globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM LC4 640 Adventure
28.11.2006 v 00:54
Pořád jsem čekal až tuto rubriku někdo založí a ono nic. Tak jsem to udělal já. Takže jezdím prvním rokem Adventure 640. Zkušenosti mám dobré i horší a rád bych si poslechl ostatní jak jsou na tom. A samozřejmě se podělím o své zážitky a poznatky s touto moto.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

13.1.2012 v 12:32 | Nahoru | #6301
Štemby> Ty Štembíku, to budeš půlit motor kvůli tomu hluku ? Nevím jestli jsem četl všechno, ale ty rychlosti Ti asi vysvětlili a hlučnost u LC 4 ? Chachá, tak to je kapitola sama pro sebe. Nicméně dá se přibližně identifikovat dva jasné problémové zdroje ohlašující rychlej průser - od vačky - ložiska zdvihátek těsně před rozpadem jak popisoval Stygi vydávají slušnej rachot, ale to už je bohužel pozdě a pokud je to to druhé nejčastěji odcházející ložisko - na hnací hřídeli - tak to taky jasně uslyšíš - ze strany spojky při neutrálu bude rachtat - do motorů do roku 2002 se dávalo kuličkové 6304, do novějších se dává válečkové BC1. Pokud se rozpadá věneček je nejvyšší čas. Pravda u tak starého LC4 motoru, už to může být i dalších x-věcí, ale tyhle dvě co jsem psal vyřešíš bez půlení.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

13.1.2012 v 13:35 | Nahoru | #6302
Mica> K těm karbonovým krytům nádrže:
Mám LC4, ale enduro s 18-ti litrovou nádrží. Děláš kryty i na tyto nádrže?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

13.1.2012 v 14:23 | Nahoru | #6303
Jirka77> pawko> hele, jak vubec funguje ten nerezovej plisek s tim sejtkem? ... pac kdyz sundam kryt airboxu (plastovou krovku) a dam to tam a pak tam zas dam ten kryt, tak je to k nicemu ne? Leda bych tam vyvrtal do krytu diry (nesundaval jsem to, abych se podival teda, ale myslim si to :D )...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

13.1.2012 v 15:57 | Nahoru | #6304
misterjohnny> myslím, že ten nerez kryt dělá přímo KTM nebo Touratech. Dáváš tam jen ten tjúning kryt a na to už jen plast. bočnici, jde o to abys tam dostal co nejvíc vzduchu, ale asi to o trošku dřív utopíš.

Mica> nj, jsme hold už starý páky, ty roky nezastavíme

Naposledy editováno 13.01.2012 15:59:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

13.1.2012 v 19:20 | Nahoru | #6305
pawko> no me slo o to, jak se pak pres ten plast dostane vzduch k ty mrizce ... videl jsem fotku s vyvrtanejma dirama, tak to bude asi proto ... kvuli utopeni bude lepsi vyriznout treba ten chobot nahore na airboxu ne?

No hele vy dedynove, doufam, ze to dopadne, pac ja i muj fotak se tesime

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

13.1.2012 v 19:39 | Nahoru | #6306
misterjohnny> neboj, nemusiš do toho vrtat díry, nějaká mezera tam bude a vzduch se tam dostane, ten původní kryt byl plnej a silnější.
Taky doufám, že to dopadne bo já a moje zadnice jsme taky móc natěšení

KTM LC4 640 Adventure

15.1.2012 v 21:21 | Nahoru | #6307
Tak jsem se do toho pustil .... zdvihatka jsou venku a zitra prelisuju rolny .... musim se pochvalit, ja mechanik zacatecnik, jsem sebral odvahu a pustil se do dila...

