globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Fazer - opravdu nebrat? A co GSR?
25.4.2008 v 23:56
Rád bych Váš komentář k často silně negativním názorům na FZ6. Konkrétně třeba článek na http://img42.imagev...2006_3_IMG_1997.JPG, tam to vyznívá jako naprostá hrůza. Rád bych zejména srovnání se Suzuki GSR600. Jsem začátečník 45+, nijak ostře to honit nebudu (víkendové projížďky při pěkném počasí, občas do práce po Praze). V tuto chvíli jsou v nejužším výběru Fazer FZ6 a GSR600. Prosím o komentář k následujícím bodům:
1. Jako začátečník mám možná vyšší pravděpodobnost, že to někdy necitlivě přibrzdím, proto bych radši bral ABS (bohužel to asi vylučuje ojetiny, tam je ABS jak šafránu). Nebo je ABS +/- zbytečné, jak naznačují někteří zkušenější borci?
2. Předpokládám správně, že 4válec má hladší chod a je pro začátečníka vhodnější (proto zatím vypadlo např. SV650)?
3. Kapotáž Fazeru bude asi podstatná výhoda oproti totálně holé GSR600, pro kterou se musí kupovat plexi (velice malé). Vzhledově s tím nemám problém, oba stroje se mi líbí.
4. Pokud Fazer, tak rovnou S2? Výkon té slabší verze by mi stačil taky, ne? Byly tu na fóru zmínky o 'levnějším' provedení základního Fazera - v čem je hlavní rozdíl?
5. Rád bych co nejlehčí stroj, zároveň dobře ovladatelný (i jízda po městě). Co radši - Fazer nebo GSR?

Předem dík.
Předchozí
1 2 3
Následující

Fazer - opravdu nebrat? A co GSR?

26.4.2008 v 00:18 | Nahoru | #1
mno tedy ten clanek podle me vypada velmi dobre a jako naprosta hruza bych to v zadnem pripade nehodnotil.

ja jsem rozhodne pro abs! dneska jsme "tahali motorku z prikopu", kdyby mel kluk abs, tak se to podle me nestane. jeden pripad z vice, co jsem uz videl.

jinak koupit to, co se libi vic - v tomhle pripade nechat mozek v hlave a nechat jednat srdce.

Fazer - opravdu nebrat? A co GSR?

26.4.2008 v 06:16 | Nahoru | #2
dlouho jsem hledal jaky typ motorky nejsem zadny ostrileny typ ume byl na vyber hornet bandita ne fazer po dvou mesicich hledani jsme se nasli a byl to fazer taky to mam do prace a pri ceste z prace je cas a tak se daji zahrat trubkyfazer ma dobry brzdy sice lehky zadek ale pokud budes jezdit tak jak popisujes mas se naco tesit mam ji od valentina letosniho roku mozna sem magor ale uz mam nalitano necelych 4tis km a jsem velmi spokojen ja za sebe fazer a co se tyce ABS myslim jak to prezenes ABS te nezachrani chceto predvidat a nekdy myslet co udela ten idiot pred tebou proste jezdit s otevrenou hlavou a machrovat se da i u pumpy kdyz to stoji na stojanu s kavou v ruce ja se prozatim ikdyz mam 4000 km za sebou stale natom ucim sedet a zacinam si zvykat na otacky okolo 9-10 tis ten zvuk to je orgasmus FAZER 6tikilo

Fazer - opravdu nebrat? A co GSR?

26.4.2008 v 06:22 | Nahoru | #3
jeste k tomu obrazku co tu mas to budes vozit jako batuzek

Fazer - opravdu nebrat? A co GSR?

26.4.2008 v 08:01 | Nahoru | #4
ABS není všelék, notabene zrovna u Yamahy a jejich kvalitních brzd není ABS vůbec potřebný, časem cit pro stisk páčky získáš... Taky jsem chtěl Fazera, ale jsem rád, že jsem koupil Thundercata, neboť je nejen sportovnější a hravější ale i na cestování pohodlnější než Fazer a je škoda, že se už něco takového nedělá... R6 je už moc nekompromisní...

Fazer - opravdu nebrat? A co GSR?

