globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM LC4 640 Adventure
28.11.2006 v 00:54
Pořád jsem čekal až tuto rubriku někdo založí a ono nic. Tak jsem to udělal já. Takže jezdím prvním rokem Adventure 640. Zkušenosti mám dobré i horší a rád bych si poslechl ostatní jak jsou na tom. A samozřejmě se podělím o své zážitky a poznatky s touto moto.

KTM LC4 640 Adventure

5.6.2012 v 13:49 | Nahoru | #6571
Je to takovej nasouvací kroužek s vačkovym tvarem, pokud by to bylo, tak bych to bral

KTM LC4 640 Adventure

5.6.2012 v 14:03 | Nahoru | #6572
Urcite prohrabu bednu v garazi a dam vedet. Ale mam pocit ze je to krome lozisek jen mraky podlozek, krouzku .... a retez

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

6.6.2012 v 08:29 | Nahoru | #6573
Tak bohuzel, nic co by vypadalo jako znazorneny dil na schematu nemam. :-/

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

7.6.2012 v 01:17 | Nahoru | #6574
Ahoj Oranžmaníci, poohlížím se taky po nějakým LC4 a chci se Vás zeptat kolik máte nalítano km? A co Vás nejčastěji potkalo za opravy, je 40tis. už hodně??? Hledal jsem to tu ale jsem na 25 stránce a tímhle tempem to přečtu za měsíc, tak dík za info.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

7.6.2012 v 19:47 | Nahoru | #6575

speaker píše: Ahoj chci se Vás zeptat kolik máte nalítano km? A co Vás nejčastěji potkalo za opravy, .


Osobně ti toho moc nenapíši. LC4 mám půl roku. Nejlepší bude přečíst toto téma celé. Já to v zimě udělal. A nebo se podívej do profilů majitelů LC4 v záložce "motorkáři."

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

8.6.2012 v 10:40 | Nahoru | #6576
storeman> jo jasný vždyt to čtu, jenom to zkouším.... a s kolika km si jí pořizoval a ročník???

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

8.6.2012 v 12:58 | Nahoru | #6577
speaker> Mám ročník 2002, na tchm necelých 18000 km.

...a při pročítání tohoto tématu se raději vyhni příspěvkům které psal Desmo, aby jsi neupadl do deprese! (zasvěcení vědí )

Naposledy editováno 08.06.2012 13:00:28

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

8.6.2012 v 13:39 | Nahoru | #6578
scathe> nevadí, už jsem sehnal náhradní

KTM LC4 640 Adventure

10.6.2012 v 08:51 | Nahoru | #6579
Já osobně bych na km asi vůbec nebral ohled. S dnešním trendem stáčení si myslím že je těžké poznat kolik to opravdu má nalítáno. Nejlepší je sehnat někoho kdo LC4ku má a jet tam s ním. Podle zvuku motoru poznáš jestli je "vylítanej" nebo ne. Hodně štěstí při koupi

PS: Já jsme například koupil KTM LC4 ADV. RV.1997 a najeto má podle tachometrku 8800. Když byl rozpůlenej motor tak mi mechanik vyměnil všechny ložiska v motoru a nic víc nebylo potřeba (píst, válec, převodovka, ozubený kola ... atd atd byli naprosto OK ;) ).

KTM LC4 640 Adventure

10.6.2012 v 14:27 | Nahoru | #6580
Tak sem se rozhod ze si vymenim to problemovy lozisko na spojkovy hrideli .. hmm, ale prekvapeni, uz tam nebylo kulickovy ale stejny co sem mel pripraveny na vymenu Takze mam jen tak pro prdel rozebranou motorku No nic, zjevne to majitel predemnou uz vymenil - aspon se o masinu teda staral

Tak sem to aspon trosku umyl a vymenim olej, to neni nikdy na skodu

Kazdopadne nemyslim ze je nutny to ted znovu vymenovat, takze pokud by nekdo mel zajem tak mam nepouzity, uplne novy lozisko - cislo dilu 585.33.025.000. Cena 1500. Cely postup vymeny a problematiky je popsany na advrider:
www.advrider.com/forums/showthread.php

KTM LC4 640 Adventure

10.6.2012 v 14:30 | Nahoru | #6581
Jeste jedna vec, prijde mi ze sroub s magnetem na vypousteni oleje je ted vic chlupatej nez posledne, ale nemam to s cim porovnat. Je neco na co bych si mel dat pozor?

Naposledy editováno 10.06.2012 14:43:35

KTM LC4 640 Adventure

10.6.2012 v 15:34 | Nahoru | #6582
V prosinci, když jsem LC4 koupil a nechyl vyměnit olej, bylo v něm dost kovových chloupků i takových šupinek. Údajně to bylo právě z toho spojkového ložiska,které se už rozpadalo. Nechal jsem ho vyměnit a jsem zvědavý jak bude vypadal olej při další výměně.
Bylo toho víc něž stačil pochytit magnet. Tak na 5 obalených magnetů! Škoda že jsem to nevyfotil.

KTM LC4 640 Adventure

10.6.2012 v 15:56 | Nahoru | #6583
Nějaký tip kde levně koupit olej(preferuji Motorex) a filtry?
Chtěl bych dát na moto miniblinkry, nějaký tip? Nebaví mě skoro po každé vyjížďce kupovat blinkr

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

11.6.2012 v 19:22 | Nahoru | #6584
AHOJTE NEBYLA BY TU NAKA DOBRA DUSE KTERA BY MI ZA ROZUMNEJ PENIZ VYMENILA PISTNI KROUZKY A GUFERA VENTYLU_-? DUVOD STRACI SE MI OLEJ ASI PUL L. NA 1000 KM A TO MAM NAJETO JEN 17000KM.

Naposledy editováno 11.06.2012 19:23:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

11.6.2012 v 20:58 | Nahoru | #6585
skvarky> urcite je to krouzkama a ventilama? Olej se muze ztracet na spousta mistech, prohlid si peclive motorku kde je skvrna od oleje? Kandidatu je hodne: levy spojkovy viko, vpravo pod prednim koleckem rozety, kolem starteru, nahore u vacky, kolem filtru .. me to hodne teklo tim sklickem na pravy strane ... No a nebo kolem valce ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

13.6.2012 v 19:35 | Nahoru | #6586
scathe> CAU MOTKU JSEM SKONTROLOVAL PECLIVE NIKDE NIC POD PRIMARNIM KOLECKEM ,VSECHNA TESNENI MOTOR JE KRASNE SUCHY V AJRBOXU TAKY NIC ,ALE JE MI DIVNY ZE NECOUDI ANI NESMRDI.ASI TO PROSTE DOKONALE SCHORI.JSEM STOHO VEN .RADY VITANY.LUKAS

KTM LC4 640 Adventure

15.6.2012 v 11:03 | Nahoru | #6587
Ahoj,

koupim levy ovladac svetel, komplet s elektrikou, lanko na sytic neni treba. Kdyz na neco narazite, dejte prosim vedet. Dik.

Honza

2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

16.6.2012 v 11:25 | Nahoru | #6588
Zdravim. Prosim vás byl jsen na STK, mám problém, chybí mi na motorce VÝROBNÍ ŠTÍTEK. STK mi daly ale mám si to dát do kupy. Setkal jste se s tím někdo? A jak jste to řešily? Díky

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

16.6.2012 v 11:31 | Nahoru | #6589
skvarky> Čau, u mě je to samý. Řešim to dolíváním. Motorku sem měl v servise, znova to odvzdušnil tak uvidíme.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

16.6.2012 v 14:17 | Nahoru | #6590

sladis píše: Zdravim. Prosim vás byl jsen na STK, mám problém, chybí mi na motorce VÝROBNÍ ŠTÍTEK. Setkal jste se s tím někdo?


NapišJankovi.
Má Kawu KLX a nedávno toto řešil.

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

17.6.2012 v 11:40 | Nahoru | #6591
Tak už na mě došlo. KTM LC4 640 přestala startovat na startér.
Na roztlačení chytne a jede normálně.
Začalo to takto: Ve čtvrtek mě chytil prudký déšť. Schoval jsem se pod strom a motorka byla na dešti. Když jsem chtěl odjet startér točil, ale motor nenaskočil. Chytla až po rozjetí z kopečka, ještě jsem si musel pomoc startérem, protože to byl je mírný svah.

Prostříknul jsem spínací skříňku, chcípací přepínač. Zkontroloval vzduchový filtr-je čistý a suchý- tedy naolejovaný. Sundal jsem přední masku, sedlo a pravý podsedlový plast a všechny možní kabely jsem rozpojil a zase spojil…
A motorka se chová pořád stejně! Na roztlačení chytne a běží normálně. Na startér nechytne. Protože už jsem vymlátil baterku, tak jsem zkoušel točit i přes startovací vozík a furt nic.

Ještě jsem nezkoušel svíčku, protože nemám náhradní. Zítra si pro ni jedu.

