2200
Hun> Stojím si za tím, na LC4 nejsou dva kotouče třeba, proč dva menší místo jednoho velkýho? Svez se a uvidíš

KTM LC4 640 Adventure

19.4.2008 v 09:44 | Nahoru | #2201
Tak mi spadl šutrák ze srdce techec nemontován a vše ok prý tam byl "asi praslký" kontakt přímo na tom panelu s procesorem..náhodou to objevil při posledním pokusu když to přeměřoval..tak to přeletoval a všo ok no holt šikovné české ručičky ted už je motka v servisu na předsézoní prohlídce a výměně tech ložisek (uvidíme jaká bude cena) a smutno jí tam není...vedle stojí lc8 tak doufám že mi tam moc nezdivočí lol

Naposledy editováno 19.04.2008 12:09:25

KTM LC4 640 Adventure

19.4.2008 v 11:16 | Nahoru | #2202
ziggy> ta je moje..

KTM LC4 640 Adventure

20.4.2008 v 01:41 | Nahoru | #2203
zdar oranžovejm, posilam dvoje obrazky ze třech dnů:

kus útopu lc4:
http://www.expedice-...oalbum/priprava/utop
(už je zdravá jako "ryba")

a páteční odpo a sobotní den
http://www.expedice-...va/hte-18_-a-19_4_08

nasolte sem prosím taky nějaký vobrázky, nebo jezdíte po silnici ?

KTM LC4 640 Adventure

21.4.2008 v 07:57 | Nahoru | #2204

Jawaweb>Hun> Stojím si za tím, na LC4 nejsou dva kotouče třeba, proč dva menší místo jednoho velkýho? Svez se a uvidíš

¨

Jawo, já už sem se svezl a myslim, že za den ježdění sme tu motorku trošku poznal. Jezdil sem na verzi s jedním kotoučem.
Tak například vím že po silnici umí i 150.
Protože sem ze svý motorky zvyklej na celkem mdlý brzdy, tak mi to nijak nevadilo. Ale pokud bych jel naloženej na dlouhou dovolenou a čekali by mě svižnější přesuny po silnici, možná by přišla situace, kdy by se dva kotouče hodily.
Máš pravdu v tom, že dva vyloženě potřeba nejsou, ale nejsou ani na škodu. Nebo Tě položí pětistovka za goldfreny, na který bych tě tipoval? :)

KTM LC4 640 Adventure

21.4.2008 v 10:04 | Nahoru | #2205
jwl> to že sem nedáváme fotky neznamená, že nejezdíme
Někdo víc jezdí, někdo víc fotí

KTM LC4 640 Adventure

21.4.2008 v 10:07 | Nahoru | #2206
Hun> No zaprvé jezdím Bremba, zadruhé ta motorka je primárně určená do terénu, kde jsou dva kotouče spíš na obtíž, jinak jezdím dost často ve dvou s plnou motorkou a nikdy jsem s brzdným účinkem neměl problém,

KTM LC4 640 Adventure

21.4.2008 v 10:42 | Nahoru | #2207

Jawaweb>Hun> No zaprvé jezdím Bremba, zadruhé ta motorka je primárně určená do terénu, kde jsou dva kotouče spíš na obtíž, jinak jezdím dost často ve dvou s plnou motorkou a nikdy jsem s brzdným účinkem neměl problém,



Kdyby byla primárně určená do terénu, tak nebude mít 30ti litrovou bandasku a deseti kilovou masku ;)
No nevim, já mám dva kotouče, jezdim poměrně dost v terénu a na obtíž mi nikdy nepřišly.
Potom Ti gratuluju,protože jsi výborně předvídající jezdec.

KTM LC4 640 Adventure

21.4.2008 v 10:59 | Nahoru | #2208
Hun> Velká nádrž neznačí cestu po asfaltu ani maska!
Podle mě 1 nebo 2 kotouče je to fuk myslím že rozdíl nepoznáš pokud nezávodíš.
Lc4 adv byl vytvořen pro dakar.
Píšeš něco o 150 na asfaltu mě to jezdí víc na špuntech tak ti nevím třeba ti bude vyhovovat trans alp. 1996

KTM LC4 640 Adventure

21.4.2008 v 11:32 | Nahoru | #2209
Hun> No zaprvé jezdí víc jak 150, ale to je to poslední, kamarád si kvůli jedovaté přední brzdě rozbil hubu, když uvařil zadní, kterou nepochopitelně v KTM zmenšili. Jinak je to pochopitelně diskuze o ničem,a le alespoň řeč nestojí.

