Téma: Zvýšení objemu motoru.
 
1.5.2008 v 08:24
Nazdar pardálové nemáte někdo zkušenosti s převrtáním motoru na vyšší objem ??? Rád bych písty Wiseco . S převrtáním a přebroušením neni problém, ale kde udělat opravdu kvalitní nicasil ???!!!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení objemu motoru.

10.2.2009 v 10:58 | Nahoru | #1

MichalZX12R>Orgovany>tommy410>
Díky, s Oulehlou jsem mluvil už na výstavě . Já bych spíš potřeboval poradit z druhý ruky a né od člověka kterej ti to musí vychválit protože se tim živý....

Shodou okolností jsem s ing.Oulehlou v poslední době na toto téma trochu diskutoval .Nový Nicasil vyčíslil kolem dvaceti tisíc,Wiseco sada na mojí ZX12 stojí šestnáct.Práce asi taky nebude zadarmo.Předpokládaný nárůst výkonu pět až deset procent (údajně) v závislosti na dalších úpravách filtr,commander výfuky atd. Chtěl jsem do toho jít,ale sundala mne ta cena za Nicasil,na to prostě teď nemám a test day je za dveřma,takže čas na zajetí taky žádnej .Uvažoval jsem i o sadě bez zvětšení vrtání,jen s vyšším kompresním poměrem,ale někde jsem četl,že ideální kompresní poměr je 12,1 já mám udávaný 12,2 a Wiseco má 13,5.Byla tady na fóru sáhodlouhá dikuze i s citací nějaké učebnice co se týče komprese resp.poměru a já z toho nejsem zkrátka nějak moc moudrej.Co ty?



Nojo, to víš u nás v Čechách sice Nicasil dělaj - třeba ve Strakonicích, ale ze svý vlastní zkušenosti vim jaká je to sračka . Oulehla to posílá až do Německa a na to ti dá záruku . Ještě v době kdy jsem o tom uvažoval byl levnej Dolar . Chtěl jsem to objednat přímo z Mentoru. Práci bych svěřil Oulehlovi. Když jsem ale zjistil nakolik by mě přišla práce+nicasil tak se mě z toho pěkně protočili panenky . Navíc pár lidí mě z toho trochu zrazovalo.....
Původně jsem uvažoval o sadě na 1400 nebo dokonce racing 1430 - to je největší možný objem při zachování původního bloku válců. Komprese v obou případech 13,5 ! To znamená že bych musel jezdit na 100 oktanovej benzín.
Jinak si myslim že tato úprava by měla význam pro toho, kdo už jezdil sprinty s mašinou delší dobu a dostal se na její limit (výkonu) a dál časově aby jsi zrychlil by byla nutná právě tato úprava. Myslim že pro tebe je zatím zbytečnost pokut jezdíš průměrný časy.... Tvá motorka má na 9,8 . Pokut by jsi pravidelně jezdil tyto časy a byl jsi na limitu mašiny, tak teprve potom by mělo význam uvažovat o jiných vnitřnostech motoru. Jinak mě bylo řečeno že ty největší písty by mě zdvyhli výkon minymálně o 20 koní . Důležitý je taky to že je to v celým rozsahu otáček a to stejný platí i o krouťáku !!!
Naopak vačky ti něco přidaj, ale jen ve špičce. Toť asi vše .

Naposledy editováno 10.02.2009 11:10:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení objemu motoru.

10.2.2009 v 14:35 | Nahoru | #2
Orgovany> Stihneš do jara zvětšit objem motoru?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení objemu motoru.

10.2.2009 v 20:49 | Nahoru | #3
Orgovany> Já vím,že v časech mám ještě rezervy (mimochodem děkuji za připomenutí ),ale mne zvyšování výkonu zajímá tak celkově a nejen kvůli sprintům.Chci zkrátka všeho moc Třeba v autě mám v sérii 336 koníků a už mám objednaný celý kit sání a přemýšlím i nad komplet výfukem.Všechno je to o pocitech,(mladá teda říká,že jsem magor )koní a krouťáku není nikdy dost a já jsem zrovna ten druh co to má zkrátka rád Ale co si budem povídat na těch sprintech by se mi to hodně líbilo ,bohužel to vážně nemůžu zvládnout.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist