Prosím o radu či nějaké zkušenosti. Líbí se mi Yamaha FZ6n a Aprilia SL 750..
Díky
Uzavřeno 02.09.2010 v 00:03 uživatelem h3ry
DaliboRR>Gemstone7> Tady na tech kecech vidis,jak to nema vypadat! Jsou to trdla hajici jen a jen tu svou a ostatni je pro ne hnus jak tu nejake megatrdlo napsalo.Tady na tomhle forum jsou vetsinou nagelovany narcisi a opravdový rady se tady nedockas.Psal si ze mas kamose co jezdi..tak se zeptej jich a tady na ty kecalky se vykasli Pry 2V ma charizma a 4V od spodu nejede lol lol
Každá motorka má své, to je jasné Ať je to single, dvouválec, tříválec nebo 4V. Šestiválců již mnoho není
Každá motorka má charisma, asi by si musel mít doma od každé jednu, vybírat a jezdit podle nálady
Trošku mě ale vadí, že se každý ptá na blbosti, ani sám neví co se mu líbí, nemá snad vztah ke značce atd. To já měl vždy jasno...Kawasaki GPZ 900 R, ale je to již pár let
Petr-RSV>Zbytečně bych to nedramatizoval.... Ať si kluk ušatá koupí klidně dvouvál. Já jsem šel na VTR 1000 F ze stopětadvacítky a taky žiju. Za rok jsem dal 16tis km bez vážnějších krizovek. Navíc nové dvouvály jsou "tupější" než staré herky.
Přesně tak, já měl ten samej postup - akorát sem šel z MZ250.
A taky se nic nestalo...
2val:
- jede lip dole, hlavne pocitove protoze ma taky kratsi prevod
- projizdi rychleji zatacku (nizsi gyroskopicky moment, lepsi trakce na vyjezdu, uzsi stavba)
- ma zajimavy charakter (osobni vkus)
4val:
- jede lip od strednich otacek a nahore utrhne ruce, pak clovek zaradi a je zase nahore kde zacina ten mazec, pro akceleraci bezkonkurencni
- je prijemnejsi v zacpe, v pomale jizde (takze i v rychle i v pomale), na snehu, mene vibraci, mene 'hrkavy chod'
dvouval je lepsi tak mezi 50 a 80km/h, vsude jinde je horsi
edit: pripsal sem tam jeste ten hrkavej chod a zajimavej charakter
Naposledy editováno 06.05.2008 15:48:14
Bubrak ZX10R>jinak je to jasny
2val:
- jede lip dole, hlavne pocitove protoze ma taky kratsi prevod
- projizdi rychleji zatacku (nizsi gyroskopicky moment, lepsi trakce na vyjezdu, uzsi stavba)
- ma zajimavy charakter (osobni vkus)
4val:
- jede lip od strednich otacek a nahore utrhne ruce, pak clovek zaradi a je zase nahore kde zacina ten mazec, pro akceleraci bezkonkurencni
- je prijemnejsi v zacpe, v pomale jizde (takze i v rychle i v pomale), na snehu, mene vibraci
dvouval je lepsi tak mezi 50 a 80km/h, vsude jinde je horsi
My všichni běžně jezdíme na sněhu
Vyjížďka-Ducati 916
Aprilia Mile
Suzuki SV 1000s atd
Okruh-Yamaha FJR1300
Honda CBF 1000 atd
Já jsem pro každou srandu tak jsem si tenhle týden půjčil SV1000s.Sílu to má-to jo.Ale zážitek z jízdy je hrůza,hrůza,hrůza...Nezkrotná bestie.Netvrdím,že 2vál je k ničemu,ale na vyjížďku kolem Lipna bych ho nechtěl.
Jak to bylo v jednom filmu:"...podle gusta každého soudruha..."
A to o těch nezkrotných bestiích většinou píšou jen majitelé 4 válců lol
A když psal čtyřválce na okruh tak předpokládám že myslel GSX-R, R1, RR...atd, ne CBF a FJR
Naposledy editováno 06.05.2008 18:10:30
vfjr>Lada.s-Je to jak říkáš.Ten kdo má 4válec vlastně vůbec netuší co je to motorka...
nic takovýho jsem nenapsal....jen jsem potvrdil to co jsi psal a sice ...podle gusta každého soudruha...obě mají svoje plusy a mínusy. Mě jen vždycky zaráží jak někdo napíše že 2V je nezkrotná bestie, když to není pravda
...a vůbec, at si jezdí každej na čem chce
Jinak ja osobne zacinal na jednovalci, ale nebylo to ono. Pak byl dvouvalec, pekny, ale rychle me to omrzelo. Ted jezdim ctyrvalec a myslim ze se nasel to co mi vyhovuje nejlip .
