1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
- prvni u klaksonu: tam je jakoby Y vlastne hned za konektorem spinacky - napajani pro klakson a dal to pokracuje do uzlu
- opet z konektoru spinacky, tentokrat ale k pojistce, ktera dal pokracuje na svetlo
- jeden kablik co vede k levymu prepinaci
Nakonec to vyzni jako strasne primitivni Nejdriv sem si promeril uzemneni na kostru vsech casti, pak odpojil baterku a sel kabel po kabelu a konektor po konektoru .. uf.
Kazdopadne vsem doporucuju jeste nez sundate masku tak si nakreslit barvickama do schematu jednotlive obvody, at uz na vytistenym papire, nebo na pocitaci. Dulezity je mit nekolik verzi vzdycky jen pro jeden obvod, at se to neplete
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
scathe píše: Janek> genialni! ...
Tohle mi už dlouho nikdo neřekl . No, hlavně že je závada odhalená .
opět jedna perlička z KLX - tam je klakson trvale napájen po klíčku, ale kostra je spínaná spínačem na řídítkách . Taky jsem našel, že to má přípravu na montáž "tajnýho" vypínače stopstartéru . Je tam kvůli tomu navíc relátko - zase zbytečných 15 deka .
Storeman. Stator na KTM Adv. V katalogu na verzi enduro jsem ho nenašel, ale možná to bude stejný.
Janek píše: Stator na KTM Adv. V katalogu na verzi enduro jsem ho nenašel, ale možná to bude stejný.
genialní
už podruhé v tomto týdnu
Dík! Zítra odpoledne zajedu za mechanikem a vyzpovídám ho, proč k závadě došlo.
A jestli bude stator stát 3800 nebo 4200 už nechám na něm.
A hlavně musím zjistit, kdy bude motorka hotová!
edit: někde v inzerátech jsem našel borce který statory, tedy všeobecně moto altíky opravuje, tak mu ten poškozený pošlu ať se na to podívá.
Naposledy editováno 08.07.2012 20:27:09
Nepovalují se náhodou někomu z vás doma, přebytečné zadní stupačky včetně držáků "koupím". picasaweb.google.com/ACERBIS01/FotoKtm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Kdybys o tech stupackach napsal pred 14-ti dnama, tak ti je prodam. Na SXC byli namontovany, tak sem je sundal, nekolik let lezely v garazi a kdyz to ted prodavam, tak sem si rikal ze to treba nekoho potesi, ze tam budou(ackoli je to homolog. pro 1) tak povoluju srouby a samozrejme po letech se jeden (posledni) sroub rozhodl me to trochu zneprijemnit a hryznul se. Anabaze s odvrtavanim a prace na 14dni, ted uz tam sou nasazeny ale sundavat je urcite nebudu
Naposledy editováno 10.07.2012 22:47:42
2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Aha, tak to kecam kraviny, tam se to nemuze najit kdyz je to soucast vacky
http://www.partsdepo...ENTURE+MOTOR/256259/
Naposledy editováno 16.07.2012 10:57:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
mrkni
Naposledy editováno 16.07.2012 14:20:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Stygofil píše: pawko> To je ale manualni dekompresor, automatickej (ten prstynek) se prodava jenom s vackou.
Máš pravdu, blbě jsem to pochopil
Rumas > cca 145cm s maskou a asi 125 bez, ale stojím na trávě
2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
http://www.partsdepo...URE+PODVOZEK/256225/
Popripade, nemate nekdo zkusenost s tim ze by se vam tyhle plasty hodne otrasaly? Jel sem ted s Rumasem na vyjizdku a kdyz jel za mnou tak se ty plasty prej hodne natrasaj a klepou. Ten oranzovy mam praskly tak bych ho nejraci stejne vymenil, ale pokud tam je jeste nejaka konstrukce? Nedavno tu byla fotka prasklyho ramu, tak to radeji projdu co nejdriv ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Navíc jako bonus získáš vzhled drsňáka -prostě zjizvená tvář
Ale je to plně funkční, účel to splňuje. Stejně to doma nemáme jako leštěnky, ale pracující stroje.
Naposledy editováno 30.07.2012 09:44:51
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
ložiska kup v kšeftu s ložiskama, gufera možná budou problém a tak budeš muset koupit origo.
Ložiska beru u VK ložiska
3 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Když mám v nádrži méně benzínu, asi tak 1/4 nádrže, začne se při ustálené rychlosti na víc plynu po silnici nedostávat motoru paliva. Motor začne škytat, klasicky jako když dochází benzín až chcípne úplně. Vymačknu spojku a dojedu na volnoběh, vyřadím rychlost, nastartuji a jedu pár stovek metrů dál. Čím je benzínu méně, situace se opakuje častěji.
Když natankuji plnou motorka jezdí normálně. Mám nádrž na 18 L a doplňuji 12. To znamená, že ještě 6 litrů benzínu v nádrže je!
Víčko nádrže je průchozí. Jde lehce profouknout. Má vůbec LC4 nějaký palivový filtr?
Kde je zakopaný pes?
Naposledy editováno 20.08.2012 20:50:54
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 | kokoška. | 3 | 20.3.2024 v 17:16 Jardáček |
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure | pretis | 10 | 21.2.2022 v 03:10 VlaHa |
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure | Earthshaker | 10 | 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8 |
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure | PepperOnFire | 12 | 15.4.2020 v 17:49 combust |
Divný zvuk KTM LC4 Adventure | Chlup86 | 6 | 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23 |