globalmoto_kveten





Téma: Zvýšení objemu motoru.
 
1.5.2008 v 08:24
Nazdar pardálové nemáte někdo zkušenosti s převrtáním motoru na vyšší objem ??? Rád bych písty Wiseco . S převrtáním a přebroušením neni problém, ale kde udělat opravdu kvalitní nicasil ???!!!
Předchozí
1 2 3
Následující

Zvýšení objemu motoru.

2.5.2008 v 18:55 | Nahoru | #1
ty chceš zvyšovat objem u Busy?

Zvýšení objemu motoru.

2.5.2008 v 19:02 | Nahoru | #2
dej tam turbo

Zvýšení objemu motoru.

2.5.2008 v 19:16 | Nahoru | #3
kawafil>
Hele já potřebuju radu od někoho kdo má zkušenosti se zvíšením objemu a né abych tam dal turbo....

Zvýšení objemu motoru.

2.5.2008 v 19:27 | Nahoru | #4
zviseni objemu neznam... to asi ani neexistuje.. :\

Zvýšení objemu motoru.

2.5.2008 v 19:30 | Nahoru | #5
orgovany> tak se nečil hned,to byla sranda ne

Zvýšení objemu motoru.

2.5.2008 v 19:35 | Nahoru | #6
kámoš má SV650 a má tam wiseco sadu 696--jede to fakt mrtě moc oproti origu. má tam tlaky kolem 16

Zvýšení objemu motoru.

2.5.2008 v 19:43 | Nahoru | #7
Badboybiker>
SVčko převrtaný na 700 kubíků může mít kompresi max. 12,5 ! Uvádí to přímo firma Wiseco .

Zvýšení objemu motoru.

2.5.2008 v 21:11 | Nahoru | #8
Nikasil ti v Čr nikdo pořádně neudělá.. Už vůbec ne na 4t moto.. Nej nikasil se dělá v německu u Grosewechtra a v itálii Gilardoni.. Nej cesta je německo. www.gw-racing.de

Zvýšení objemu motoru.

3.5.2008 v 21:04 | Nahoru | #9
to mi říkal on. ale stejně jel jsem na tom a jede to super

Zvýšení objemu motoru.

4.5.2008 v 15:29 | Nahoru | #10
hledáš tohle?

Zvýšení objemu motoru.

4.5.2008 v 15:30 | Nahoru | #11

Zvýšení objemu motoru.

4.5.2008 v 16:29 | Nahoru | #12
Desmik>
Ne, tohle nehledám....
Mam zájem jen o písty Wiseco a věci k tomu .
Spíš mě jde o zkušenosi s touto úpravou. Jestli se vyplati nebo ne.... .

Zvýšení objemu motoru.

4.5.2008 v 16:35 | Nahoru | #13
orgovany> no u nás to asi bude trochu problém zkus se poptat lidí okolo dragsterů

Zvýšení objemu motoru.

4.5.2008 v 16:42 | Nahoru | #14
tady je jedna úprava , není to teda výměna pístů http://www.esner.cz...p;id=53&Itemid=9

Zvýšení objemu motoru.

4.5.2008 v 19:20 | Nahoru | #15
orgovany> ja bych se kouknul na www.oulehla.cz tam ti urcite poradej a ty nikasily maj ze zahranici

2 reakcí na tento příspěvek Zvýšení objemu motoru.

4.5.2008 v 19:36 | Nahoru | #16
tommy410>
Díky, s Oulehlou jsem mluvil už na výstavě . Já bych spíš potřeboval poradit z druhý ruky a né od člověka kterej ti to musí vychválit protože se tim živý....

Zvýšení objemu motoru.

4.5.2008 v 19:56 | Nahoru | #17
orgovany> to mas pravdu no,ze to musi vychvalit no,ja sem se zatim setkal jen na suzuky dr 350-400 a drz400-450 a co vym tak to slape dost dobre jen by me zajimalo jak to je s ojnici,jestli se nemuze ohnout nebo tak neco

Zvýšení objemu motoru.

5.5.2008 v 23:29 | Nahoru | #18
Veskery veci ohledne motoru delame v Hradci V AHRE ale nikasil jsem tam nikdy nedaval nejlip se zeptat.

Zvýšení objemu motoru.