KTM LC4 640 Adventure

21.4.2008 v 13:23 | Nahoru | #2210

Jawaweb>Hun> No zaprvé jezdí víc jak 150, ale to je to poslední, kamarád si kvůli jedovaté přední brzdě rozbil hubu, když uvařil zadní, kterou nepochopitelně v KTM zmenšili. Jinak je to pochopitelně diskuze o ničem,a le alespoň řeč nestojí.



No tak vidíš, když to tedy jezdí i víc jak 150 po silnici, tak k čemu druhej kotouč, to je fakt :)
Ano, je to dikuze o ničem, protože je to hlavně o zkušenostech, který nemáš :)

Ano Adv byl vytvořen pro dakar, al epostupně se zcivilňuje a přiklání k cestování, proto ty dva kotouče ;)
Ale uznávám, že záleží hodně na stylu jízdy, zda člověk potřebuje, nebo využije dva kotouče.
P.S. mně vyhovuje něco krapítek většího než je alp :)

KTM LC4 640 Adventure

21.4.2008 v 13:54 | Nahoru | #2211
Jawaweb> Jawo já teda nevím, ale na jedné straně píšeš, že takřka není rozdíl mezi Adv s jedním kotoučem a Adv se dvěma. Na druhé straně píšeš, že si kamarád rozbil hubu kvůli jedovaté brzdě (počítám, že na dvoukotoučovce). To mi moc neštimuje

A když kdekoli mimo asfalt vezmeš za předek a rozbiješ si hubu, můžou za to spíš jedovaté ruce a jedovatej nápad, než jedovatá brzda. lol

Volal jsi do toho Krucemburku?

KTM LC4 640 Adventure

21.4.2008 v 14:28 | Nahoru | #2212
Klasika> čau, volal, nikdo to nebere, ale válčím dál A co moje guma, už je na cestě?

Přijde mi, že jeden kotouč se prostě mnohem líp dávkuje, líp se odvzdušňuje, přestavba na vysokej blatník není drahá, respektive nebyla potřeba...

Hun: Vím o čem mluvím Mám na tý motorce už najeto dost, neboj.

KTM LC4 640 Adventure

21.4.2008 v 14:37 | Nahoru | #2213
Klasika> a jak máme vědět že jezdítě, když nejste vidět ? to se máme pořád dívat na sebe ?
..ba né, Ty fotky posíláš, jen si měla pohov kuli noze, vubec ses neměla na to ozývat ;)

KTM LC4 640 Adventure

21.4.2008 v 15:26 | Nahoru | #2214
jwl> Tdy si zase někdo zvyknul jezdit, ale felicií s kamerou

KTM LC4 640 Adventure

21.4.2008 v 19:43 | Nahoru | #2215
jwl>tak jo-pár fotek z nedávna:

jak utopit doktora Mráčka aneb saltomortale přes řídítka:
[URL= cákání a šplouchání já rád :
[URL= ale málo, bohužel...

Naposledy editováno 21.04.2008 19:55:32

KTM LC4 640 Adventure

22.4.2008 v 07:29 | Nahoru | #2216

Jawaweb>Klasika> čau, volal, nikdo to nebere, ale válčím dál A co moje guma, už je na cestě?

Přijde mi, že jeden kotouč se prostě mnohem líp dávkuje, líp se odvzdušňuje, přestavba na vysokej blatník není drahá, respektive nebyla potřeba...

Hun: Vím o čem mluvím Mám na tý motorce už najeto dost, neboj.



O tom nepochybuji ... od loňskýho jara už si stihnul i strašlivej průjezd proti proudu divoký river... asi dva metry

KTM LC4 640 Adventure

22.4.2008 v 07:34 | Nahoru | #2217
dawaKTM> Hezký

KTM LC4 640 Adventure

22.4.2008 v 07:35 | Nahoru | #2218
Hun> Asi nerozumím tvému humoru

KTM LC4 640 Adventure

22.4.2008 v 09:58 | Nahoru | #2219

Jawaweb>Hun> Asi nerozumím tvému humoru



nejen jemu, protože tohle nebylo ani tak o humoru ....

KTM LC4 640 Adventure

22.4.2008 v 10:03 | Nahoru | #2220
Hun> Radši někdy přijed jezdit lol
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure pretis 10 21.2.2022 v 03:10 VlaHa
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure Earthshaker 10 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure PepperOnFire 12 15.4.2020 v 17:49 combust
Divný zvuk KTM LC4 Adventure Chlup86 6 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23


TOPlist