rolny jsou na tom dobre, ale mam najeto 24k ... tak preventivne, podle rad





Posledni fotka, nebo to co na ni spis je, je urceny pro otce, kterej obcas zavita do tohoto koutu garaze

edit:pismenka

Naposledy editováno 15.01.2012 21:29:23

KTM LC4 640 Adventure

15.1.2012 v 21:24 | Nahoru | #6308
poslední

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

16.1.2012 v 15:42 | Nahoru | #6309

Mica píše: Štemby> Ty Štembíku, to budeš půlit motor kvůli tomu hluku ? Nevím jestli jsem četl všechno, ale ty rychlosti Ti asi vysvětlili a hlučnost u LC 4 ? Chachá, tak to je kapitola sama pro sebe. Nicméně dá se přibližně identifikovat dva jasné problémové zdroje ohlašující rychlej průser - od vačky - ložiska zdvihátek těsně před rozpadem jak popisoval Stygi vydávají slušnej rachot, ale to už je bohužel pozdě a pokud je to to druhé nejčastěji odcházející ložisko - na hnací hřídeli - tak to taky jasně uslyšíš - ze strany spojky při neutrálu bude rachtat - do motorů do roku 2002 se dávalo kuličkové 6304, do novějších se dává válečkové BC1. Pokud se rozpadá věneček je nejvyšší čas. Pravda u tak starého LC4 motoru, už to může být i dalších x-věcí, ale tyhle dvě co jsem psal vyřešíš bez půlení.



Jj vím, samozřejmě jsem řekl at se na to mrkne a půlení motoru necháme jako tu nejhorší variantu .... uvidí se jak to dopadne
Bohužel nemám garáž na to abych si tu dělal sám, takže musím duvěřovat jiným, ale můj servisák je spolehlivej takže mu budu jako vždy věřit že na tom odvede 100% práci

KTM LC4 640 Adventure

16.1.2012 v 16:09 | Nahoru | #6310

No, po vylisovami cepu "saci" rolny, jsem zjistil nemile prekvapeni (nebo spise mile, ve smyslu, ze se to jeste neposralo) - sedreny zakaleny povrch cepu, takze za 5 minut 12

Takze vsem doporucuju preventivni vymeny po 20tkm , investice 1400Kc a trocha nervu , ja mam najeto 24tkm

V praci jsem to nalisoval, nebo spis rozlisoval zpet ... dneska to asi nestihnu, ale zitra davam motor dohromady

2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

16.1.2012 v 19:26 | Nahoru | #6311
PavelETV> už jsem přestěhoval i motorku a rozdělal ji abych zkontroloval tu hadičku a vývody ve vodním čerpadle, a v chladiči. Všude je to čistý, průchodný. Takže zbývá zátka, ale tam mi nic divnýho nepřišlo. Budu muset obětovat ty 4 stovky a zkusit jestli to s novou bude lepší.

Naposledy editováno 16.01.2012 19:27:07

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

16.1.2012 v 19:34 | Nahoru | #6312
Jirka77> jaměl na LC4SM taky takovej problem a po výměně zátky klid a nebylo na te stare nic poznat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

16.1.2012 v 20:02 | Nahoru | #6313
Jirka77> To mi přijde nějaké drahé. Nechoď nakupovat jen do značkové KTM, podívej se také na aftermarketovou produkci. Taková věc může stát cca 150-200,-Kč.
Např: http://www.brumla.com/zatka-chladice-ktm-03
Případný další typ. Jakou máš v chladiči směs? Neředěný koncentrát má výrazně lepší termické vlastnosti a líp odvádí teplo,než když tam necháš jen destilku.

Naposledy editováno 16.01.2012 20:22:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

16.1.2012 v 20:32 | Nahoru | #6314
PavelETV> stojí 318 na partsdepot + nějaká pošta. Ale zkusím najít něco jinýho. Směs mám určitě neředěnou ale nevím výrobce. Tuším je tam teď něco od Motulu. Fakt nevím.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

16.1.2012 v 21:52 | Nahoru | #6315
Jirka77> hele vazne to chce utesnit novou zatkou, to udela hodne, vim jak jsem furt varil se svoji Octavii Super'63 ... vymenil jsem zatku a razem bylo po starostech ... budu taky menit hadicky, pac jsou dost zpuchrely (teda alespon ty mensi) vcetne benzinovejch ... no a v neposledni rade zkus nakou jinou smes ... ja tam mam nakej antifreez z pumpy na hlinikovy motory ... teda mel jsem, nez jsem to vcera vypustil a bylo to vcelku dobry (na MTR jsem nevaril)

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

16.1.2012 v 22:29 | Nahoru | #6316
Kucíí, neví někdo jestli pásne přepínač světel (ta kostka) z LC4 Endura nebo SM na advíka? Podle katalogu maj jiné čísla, ale potřeboval bych zjistit v čem je rozdíl? Dával jsem novou spojku (pumpu) asi z SM, ale zjistil jsem, že má kratší objímku a pokud ji utáhnu tak už vadí ta kostka se spínači ta origo spojka má větší odsazení od řidítek. Potřeboval bych nějakou dietnější.
Ty jo mě už z toho omyjou . Já tam fakt natáhnu lano!