5.5.2008 v 23:49 | Nahoru | #19
alikade>
Tak s tím Nikasilem plně souhlasím Jeden chlapík tady od nás si posílá válce do Rakouska, sice za to dá asi cca o 1000-2000 více, ale je to fakt kvalitka

Zvýšení objemu motoru.

14.5.2008 v 22:05 | Nahoru | #20

Badboybiker>kámoš má SV650 a má tam wiseco sadu 696--jede to fakt mrtě moc oproti origu. má tam tlaky kolem 16



He he to jsi se asi seknul ne? Takovou kompresi by me zajimalo co by tam lil a jak by to jelo...

Zvýšení objemu motoru.

15.5.2008 v 08:27 | Nahoru | #21

Sukin>Badboybiker>kámoš má SV650 a má tam wiseco sadu 696--jede to fakt mrtě moc oproti origu. má tam tlaky kolem 16

He he to jsi se asi seknul ne? Takovou kompresi by me zajimalo co by tam lil a jak by to jelo...



Me taky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení objemu motoru.

9.2.2009 v 21:07 | Nahoru | #22

Orgovany>tommy410>
Díky, s Oulehlou jsem mluvil už na výstavě . Já bych spíš potřeboval poradit z druhý ruky a né od člověka kterej ti to musí vychválit protože se tim živý....



muzu vedet z jakeho duvodu o tom prevrtani uvazujes?
zkoumal jsi trochu jak to vychazi financne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení objemu motoru.

9.2.2009 v 21:35 | Nahoru | #23

Orgovany>tommy410>
Díky, s Oulehlou jsem mluvil už na výstavě . Já bych spíš potřeboval poradit z druhý ruky a né od člověka kterej ti to musí vychválit protože se tim živý....



Shodou okolností jsem s ing.Oulehlou v poslední době na toto téma trochu diskutoval .Nový Nicasil vyčíslil kolem dvaceti tisíc,Wiseco sada na mojí ZX12 stojí šestnáct.Práce asi taky nebude zadarmo.Předpokládaný nárůst výkonu pět až deset procent (údajně) v závislosti na dalších úpravách filtr,commander výfuky atd. Chtěl jsem do toho jít,ale sundala mne ta cena za Nicasil,na to prostě teď nemám a test day je za dveřma,takže čas na zajetí taky žádnej .Uvažoval jsem i o sadě bez zvětšení vrtání,jen s vyšším kompresním poměrem,ale někde jsem četl,že ideální kompresní poměr je 12,1 já mám udávaný 12,2 a Wiseco má 13,5.Byla tady na fóru sáhodlouhá dikuze i s citací nějaké učebnice co se týče komprese resp.poměru a já z toho nejsem zkrátka nějak moc moudrej.Co ty?

(reakce na) Zvýšení objemu motoru.

10.2.2009 v 10:44 | Nahoru | #24

NIKO>Orgovany>tommy410>
Díky, s Oulehlou jsem mluvil už na výstavě . Já bych spíš potřeboval poradit z druhý ruky a né od člověka kterej ti to musí vychválit protože se tim živý....

muzu vedet z jakeho duvodu o tom prevrtani uvazujes?
zkoumal jsi trochu jak to vychazi financne?



Prosimtě kde si tohle téma vyštrachal . Sem myslel že se na něj už zapomělo.....
Proč jsem o tom uvažoval ? Protože se zabývám závodami ama sprintů .

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení objemu motoru.

10.2.2009 v 10:58 | Nahoru | #25

MichalZX12R>Orgovany>tommy410>
Díky, s Oulehlou jsem mluvil už na výstavě . Já bych spíš potřeboval poradit z druhý ruky a né od člověka kterej ti to musí vychválit protože se tim živý....

Shodou okolností jsem s ing.Oulehlou v poslední době na toto téma trochu diskutoval .Nový Nicasil vyčíslil kolem dvaceti tisíc,Wiseco sada na mojí ZX12 stojí šestnáct.Práce asi taky nebude zadarmo.Předpokládaný nárůst výkonu pět až deset procent (údajně) v závislosti na dalších úpravách filtr,commander výfuky atd. Chtěl jsem do toho jít,ale sundala mne ta cena za Nicasil,na to prostě teď nemám a test day je za dveřma,takže čas na zajetí taky žádnej .Uvažoval jsem i o sadě bez zvětšení vrtání,jen s vyšším kompresním poměrem,ale někde jsem četl,že ideální kompresní poměr je 12,1 já mám udávaný 12,2 a Wiseco má 13,5.Byla tady na fóru sáhodlouhá dikuze i s citací nějaké učebnice co se týče komprese resp.poměru a já z toho nejsem zkrátka nějak moc moudrej.Co ty?