26.4.2008 v 09:13 | Nahoru | #5

Stařec>dlouho jsem hledal jaky typ motorky nejsem zadny ostrileny typ ume byl na vyber hornet bandita ne fazer po dvou mesicich hledani jsme se nasli a byl to fazer taky to mam do prace a pri ceste z prace je cas a tak se daji zahrat trubkyfazer ma dobry brzdy sice lehky zadek ale pokud budes jezdit tak jak popisujes mas se naco tesit mam ji od letosniho roku mozna sem magor a jsem velmi spokojen ja za sebe fazer a co se tyce ABS myslim jak to prezenes ABS te nezachrani chceto predvidat a nekdy myslet co udela ten idiot pred tebou proste jezdit s otevrenou hlavou a machrovat se da i u pumpy kdyz to stoji na stojanu s kavou v ruce ja se prozatim stale natom ucim sedet a zacinam si zvykat na otacky okolo 9-10 tis ten zvuk to je orgasmus FAZER 6tikilo



Tak pod tohle se klidně podepíšu - lépe bysem to nenapsal

Naposledy editováno 26.04.2008 09:14:14

Fazer - opravdu nebrat? A co GSR?

26.4.2008 v 09:35 | Nahoru | #6
Peacemaker> Jasně, to ABS asi radši vezmu, s vyšší cenou kvůli ABS už jsem celkem smířený.

Fazer - opravdu nebrat? A co GSR?

26.4.2008 v 09:49 | Nahoru | #7

Peacemaker>mno tedy ten clanek podle me vypada velmi dobre a jako naprosta hruza bych to v zadnem pripade nehodnotil.


No, slova jako "špatný motor, divná jezdecká pozice, nervózní ovladatelnost, motor má příšerný průběh výkonu; motor nevyrovnaný, v téhle grupě trapný" zrovna za neutrální (natož pak velmi dobré) hodnocení nepovažuju - spíš je to poprava. To hodnocení mě právě dost překvapilo.

Ideální by bylo, jestli někdo máte možnost porovnat třeba právě s GSR600. Jde mi o dobrou ovladatelnost, nejsem žádná těžká váha tak aby to se mnou moc necvičilo.

Když už by to byl Fazer, jak se díváte na tu slabší verzi? Je to velký rozdíl? - ve výkonu to je +/-jasné, ale co jiné věci?

Ještě takový detail - u GSR600 je ukazatel zařazeného kvaltu, což by se mi dost líbilo (opravdu začátečník). Jak moc to na GSR využíváte resp. jak moc to třeba na Fazeru chybí?

Fazer - opravdu nebrat? A co GSR?

26.4.2008 v 09:52 | Nahoru | #8
u kazdy masiny kterou neznas budes radit dycky o kvalt vejs nez mas :D ja jezdim ldouho a stejne radim dal dycky:D:D jinak fazer je podle myho pohodlnej ovladatelnej a pro zacatecnika vhodnej a hodnej na nej.oproti thundru kteryho tu vychvaloval rado se s nim do zatacek nemusis zdaleka tolik prat a pohodli je otazka vkusu.co se kapotaze tejka funguje celkem slusne aspon se mas od 150 kam slozit lol

Fazer - opravdu nebrat? A co GSR?

26.4.2008 v 10:14 | Nahoru | #9
Rado_> ABS tě určitě nezáchrání v situaci, kdy to přeženeš - na druhou stranu, vzhledem k požadavkům, které má na mašinu vqvq, je stroj s ABS dobrou volbou, soudě podle ohlasů lidí, kteří ho mají... Jinak osobně bych dal asi přednost GSR, v reálu je to moc pěkná mašinka...

Fazer - opravdu nebrat? A co GSR?

26.4.2008 v 10:29 | Nahoru | #10
Na GSR sem nejel ale s fazerem velmi dobrá zkušenost a ABS jednoznačně ano.

Fazer - opravdu nebrat? A co GSR?

26.4.2008 v 14:17 | Nahoru | #11
vqvq> u toho meho hodnoceni clanku slo spis o vtipek, protoze na tom odkazu (fotce) co jsi sem dal je nejaka moc hezka blondynka ten test jsem necetl.

na novem fazeru jsem nejel, nelibi se mi (a vubec yamahy moc nemusim). kamarad ale koupil predchozi generaci, r.v.02 a musim rict - paradni motorka. lehounka, vykonna, maximalne ovladatelna, slusne brzdy (a v tomhle uz jsem hodne smlsany). co si tak letem svetem pamatuju, tak vsude ji chvalili. jestli teda ten test nove verze nepsal nekdo, kdo yamaze nemuze odpustit ten generacni prechod (ja to ale nebyl ). protoze i tech novych se prodava hromada a lidi jsou spokojeni. o gsr toho moc jeste nepadlo, je to prece jenom novejsi motorka, ale zatim reakce jsou vesmes kladne. ja osobne bych bral radsi susan.

