1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Maximalka R1 a CBR 929
-je fakt, ze je dulezite, za jak dlouho se na maximalku dostanes, ale podle ni se da cca urcit, do jake rychlosti bude masina jeste celkem solidne zrychlovat ;) muj nazor je, ze do cca vmax-20, mozna 30 masina jeste da se rict zrychluje a pak uz je to jen takove pozvolne plazeni vpred :)
Stavca píše: Hubas>a ja zas myslim, ze vyuzijes :) ;) nerikam, ze porad, ale uz ted snad neni jizda, kdy bych nejel skoro max ;) a k tomu, ze to neni urceno vykonem, ale prevodem-ten prevod ti ale musi motor utahnout (potrebujes vykon), neni problem udelat dlouhy prevod na jakoukoliv masinu, ale rozjet ji na ten prevod do otacek, aby zrychlovala ;)
-je fakt, ze je dulezite, za jak dlouho se na maximalku dostanes, ale podle ni se da cca urcit, do jake rychlosti bude masina jeste celkem solidne zrychlovat ;) muj nazor je, ze do cca vmax-20, mozna 30 masina jeste da se rict zrychluje a pak uz je to jen takove pozvolne plazeni vpred :)
Jo to si napsal dobre. ZX9 mi jela 280-288, do 260-265 zrychlovala porad velmi slusne, pak uz se zaclo cekat. ZX10 mi jede 312 a zrychluje do 290 jako raketa, pak to zase zvolni. Ono je to asi nekde kde konci 5ta rychlost. :) Stejne tak 150-250 ma ZX10 nesrovnatelne lepsi zrychleni (znatelne lepsi i nez Busa). Z porovnani maximalek a hmotnosti (u stejnych typu motoru) se toto vse da zhruba vycist.