Nojo, to víš u nás v Čechách sice Nicasil dělaj - třeba ve Strakonicích, ale ze svý vlastní zkušenosti vim jaká je to sračka . Oulehla to posílá až do Německa a na to ti dá záruku . Ještě v době kdy jsem o tom uvažoval byl levnej Dolar . Chtěl jsem to objednat přímo z Mentoru. Práci bych svěřil Oulehlovi. Když jsem ale zjistil nakolik by mě přišla práce+nicasil tak se mě z toho pěkně protočili panenky . Navíc pár lidí mě z toho trochu zrazovalo.....
Původně jsem uvažoval o sadě na 1400 nebo dokonce racing 1430 - to je největší možný objem při zachování původního bloku válců. Komprese v obou případech 13,5 ! To znamená že bych musel jezdit na 100 oktanovej benzín.
Jinak si myslim že tato úprava by měla význam pro toho, kdo už jezdil sprinty s mašinou delší dobu a dostal se na její limit (výkonu) a dál časově aby jsi zrychlil by byla nutná právě tato úprava. Myslim že pro tebe je zatím zbytečnost pokut jezdíš průměrný časy.... Tvá motorka má na 9,8 . Pokut by jsi pravidelně jezdil tyto časy a byl jsi na limitu mašiny, tak teprve potom by mělo význam uvažovat o jiných vnitřnostech motoru. Jinak mě bylo řečeno že ty největší písty by mě zdvyhli výkon minymálně o 20 koní . Důležitý je taky to že je to v celým rozsahu otáček a to stejný platí i o krouťáku !!!
Naopak vačky ti něco přidaj, ale jen ve špičce. Toť asi vše .

Naposledy editováno 10.02.2009 11:10:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení objemu motoru.

10.2.2009 v 14:35 | Nahoru | #26
Orgovany> Stihneš do jara zvětšit objem motoru?

(reakce na) Zvýšení objemu motoru.

10.2.2009 v 16:35 | Nahoru | #27

Pepa GSX-R>Orgovany> Stihneš do jara zvětšit objem motoru?



Proč do jara ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení objemu motoru.

10.2.2009 v 20:49 | Nahoru | #28
Orgovany> Já vím,že v časech mám ještě rezervy (mimochodem děkuji za připomenutí ),ale mne zvyšování výkonu zajímá tak celkově a nejen kvůli sprintům.Chci zkrátka všeho moc Třeba v autě mám v sérii 336 koníků a už mám objednaný celý kit sání a přemýšlím i nad komplet výfukem.Všechno je to o pocitech,(mladá teda říká,že jsem magor )koní a krouťáku není nikdy dost a já jsem zrovna ten druh co to má zkrátka rád Ale co si budem povídat na těch sprintech by se mi to hodně líbilo ,bohužel to vážně nemůžu zvládnout.

(reakce na) Zvýšení objemu motoru.

10.2.2009 v 21:13 | Nahoru | #29

MichalZX12R>Orgovany> Já vím,že v časech mám ještě rezervy (mimochodem děkuji za připomenutí ),ale mne zvyšování výkonu zajímá tak celkově a nejen kvůli sprintům.Chci zkrátka všeho moc Třeba v autě mám v sérii 336 koníků a už mám objednaný celý kit sání a přemýšlím i nad komplet výfukem.Všechno je to o pocitech,(mladá teda říká,že jsem magor )koní a krouťáku není nikdy dost a já jsem zrovna ten druh co to má zkrátka rád Ale co si budem povídat na těch sprintech by se mi to hodně líbilo ,bohužel to vážně nemůžu zvládnout.



Takže doposavat jsi měl pouze otevřenou tlumivku ? Jakej plánuješ výfukovej systém ? Čemu říkáš kit sání, já mam jen K-N filtr....
A těch 336 koní jsi taky jen tak nakousnul, tak se hergot trocu rozepiš !

Zvýšení objemu motoru.

11.2.2009 v 10:56 | Nahoru | #30
[url= říkám kit.Výfukový systém chci od Borla US a ty koně jsou z tohoto

[url= výfuk je zatím origo,nemám ani koncovku.

Naposledy editováno 11.02.2009 11:02:33
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist