Prosím o radu či nějaké zkušenosti. Líbí se mi Yamaha FZ6n a Aprilia SL 750..
Díky
Uzavřeno 02.09.2010 v 00:03 uživatelem h3ry
PetrSV>
No vidíš to a já už sedlám SV 1000 třetí sezonu,cca 25tis km a nemůžu si ho vynachválit. Předtím sem měl šestku Bandita,na poježdění vcelku dobrý ale pro dva slabý jak motoricky tak na brzdy a krotil se rám... Což se o SV říct nedá a zážitek z jízdy luxusní pří cestovní rychlosti od 110 - 160 km krásnej zážitek, zrychlení,zvuk...
Ale jak říkáš:podle gusta každého soudruha...
Jojo je zajimavy jak dvouvalisti dycky porovnavaj litr V2 a 600 ctyrval a vychvalujou dvouval. lol lol lol
Jojo je zajimavy jak dvouvalisti dycky porovnavaj litr V2 a 600 ctyrval a vychvalujou dvouval.
Pravda a nic než pravda.Ono i jezdit ve dvou na SV 1000s je příjemější než na pohodlným Banditovi. lol lol lol
SV je jistě dobrá motorka,ale na cestování a nedělní vyjížďky to asi nebude to pravý-co?
Naposledy editováno 07.05.2008 09:30:13
Taky je otázkou co je sportovní jízda. Já když jedu "ostře", vysedávam, brousím stupačky a připadám si jako rossi a taťka jede za mnou na Vstromu, dřepí tam jak na gauči v obýváku...stejně rychle lol a pocity?
btw: V2 s 996ccm je nejlepší
vfjr>Bubrak ZX10R
Jojo je zajimavy jak dvouvalisti dycky porovnavaj litr V2 a 600 ctyrval a vychvalujou dvouval.
Pravda a nic než pravda.Ono i jezdit ve dvou na SV 1000s je příjemější než na pohodlným Banditovi. lol lol lol
SV je jistě dobrá motorka,ale na cestování a nedělní vyjížďky to asi nebude to pravý-co?
ale i na ty nedělní vyjížďky je lepší než bandit
Jasek>Bubrak ZX10R> Pořádně se podívej kdo má rekord v těch Tvejch 10,5 a pak začni srovnávat.10let starej V2 a můžeš se snažit. Předpokládám,že od závodníka Tvýho formátu nebudu číst něco o tom jak těžký je to na rekord ušlajfovat
O cem to pises? ZX10 jezdi v serii za 10.0, to jen ja tam pri tom pisu smsky. lol Dneska vecer budu mit novej retez a 31.5. v Tynu n.Vlt. se teprve uvidi.
A i kdyby, ten V2 muze mit treba stazeny vidle a jen to da kolem 0.5-0.7sec. Kdovi co tam mel jeste.
Dyk i Josef na starym GSXR1100 zajede kolem 10.3, ma stazeny vidle a upravenej motor, proto nesrovnavam seriovou ZX10 a seriovou GSXR1100. Jak logicke, ze?
Naposledy editováno 07.05.2008 15:08:44
predpokladam, ze mas na mysli 10.553 pana Snitileho, jen btw na trenincich sem zajel 10.550 a pokud vim, tak loni zajel nekdo 10.50x, takze ten rekord asi nebude aktualni, a nebo v tech 10.50x neni zapocitan reakcni cas, ktery se pocita do rekordu a ktery se pocital letos zvlast a scital z casem na 1/4 mile pro vysledek, ale v tomhle nemam zatim moc jasno]
koukni na vysledky posledniho lonskeho zavodu, ma tam Pavel Kubera 10.5068 (mimochodem na ZX9R ) kvalifikaci a pak O.Klymciw 10.515 ve vyrazovaci jizde
z casti uz jen ze svoji koncepce - pri danem objemu uz vetsi vykon dostanes jen otackama, a na dva hrnky proste vyjdou trosku jiny pisty,zdvihy, rychlosti, zrychleni, sily... a tim padem je jasny ze tam musi dvouvalec znacne pokulhavat...
dokonce s tim ze sem rok jezdil na K2 gsxr muzu tvrdit ze moderni litrove ctyrvalce jedou stejne i odspodu... ale tam uz to muze byt jen tim ze u V2 se jaksi zastavil vyvoj, prave kvuli potrebe vetsich vykonu...
takze V2 uz delaj jen znacky pro ktery je to tradicni, prestizni vec, ktery je v serii osadi komponenty o tridu jinde a dostanou se na cenu x nasobne prevysujici japonskou konkurenci ktera je ve vetsine pripadu lepsi....
ale V2 si stale svoje kupce najde, prat se s dvouvalcem je urcita zabava, nekomu se ten zvuk libi vic nez vysavac u ctyrvalce.... a dost lidi ma plny ruce prace s teme +- 100konema a tech tvejch dalsich 100 co mas navic je nechava v klidu:)
Martin-ICE_VTR>PetrSV> cus,, no jel jsem na ni, ale ais jenom kilak,,, no líbí se mi,,, proc me vsichni tak strasej ???
Buď v klidu straší tě ten kdo na tom neseděl a už vůbec ne řídil Svčko mám 3.sezonu a sem spokojenej, žádný zápory nemám,pokud sou kvalitní silnice,ikdyž je jich málo, pak SV nemá chybu Chce to prostě zkusit se pořádně projet Stejně si ji nejvíc osaháš až ji budeš mít doma