Shady: srovnat to snad ani nejde, je to jen o osobnich preferencich, co ti vyhovuje vic
neni to jak Rsko , mito apod.. NSr je cestovnější, mam 190cm a uplne v pohode jsem na tom jezdil..
ze cbr neni maly komar? lol tak bych pak chtel videt toho komara lol cbr je bud pro prcka a nebo holku
-vzhledově větší, širší, širší gumy
-spotřeba při svižne jizdě o hodně větší (žere i olej)
-svižnější
-zvuk motorové pily před rozpadem
CBR
-opak NSR
-3-4l na 100km
-opak svižnosti
-zvuk jak, ehm čtyrtaktní motorka , ale na muj vkus potichý
Takže je to težké si vybrat, protože jsou svůj přesnej opak :)
dik za názor (to sem chtěl slyšet)
temer kazdej 16ti letej zacatecnik chce 2-takt protoze pak ses veci machr ze ti to jede rychlejc nez vsem ostatnim na 125
taky sem chtel NSR z duvodu ze je levnejsi ale pak sem si uvedomil spotrebu a udrzbu a du do CBR
A ze to nema vykon.. na 21kw NSRka to nema, to jo, ale pro zacatecnika je ten vykon akorat, a na dva roky a vyjezdeni v provozu staci... na velke a rychle motorky je v sestnacti cas ja jsem jezdil na simsonovi a taky stacil, radost jsem si udelal az ted
Naposledy editováno 11.05.2008 22:12:08
Kdyz jsem mel dandy hrozne jsem touzil po mitu, ted jsem rad ze jsem tenkrat nemel penize. Kdyz vidim/slysim jak se tyhle dvoutakty vsem serou, porad vsichni breci jak je to drahy a kazdej pulrok to generalkujou tak nechapu jak si to nekdo muze na 2 roky koupit. Schovej si ty prachy do 18 a hned jak dostanes noty na velkou kup nejakou 500, svezes se na ni za par korun lip jak na mitu ci nsr a pokud budes menit a doplnovat olej a nekoupis nejakej vrak tak na motor nesahnes.
hledám na ní budíky a i klidně přední světlo (je bez kapotáže - tu bych na to taky bral a jinak je tam menší problém s elekrikou...(což se pokusim opravit )
Naposledy editováno 12.05.2008 10:07:53