Hele aspon neco pro sebe udelej....uzavri si zivotny pojistku na inavaliditu a umrti,at po tobe aspon nekdo necvo zdedi...ta K2 uz asi pouzitelna nebude
jediny riziko je v tom ze kdyz se otoci plynovou rukojeti vic, pripadne se to posle do vyssich otacek tak to trosku jede....
a i cloveku kterej to ma v hlave srovnany po par tydnech/mesicich jezdeni prijde jak uz mu to pekne jde, adrenalin a euforie ho ovladne a zacne vic tahat.... a pak zjisti ze to jeste stale neovlada jak si myslel a nekam to posle... u te gsxr je riziko ze to bude ve vetsi rychlosti nez s necim mensim....
ale fakt zalezi na typu cloveka... nekdo koho to chytne, rychla jizda ho bavi, tak s tim driv nebo pozdeji stejne prasti - udelal sem to ja i vetsina lidi ktery znam a se kterejma jezdim... a bude to i na 250 i na 500 i 600 nebo litru... jen jak sem psal vejs, je tu moznost ze na slabsim se to podari vic ubrzdit, nebo ze rana nebude tak velka.... tohle je o stesti, talentu a reakcich dotycneho....
ale ja na to mit tak bych ji klidne kdysi jako prvni koupil...
kryskak>Hele, kazite mi mou predstavu. Od zitra mam v planu zacit po Jawce na velkym nahym Banditovi. Kvuli vam ten nakup jeste zrusim :,-(
viz co sem psal o prispevek vyse, gsxr bude uzivatelsky prijemnejsi a snazsi na ovladani nez bandit, oboje jede z nuly hezky, a oboje pri otevreni plynu stejne zbesile....
zalezi jen na chvili kdy ztratis respekt a zacnes si myslet jak ti to jde....jestli te rozum ubrzdi, nebo jestli se dostanes za svoje moznosti....
ale ja sem se nikdy nevysypal na velky motorce, z litru sem mel vzdy respekt a nedovolil sem si k nemu to co k malorazkam, na tech sem kravnul a jednu dvoutaktni 250 sem roztriskal na kasi....
ja bych si toho bandita klido koupil, je to fesnej stroj...
zalezi jen na nem, blby je, ze on sam se tezko bez zkusenosti muze odhadnout (jak ho to bude svadet za to tahat), nekterym to pak vyjde, nekterym ne
my ho nezname, znas ho ty, ty pises ze to bude ok, tak snad jo
Podle sebe assassine nemuzes soudit, urcite jsi mel vetsi praxi nez na chrchlovi a take jsi mel asi nadani, kdyz ti to nedelalo vetsi problem...myslim ze vetsine normalnich lidi to problem delat bude a ucit se jezdit na takove motorce jako je GSX-R 1000 jim bude trvat (kdyz budou mit stesti a prezijou ve zdravi) mnohem dele nez postupnou cestou.
Ja bych sveho kamarada od toho zrazoval.
kryskak>Dolík ....> No to sice je, ale i tak. Neni to nic malyho.
bandit je hodnej když jdeš s citem tak se neni čeho bát. Je těžkej a relativně dlouhej, takže na záda jde až po dost razantnim přidání plynu. Jediný nebezpečí je dokud nemáš vychytanej bod kdy začne zabírat spojka vůči otočení plynu....myslim tim, že když to chceš stylově odpíchnout a řadíš za 2 a přitopíš si pod spojkou tak se ti vznese kolo, ale většinou jen kousek...takže pustíš bobek a jede se vesele dál
Jináč mě Béčko hned padlo do ruky a cejtil sem se na něm jak doma (předtim sem jezdil jen GS450...teda 4 járy ale to je fuk )
madmarty: Proč by to nešlo, když někdo jezdí normálně a nedračí na tom tak proč ne
Začít se dá na čemkoli, ale pravděpdoobnost, že mu to projde, je dost malá. Ne každý má stejný talent na ježdění. A on sice dračit nemusí, ale stačí, aby ho vystresoval někdo z okolního provozu (jak často si tady lidi stěžují na prasárničky od autařů?) a dotyčný, který není vyježděný, nebude pravděpodobně reagovat správně. A pak stačí zazmatkovat, vzít silněji za brzdu nebo naopak cuknout plynem a co by slabší stroj odpustil, to mu dá litr pěkně sežrat. PROTO je vhodné se vyjezdit na něčem přívětivějším.
Kdyz jsem delal u kamose ,ktery motky prodaval...,tak prijely borci z Moravy a ze si jedou pro Blackbirda....,nikdy na nicem nesedely....,kamos se rozmyslel,jestli jim ho prodat,nakonec prodal....,za tyden volali,ze to na dalnici nezvladnul a jenom skoncil ve strouze bez zraneni.....Toliko muj nazor na zacatek s litrem
Dawe02>assassin> vetsinou s tebou naprosto souhlasim, ale v tomhle bych si dovolil protestovat. Podle me je to nerozum, neni vyjezdenej a rika si to o VELKY pruser (jde o zdravi!). :\
Podle sebe assassine nemuzes soudit, urcite jsi mel vetsi praxi nez na chrchlovi a take jsi mel asi nadani, kdyz ti to nedelalo vetsi problem...myslim ze vetsine normalnich lidi to problem delat bude a ucit se jezdit na takove motorce jako je GSX-R 1000 jim bude trvat (kdyz budou mit stesti a prezijou ve zdravi) mnohem dele nez postupnou cestou.