Kazdopane necekat ze se clovek hned napoprvy trefi presne do toho co mu nejvic sedne..
Gemstone7> Ahoj, uvažuji nad koupí moto. Nevím ale zda jít do 2valce či 4valce. Popravdě nevím jaký je v tom co se týče jízdy rozdíl. Zatím mám zkusenosti jen se 4válcem(to byli moto kamarádů..)
Prosím o radu či nějaké zkušenosti. Líbí se mi Yamaha FZ6n a Aprilia SL 750..
Díky
Asi se budu opakovat, ale asi takhle: Ono všechno má svoje, ať je to jednoválec, dvouválec, nebo čtyřválec. Jednoválec má pěkně ostrej nástup odspoda a dobře brzdí motorem, díky okamžité reakci na otočení plynem je jízda na jednoválci takový hrc - hrc. V podobě například motarda je to ideální "nářadí" na asfaltky se samou zatáčkou, klidně můžou být i rozbitý... Ohledně zvuku jednoválec pěkně bublá... Ale na druhou stranu má malý rozsah otáček, takže tím pádem i menší výkon - musíš hodně řadit a samozřejmě vibrace, motorku pohání to jedivý kladivo... Čtyřválec je takovej uživatelsky nezáludnej, záběr je pěkně plynulej, žádný hrc - hrc. Vibrace prakticky žádný. Na nižších otáčkách to moc netáhne, což se může hodit například za mokra, kdy pokud si hlídáš otáčky, tak to na výjezdu ze zatáček jen tak neutrhneš. Jakmile však čtyřválec vytočíš do vyšších otáček, bouchnou v něm saze a jede to jako sviňa, žádněj jedno / dvouvál se nechytá... Vše za zvukového doprovodu onoho známýho jekotu, při kterým jezdí mráz po zádech... No a dvouválec je takovej kompromis mezi tím. Někdo tvrdí, že dvouvály jsou mixem těch horších vlastností jednobuchů a čtyřválů, jinej zase těch lepších... lol Prostě stojí výkonem, vibracema i otáčkama záběru někde mezi. Co se týče volby - to je opravdu individuální záležitost, každý preferuje jiný jízdní vlastnosti motorky a podle toho volí. (Majitele italských strojů mají ještě další kritérium - hrozně je baví se v motorce věčně šťourat, aby to vůbec fungovalo, každý z nich má doma slušně vybavenou dílničku... lol ) Jinak mně je skoro jedno, kolik válců motorka má... Dvouvály sice zrovna moc nemusím, ale jednobuch i čtyřvál pro mě mají svý kouzlo... Takže ve finále mi jde hlavně o to, aby to byla Yamaha. Takže já osobně bych šel do tý FZ6n.
vfjr>Já z toho pochopil,že:
Vyjížďka-Ducati 916
Aprilia Mile
Suzuki SV 1000s atd
Okruh-Yamaha FJR1300
Honda CBF 1000 atd
Já jsem pro každou srandu tak jsem si tenhle týden půjčil SV1000s.Sílu to má-to jo.Ale zážitek z jízdy je hrůza,hrůza,hrůza...Nezkrotná bestie.Netvrdím,že 2vál je k ničemu,ale na vyjížďku kolem Lipna bych ho nechtěl.
Jak to bylo v jednom filmu:"...podle gusta každého soudruha..."
No vidíš to a já už sedlám SV 1000 třetí sezonu,cca 25tis km a nemůžu si ho vynachválit. Předtím sem měl šestku Bandita,na poježdění vcelku dobrý ale pro dva slabý jak motoricky tak na brzdy a krotil se rám... Což se o SV říct nedá a zážitek z jízdy luxusní pří cestovní rychlosti od 110 - 160 km krásnej zážitek, zrychlení,zvuk...
Ale jak říkáš:podle gusta každého soudruha...
Naposledy editováno 06.05.2008 22:51:52
Martin-ICE_VTR> Dvouval do V Ale urcite se svez, hlavne abys vedel co od toho ocekavas, na zacatek bych asi nechodil hned do litru .-) Jinak je to pocitovka, 4valy mě přijdou moc uhlazený, no mě se líbí drsnější projev motoru, síla dole...proto uz pokukuju po nove motce a asi bych řesil SV1000S .-)
To nemá chybu