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

18.1.2012 v 08:34 | Nahoru | #6317
pawko> ty voe Pawko, Ty a spojka, to už je podobnej příběh jako Desmo a Advík

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

18.1.2012 v 20:13 | Nahoru | #6318
no tak motor je v kupe ... az teda na krytku pruziny automatickyho napinaku rozvodaku, kterej si "pan inzenyr" (nevim na co jsem zrovna myslel ), kdyz to utahoval, rozlousk na dve pulky. Nastesti to slo vyndat v pohode ... takze zitra soustruh, nalejt nemrz a zkusime holku nakopnout

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

18.1.2012 v 20:29 | Nahoru | #6319

misterjohnny píše: no tak motor je v kupe ... az teda na krytku pruziny automatickyho napinaku rozvodaku, kterej si "pan inzenyr" (nevim na co jsem zrovna myslel ), kdyz to utahoval, rozlousk na dve pulky. Nastesti to slo vyndat v pohode ... takze zitra soustruh, nalejt nemrz a zkusime holku nakopnout



Nic si z toho nedělej, nejsi rozhodně sám. Povedlo se mě na mém LC4 motoru strhnout tu zátku taky, jestli si dobře vzpomínám tak to navíc bylo den před příjezdem kupce . Naštěstí to mají opravdu blbuvzdorný a zátka je hliníková aby se hned nestrhnul závit ve válci, tak jsem si hned vyrobil preventivně pár kousků navíc "do zásoby" . Ale jinak to stačí utáhnout opravdu jen jemně jenom aby se to nepovolilo, je to hliník na hliník takže to moc nepotřebuje...

Naposledy editováno 18.01.2012 20:30:15

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

18.1.2012 v 21:23 | Nahoru | #6320
Radar> taky dobry ... no ja fakt nevim, na co jsme myslel, pac jeste kdyz jsme to dva dny pred tim sundaval, tak jsem si rikal, ze to je takovy forovy ... jsem asi zamilovanej nebo co

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

19.1.2012 v 17:29 | Nahoru | #6321
hele, jen se tak blbe optam, pac jsem to na netu nenasel, jakej je rozdil mezi keihinem FCR 41 a FCR 41 MX ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

19.1.2012 v 20:56 | Nahoru | #6322
misterjohnny> MX má lepší krytí lanek proti bordelu. A možná i něco dalšího.
Jo a ještě víc hadiček

Naposledy editováno 19.01.2012 21:02:55

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

19.1.2012 v 21:02 | Nahoru | #6323
Tady:


MX:

Naposledy editováno 19.01.2012 21:02:25

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

19.1.2012 v 21:38 | Nahoru | #6324
Jirka77> aha, no takze v tom zas takovej rozdil neni?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

19.1.2012 v 22:10 | Nahoru | #6325
Jirka77> Hééj, co to máš za pěknej karbec na první fotce ....pojede do Albánie

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

19.1.2012 v 22:13 | Nahoru | #6326

pawko píše: Jirka77> Hééj, co to máš za pěknej karbec na první fotce



jakej karbec ???

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

19.1.2012 v 22:22 | Nahoru | #6327
Desmo> no ten treti v pozadi ne?

2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

19.1.2012 v 22:30 | Nahoru | #6328
tam jsem ani nedojel

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

19.1.2012 v 22:33 | Nahoru | #6329
Desmo> ty voe, to je nak spatne, ne ?

KTM LC4 640 Adventure

19.1.2012 v 22:34 | Nahoru | #6330
proč, já mám v LC8 stříkačku tak že nákej karbec je mi u zadele
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure pretis 10 21.2.2022 v 03:10 VlaHa
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure Earthshaker 10 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure PepperOnFire 12 15.4.2020 v 17:49 combust
Divný zvuk KTM LC4 Adventure Chlup86 6 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23


TOPlist