Ja bych sveho kamarada od toho zrazoval.
ja sem psal ze takovy to obdobi kdyz uz ses "velkej machr" a zacnes hrotit sem si prosel taky, byl sem 1 v lese (kolenem sem prohnul nadrz, ohnul riditka) a jednou na poli(zadna ujma) .... na tatovo GSX400 .... myslim si ze to prijde u kazdeho "akcnejsiho" pilota a je to hodne o stesti... tezko rict jak velkej vliv bude mit na to jak tyhle "ulety" probehnou to jaka je to moto... ale urcite to na gsxr bude ve vetsi rychlosti a tudiz vetsi pravdepodobnost prusvihu... to sem psal...
ale znam par lidi kteri sedli jako prvni moto nakou 650,900 a jezdi stale... myslim ze K7 tady z fora zacinal na K7 750... a co jsem videl tak jezdi fakt dobre.... takze to bude o talentu a stesti...
ono kdyz ja sem pred cca 20-15ti roky zacinal na fichtlu a cz175 litat u nas po vesnici a po polich kde si auto pul dne nepotkal.. a mistni policajt ti v nejhorsim sebral fajfku a nechal te to odtlacit domu...tak byli jine podminky...
dnesni provoz, moderni rychle moto je vetsinou smrtelna kombinace pro ostrilene borce... natoz pak pro zacatecnika... to vyjde na nakym pullitru vs 1000 skoro na stejno...
Dawe02>assassin> vetsinou s tebou naprosto souhlasim, ale v tomhle bych si dovolil protestovat. Podle me je to nerozum, neni vyjezdenej a rika si to o VELKY pruser (jde o zdravi!). :\
Podle sebe assassine nemuzes soudit, urcite jsi mel vetsi praxi nez na chrchlovi a take jsi mel asi nadani, kdyz ti to nedelalo vetsi problem...myslim ze vetsine normalnich lidi to problem delat bude a ucit se jezdit na takove motorce jako je GSX-R 1000 jim bude trvat (kdyz budou mit stesti a prezijou ve zdravi) mnohem dele nez postupnou cestou.
Ja bych sveho kamarada od toho zrazoval.
BTW: o lidech kteri resi tohle na foru s tim ze by se tema radama chteli ridit a jejich usudku si myslim svoje....
pokud ma dost rozumu na to aby od nuly zvladl GSXR1000 tak si nejspis GSXR nekoupi... pokud napopak, tak mu to tu stejne nerozmluvime....
BTW: o lidech kteri resi tohle na foru s tim ze by se tema radama chteli ridit a jejich usudku si myslim svoje....
pokud ma dost rozumu na to aby od nuly zvladl GSXR1000 tak si nejspis GSXR nekoupi... pokud napopak, tak mu to tu stejne nerozmluvime....
Prostě jsou to diskuse o "hovně",ktaré končí vzájemnými "útoky"!A ten kdo se ptá,stejně "rozporuje" i rozumné názory!Ať si každý koupí co chce a dělá si co chce!!Tady je každá "rada" marná.A témata"dneska jsem to položil",to je to samé!Proč,jak,kdy,kde - pokaždé stejné odpovědí - rychlost,brzdy,písek,auto!!
2LEKO>assassin>
BTW: o lidech kteri resi tohle na foru s tim ze by se tema radama chteli ridit a jejich usudku si myslim svoje....
pokud ma dost rozumu na to aby od nuly zvladl GSXR1000 tak si nejspis GSXR nekoupi... pokud napopak, tak mu to tu stejne nerozmluvime....
Prostě jsou to diskuse o "hovně",ktaré končí vzájemnými "útoky"!A ten kdo se ptá,stejně "rozporuje" i rozumné názory!Ať si každý koupí co chce a dělá si co chce!!Tady je každá "rada" marná.A témata"dneska jsem to položil",to je to samé!Proč,jak,kdy,kde - pokaždé stejné odpovědí - rychlost,brzdy,písek,auto!!
jj taky ja seriozne prispivam do temet tykajicich se techniky - tam je to jednoznacny - fyzika, mechanika se neda okecat....
a tyhle "o hovne" jak rikas mam pro zabavu...
Jen jsem reagoval na tebe a ted opet vidim ze mame nakonec podobny nazor, takze
Já myslím, že po pionýrovi se dá hezky vyblbnout i na menších objemech. Vždyť i 500 ccm má stovku z 5 vteřin (Do 140 km/h zrychluje pořád o dost lépe než 95% aut) a jede nad 180 km/h. A 600ccm už lítají přes 200 a stovku mají na tacháči kolem 4 vteřin.
Proč nekoukne po nějaké 500/600 ccm hodnější, nezvykne si za sezónu na jednu stopu, nenaučí se se strojem manipulovat atd.