Ale to já nejezdím...mám radši takové ty lesněpolní (které sice občes končí z ničeho nic houštím) lol takže otočím a hledám jinou...no prostě na šipku nejezdím
Jinak elektronek včera večer volal že se mu ten tachec nakonec nějak podařilo opravit tak to tam ted jedu omrknout a doufám že úspěšně namontovat opět funkční přístroj...pak nastrojit a šup konečně do servisu připravit motku na sezonu
Dva kotouče nemůžou být horší než jeden. Nižší přední blatník je řešitelný
Jawaweb>qwert> Osobně nevím, proč na tak lehkou motorku dali dva kotouče, asi marketing, čím víc kotoučů, tím líp se to prodává. lol
Jawo, jawo .. jako vtip možná dobrý
Nejsem mekánik, al emyslim, že na to stačí selskej rozum... u novějších LC4A se počítalo už s výrazně větším podílem dlouhýho cestování a to i po silnici a na silnici potřebuješ silnej brzdnej účinek, kterej je navíc znepříjemňovánej dlouhejma zdihama a potápěním motorky. Adventure, taky není zrovna pírko.
V terénu s epravda nebrzdí tak prudce, ale se dvěma kotoučema je to o citu a nepřijde mi, že by tam byly dva kotouče na škodu.
A co s etýče LC8 .... horko těžko by si dobržďoval těch 220 kilo, když sou rozhulákaný na 150 ....
Závodní LC8 má jeden kotouč, tam s ehoní každý deko a navíc se nepočítá s jízdou po silnici, určitě ne s razantní, přesto je na ní ten jeden kotouč výrazně větší, než ty seriový ....
Naposledy editováno 19.04.2008 12:09:25
kus útopu lc4:
http://www.expedice-...oalbum/priprava/utop
(už je zdravá jako "ryba")
a páteční odpo a sobotní den
http://www.expedice-...va/hte-18_-a-19_4_08
nasolte sem prosím taky nějaký vobrázky, nebo jezdíte po silnici ?
Jawaweb>Hun> Stojím si za tím, na LC4 nejsou dva kotouče třeba, proč dva menší místo jednoho velkýho? Svez se a uvidíš
¨Jawo, já už sem se svezl a myslim, že za den ježdění sme tu motorku trošku poznal. Jezdil sem na verzi s jedním kotoučem.
Tak například vím že po silnici umí i 150.
Protože sem ze svý motorky zvyklej na celkem mdlý brzdy, tak mi to nijak nevadilo. Ale pokud bych jel naloženej na dlouhou dovolenou a čekali by mě svižnější přesuny po silnici, možná by přišla situace, kdy by se dva kotouče hodily.
Máš pravdu v tom, že dva vyloženě potřeba nejsou, ale nejsou ani na škodu. Nebo Tě položí pětistovka za goldfreny, na který bych tě tipoval? :)
Jawaweb>Hun> No zaprvé jezdím Bremba, zadruhé ta motorka je primárně určená do terénu, kde jsou dva kotouče spíš na obtíž, jinak jezdím dost často ve dvou s plnou motorkou a nikdy jsem s brzdným účinkem neměl problém,
Kdyby byla primárně určená do terénu, tak nebude mít 30ti litrovou bandasku a deseti kilovou masku ;)
No nevim, já mám dva kotouče, jezdim poměrně dost v terénu a na obtíž mi nikdy nepřišly.
Potom Ti gratuluju,protože jsi výborně předvídající jezdec.
Podle mě 1 nebo 2 kotouče je to fuk myslím že rozdíl nepoznáš pokud nezávodíš.
Lc4 adv byl vytvořen pro dakar.
Píšeš něco o 150 na asfaltu mě to jezdí víc na špuntech tak ti nevím třeba ti bude vyhovovat trans alp. 1996
Jawaweb>Hun> No zaprvé jezdí víc jak 150, ale to je to poslední, kamarád si kvůli jedovaté přední brzdě rozbil hubu, když uvařil zadní, kterou nepochopitelně v KTM zmenšili. Jinak je to pochopitelně diskuze o ničem,a le alespoň řeč nestojí.
No tak vidíš, když to tedy jezdí i víc jak 150 po silnici, tak k čemu druhej kotouč, to je fakt :)
Ano, je to dikuze o ničem, protože je to hlavně o zkušenostech, který nemáš :)
Ano Adv byl vytvořen pro dakar, al epostupně se zcivilňuje a přiklání k cestování, proto ty dva kotouče ;)
Ale uznávám, že záleží hodně na stylu jízdy, zda člověk potřebuje, nebo využije dva kotouče.
P.S. mně vyhovuje něco krapítek většího než je alp :)
A když kdekoli mimo asfalt vezmeš za předek a rozbiješ si hubu, můžou za to spíš jedovaté ruce a jedovatej nápad, než jedovatá brzda. lol
Volal jsi do toho Krucemburku?
Přijde mi, že jeden kotouč se prostě mnohem líp dávkuje, líp se odvzdušňuje, přestavba na vysokej blatník není drahá, respektive nebyla potřeba...
Hun: Vím o čem mluvím Mám na tý motorce už najeto dost, neboj.
Jawaweb>Klasika> čau, volal, nikdo to nebere, ale válčím dál A co moje guma, už je na cestě?
Přijde mi, že jeden kotouč se prostě mnohem líp dávkuje, líp se odvzdušňuje, přestavba na vysokej blatník není drahá, respektive nebyla potřeba...
Hun: Vím o čem mluvím Mám na tý motorce už najeto dost, neboj.
O tom nepochybuji ... od loňskýho jara už si stihnul i strašlivej průjezd proti proudu divoký river... asi dva metry
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 | kokoška. | 3 | 20.3.2024 v 17:16 Jardáček |
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure | pretis | 10 | 21.2.2022 v 03:10 VlaHa |
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure | Earthshaker | 10 | 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8 |
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure | PepperOnFire | 12 | 15.4.2020 v 17:49 combust |
Divný zvuk KTM LC4 Adventure | Chlup86 | 6 | 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23 |