2 reakcí na tento příspěvek Zvýšení objemu motoru.
Díky, s Oulehlou jsem mluvil už na výstavě . Já bych spíš potřeboval poradit z druhý ruky a né od člověka kterej ti to musí vychválit protože se tim živý....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení objemu motoru.
Orgovany>tommy410>
Díky, s Oulehlou jsem mluvil už na výstavě . Já bych spíš potřeboval poradit z druhý ruky a né od člověka kterej ti to musí vychválit protože se tim živý....
muzu vedet z jakeho duvodu o tom prevrtani uvazujes?
zkoumal jsi trochu jak to vychazi financne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení objemu motoru.
Orgovany>tommy410>
Díky, s Oulehlou jsem mluvil už na výstavě . Já bych spíš potřeboval poradit z druhý ruky a né od člověka kterej ti to musí vychválit protože se tim živý....
Shodou okolností jsem s ing.Oulehlou v poslední době na toto téma trochu diskutoval .Nový Nicasil vyčíslil kolem dvaceti tisíc,Wiseco sada na mojí ZX12 stojí šestnáct.Práce asi taky nebude zadarmo.Předpokládaný nárůst výkonu pět až deset procent (údajně) v závislosti na dalších úpravách filtr,commander výfuky atd. Chtěl jsem do toho jít,ale sundala mne ta cena za Nicasil,na to prostě teď nemám a test day je za dveřma,takže čas na zajetí taky žádnej .Uvažoval jsem i o sadě bez zvětšení vrtání,jen s vyšším kompresním poměrem,ale někde jsem četl,že ideální kompresní poměr je 12,1 já mám udávaný 12,2 a Wiseco má 13,5.Byla tady na fóru sáhodlouhá dikuze i s citací nějaké učebnice co se týče komprese resp.poměru a já z toho nejsem zkrátka nějak moc moudrej.Co ty?