Má někdo nějaký nápad čím by to mohlo být?

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

17.6.2012 v 13:30 | Nahoru | #6592
Hodne to zmoklo? Nemas vodu v karburatoru? Staci dole velkym klicem (17 nebo 19) otocit sroub a vypustit.

Zkontroluj vedeni sytice a dekompresoru. No a jinak nabit baterku a musi prece naskocit Jakej to ma zvuk pri pokusu o startovani starterem?

Taky uz sem parkrat strikal do airboxu cistic na brzdy, abych zjistil jestli to chytne a pobezi.

Edit:
Jo a svicku muzes vyzkouset bez vymeny jakou dava jiskru - uzemnit a tuknout do starteru - jiskra musi bejt bila a jasna ... pripadne odrbat ocelovym kartacem, to sem vcera delal u krovinorezu, protoze do nej taky nemam druhou svicku

Naposledy editováno 17.06.2012 13:33:27

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

17.6.2012 v 15:06 | Nahoru | #6593
Ta svíčka mě ještě čeká, až přivezu v pondělí novou.

Karburátor jsem odkalil, tím nejspodnějším šroubem.Voda tam nebyla.
Když už to mám částečně odstrojené rozhodl jsem se vyčistit karburátor. Ještě jsem to nedělal. Proto mám pár dotazu:
Jak se vůbec vyndává karburátor. A kterým směrem.
Když chci zkontrolovat trysky musím karburátor vyndávat?
Jsou všechny trysky vevnitř, nebo zvenku pod nějakým šroubkem?

Zatím jsem zkušebně sundal to horní plastové víčko karburátoru. Vyskočilo na mě dlouhé pérko. Pod víčkem je velké membrána. Nad ní je čisto, ale pod ní je černo. Když jsem šáhnul pod membránu měl jsem prst černý jak bota.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

17.6.2012 v 15:15 | Nahoru | #6594
scathe> Našel jsem tvuj příspěvek na jiném foru.
Mám stejná karburátor a kablík od toho tlačítka není nikam připojen.
Konec je omotán izolačkou. Asi to někdo předemnou již vyřadil.


Naposledy editováno 17.06.2012 15:17:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

17.6.2012 v 15:33 | Nahoru | #6595
sladis> vyresit to dolejvanim hmm taky to de ale ja bych to chtel opravit muzou to byt jen 2 mechanicke zavady :krouzky,gufera ventylu nic jineho me nenapada KOLIK mas najeto? kdybis to vyresil tak dej vedet jak taky jsem to znova odvzdusnil a dal tam 15v 50 motorex ale moc tomu neverim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

17.6.2012 v 18:40 | Nahoru | #6596
storeman> tim hornim vickem se dostanes akorat na ten svrsek - predevsim k jehle, tu zkontroluj jestli neni uz treba do pulky prumeru u konce ohoblovana - ja ji budu taky vymenovat, stoji par kacek. Ale kdyz uz to chces cistit tak je lepsi to vazne vyndat a dukladne vycistit vsechno - ja sem dole uz ale takovej sajrajt nemel, kazdopadne jestli je to takovy jak popisujes, tak by to chtelo procistit cely

No a postup vyndani - nejdriv odpoj vsechny hadice, plynovy lanko (+ povolit na riditkach), sytic (netreba sahat na riditka, jen ho vysroubuj, ale pozor, je to plastovej sroub tak at si ho neznicis, na fotce jak si daval sem je to ten zavit vpravo nahore). No a cely karburator drzi jen ze dvou stran na gumovych hadicich a je stazenej trema paskama - takze uplne povolit jednu pasku vzadu, dve vepredu, jooo a pak uz jen smerem nahoru tahej, ty gumy nejsou tak tvrdy, zvladnes i jen rukou ... predem si to kolem co nejvic ocisti, at ti nenapada bordel do valce, necim sem ten otvor pak zakryl behem cisteni.

Edit:
jeste nejaky fotky celyho postupu na advrider.
1. vyndani karburatoru
http://www.advrider....wthread.php?t=188472
(zacina to pod obrazkem baterky)

2. rozebrani, cisteni - nemusis to brat presne v poradi jak popisuje, ale kdyz pujdes podle toho (i treba jen z fotek) tak to zvladnes. Mel jsem z toho strach, ale nakonec na tom nic neni
http://www.advrider....wthread.php?t=347184

Naposledy editováno 17.06.2012 19:16:14

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

17.6.2012 v 18:46 | Nahoru | #6597

storeman píše: scathe> Našel jsem tvuj příspěvek na jiném foru.
Mám stejná karburátor a kablík od toho tlačítka není nikam připojen.
Konec je omotán izolačkou. Asi to někdo předemnou již vyřadil.



Ajo sakra, kablik, dneska sem cely den jezdil a nenapadlo me to zkouset mackat, tak jindy Me to nekam vede, jen sem nezkoumal presne kam.

KTM LC4 640 Adventure

17.6.2012 v 19:17 | Nahoru | #6598
Jo a s olejem ... tuhle sezonu taky dolivam a hodne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

17.6.2012 v 19:37 | Nahoru | #6599
storeman> přes kickstart jsi to nezkoušel? Tvůj problém to sice neřeší, ale tuto možnost startování si nezkoušel dle toho co píšeš

jo a ještě pro ostatní - jak je možný, že i přes zavřené kohouty propojovací hadice nádrže jsem ujel přes 400km?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

17.6.2012 v 19:43 | Nahoru | #6600
storeman> Vyndat karbec by neměl být problém. Jen si dej pozor na čistotu, ať ti nikam nespadne nějaký bordel. Většinou jde o to, povolit dva šrouby na přírubě sání u hlavy (někdy se nemusí ani to, když ji budeš sundávat, dej si pozor na těsnění nebo "O" kroužek, který pod přírubou bude), potom demontovat lanka plynu (budou asi dvě, jedno tahá, druhý je na vracení), lanko sytiče, potom sponka na hadici od airboxu. U KTM je ještě nějaká ta elektrika. Já tam mám ještě dvě hadičky od chlazení, který musím sundat a zaslepit, aby nevytekla voda.
Až ho vyndáš, tak si dej nějaký hadry do hadice od airboxu a do hrdla sání v hlavě, ať ti tam nespadne bordel, to by tě mohlo potom dost mrzet. Na čištění používej hadry, který nepouští chlupy. Mám od Wurtha sprej přímo na čištění karburátorů, ale když vezmeš ze skladu nějaký tetrachlorák na čištění brzd, bude to ok.
To, cos rozdělal nahoře, je víčko a pod ním šoupátko s membránou - opatrně na to, ať membránu nepoškodíš. Občas jde špatně nandat zpět, protože je dost "napučená" , tak si dej pozor, aby sedla pěkně do drážky. Dělal jsem to už x krát, ale předposledně se mi taky povedlo, dát ji blbě.
Zespodu máš plovákovou komoru, ve který jsou trysky. Opět musiš povolit šrouby, sundat a vyndat plovák, který půjde nejspíš i s jehlovým ventilkem. Ventilek - jehla je s plovákem spojená (bývá to jen do sebe zaháknutý), protože je jehla plovákem ovládaná, tak ať ti to nějak nepopadá zbytečně na zem. Hlavní tryska je ta, do který jde zhora jehla, která jde skrz šoupátko. Potom tam máš ještě volnoběžnou. Většinou májí drážku na šroubovák, ale dej si pozor, abys neponičil tu drážku. Jsou z nějaký mosazi a tak si vyber správnou velikost šroubováku.
No, je to taková skládačka. Jak to všechno funguje ti vysvětlí třeba Kadeloid. Mně stačí, že to umím vyndat, rozložit, složit, vyčistit, nastavit jehlu,.... Pokud jsi někdy rozebíral karbec třeba z Jawy, tak je prakticky dost podobný. Přesto nevěř, že na tom nic není . Může se stát, že na takovým servisním zásahu pohoří i zkušený mechanik. Přehlídneš smítko v plovákovce, zůstane ti pod jehlovým ventilkem a můžeš čistit znovu. Bude dorvaná tryska, vezmeš blbý šroubovák a žvejkneš drážku raz dva. Ale pokud můžeš, dej se do toho, budeš potom mít třeba radost, žes to zmáknul. A taky se ti taková zkušenost může při enduru moc hodit .
Jinak bych si zjistil, a tím bych asi začal, jaký odpor má mít to čidlo od zapalování, jak psal Brůča, a multimetrem ho proměřil. Na dílně měřák chlapi budou určitě mít a je to opravdu jednoduchý jako facka. Stačí jen najít CDI a ty dva dráty od snímače.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure pretis 10 21.2.2022 v 03:10 VlaHa
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure Earthshaker 10 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure PepperOnFire 12 15.4.2020 v 17:49 combust
Divný zvuk KTM LC4 Adventure Chlup86 6 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23


TOPlist