Já jsem plně spokojen, předtím jsem měl FZS600. Vibrace jsou v pohodě, zas to není žádnej vysavač. Přední tlumiče taky ok, kdo chce tvrdší může vyměnit oil.
Když sem zkoušel plně nahatýho Zeda, tak mi chyběly jen zadní madla (málem mi chudák Zed upadnul na zem, když jsem promáchnul do prázdna, ale asi proto, že sem na ně z S-ka zvyklej) a kapotáž :o , i digitální budíky jsou v poho, stejně na ně moc nekoukám.
doncarlos>ten novej model byl snad ve Francii před pár lety nejprodávanější moto....takže myslím,že bude v pohodě...já byl na prodejně překvapenej,že vypadá mohutnější než ostatní šestky,což je pro většího maníka,než je typický čírogelový metrosexuál,určitě plus....a ten její nasranej design je taky gut.....
a co se tyce poruch, zadna masina neni uplne bezporuchova a obcas se holt objevy neco co nefunguje jak ma, ale u tech novych modelu je to jen vyjimka nez pravidlo...
Z750 07-08 se mi jevilo s nastavením z továrny suprově, kam jsem to poslala tam to jelo. Brzdy slušný, ale radiálky na z1000 jsou iné kafe. Cenově dostupné, a ve své kategorii nemá konkurenci.
Bolest předchozího modelu (vibrace) z 95% odstraněna výztuhami.
Doporučuju zvážit využití Kawasaki Credit úvěr přes Cetelem.
Mileek>Známý to měl a byl spoko... teda dokud mu nekiksla řídící jednotka Vždycky to 45 min. jelo, pak to zdechlo a ani ťuk! Po cca půl hodině to šlo znova nahodit a opět 45 min. jezdit V Kawasaki přišli na to, že jednotka sbírá chyby, které vůbec neexistovaly, pak se chybama "zahltila" a konec. Oprava nemožná, tak koupě nové jednotky
jednotku mám novou a jezdím dál, vřele doporučuji
s tou řídící jednotkou to byla náhoda, elektronika se může posrat u všeho. Jinak jezdím s ní delší výlety, dá se na ní dobře řádit, myslím si, že motorově to bude držák. Přidal jsem laďák a mám v plánu tlumič řízení. Je to raketa, doporučuji. Spotřeba je u ní taky přijatelná. Kámoš má litrovou hondici a ta mu řere jako kráva. Pod 10 l nejde.
Loni jsem si koupil Z750 07. Vše funguje na výbornou. Podvozek opravdu doporučuju přitvrdit, protože origo nastavení je na 68 kg jezdce. Po přitvrzení funguje vše ok. Vibrace skoro žádný a navíc až nad 8500 otáčkami. Proti 600 ccm oceňuju lepší zátah z nízkých otáček, takže se moc často nad 8000 otáček nedostávám. Jedinou výtku mám k příliš tvrdému sedlu (celodenní ježdění dost bolí). Jinak vřele doporučuji, proti konkurenčním šestkám.
Naposledy editováno 25.06.2008 13:01:47