ohledne toho abs. to ti muze pomoct hlavne na zacatku. casem, az se clovek vyjezdi, tech krizovek ubyva. naposledy, co se vysypali 2 znami, byl problem s brzdenim (a nedostatkem zkusenosti). myslim si, ze abs by jim mohlo pomoct. jeden chmatl po predni brzde na sterku a uz letel. druhyho rozhodila nerovnost na silnici v zatacce (no nerovnost je slaby slovo, spis takovej mensi mount everest), zacal lizat krajnici a sel taky na brzdy.

Fazer - opravdu nebrat? A co GSR?

26.4.2008 v 15:06 | Nahoru | #12
vqvq> hele těch fazerů jezdí mraky a zatím nevím o nikom,že by si stěžoval.Naopak jsou maximálně spokojeni a hlavně se s tím dá jezdit na pohodu a když tě chytne rapl,tak se s tím dá jezdit i sportovněji,ale stejně bude nejlepší si počkat na zkušební dny a zkusit jak Suzu tak i Yamu a podle toho vybrat.Já osobně bych šel do Fazera,taky o něm přemýšlím
Tady je recenze a snad ti to nějak pomůže:
http://www.motorkari...tail-clanku/?cid=189
http://www.motorkari...ail-clanku/?cid=4214

Fazer - opravdu nebrat? A co GSR?

26.4.2008 v 16:51 | Nahoru | #13
Guss> Já jsem holt "ze staré školy"

Fazer - opravdu nebrat? A co GSR?

26.4.2008 v 17:14 | Nahoru | #14
vqvq> já myslím, že v tom máš trochu hokej Slabší verze 57kW se dělá od 07 takže pokud koupíš FZ6 2006 nebo 2004 tak i bez označení S2 které v tu dobu nebylo má výkon 72kW takže ta levnější verze o které píšeš je právě ta 57kW varianta... ale pokud chceš ABS tak musíš opravdu jít po těch S2 Jinak já mám 06 a za ty dva roky jsem neměl jediný problém a s motorkou jsem maximálně spokojený a nehodlám ji v nejbližší době ani měnit! Brzdí to skvěle, motor nižších otáčkách i pro začátečníka v pohodě a nad 8000 se mění v pěkné žihadýlko... pochopitelně supersport to není, ale když ji držím pod krkem tak je dost ostrá! Na okruhu taky bez problémů a perfektně jsem si to užil... možná tam mohly být brzdy lepší, ale tak to vůbec neva. Podle mě pokud někdo tuhle motorku vyloženě pomlouvá že je na nic a nejede tak je hloupej on sám, protože si koupil něco úplně jiného než chtěl - nejspíš chtěl nějaký GSX-R nebo R6 - R1 atd. Já nejezdím žádnou závodní střelbu, ale zároveň se nekochám přírodou... prostě mám rád zatáčky v rychlejším tempu a zároveň jsem příznivec toho aby na mě foukalo proto to mám v eNku
Takže kdybych šel znovu po těch 2 letech do obchodu asi bych vybral opět FZ6 i když možná bych hodně uvažoval o Aprilii Shiver 750, ale stejnak by asi FZ6 vyhrála opět (předtím jsem vybíral právě mezi GSR600 a FZ6 a Yamaha vyhrála)

Fazer - opravdu nebrat? A co GSR?

26.4.2008 v 23:18 | Nahoru | #15

Peacemaker>vqvq> u toho meho hodnoceni clanku slo spis o vtipek, protoze na tom odkazu (fotce) co jsi sem dal je nejaka moc hezka blondynka ten test jsem necetl.


Cože? Jaká blondýnka? Je tam nascanovaná stránka z časopisu s hodnocením testu, je to z časopisu Motohouse. Je tu snad ještě někdo, komu se tam zobrazuje třeba blondýnka?

Fazer - opravdu nebrat? A co GSR?

26.4.2008 v 23:29 | Nahoru | #16
vqvq> je tam opravdu blondynka, viz starec a tedka jsem to jeste posilal linkem kamaradovi na icq

Fazer - opravdu nebrat? A co GSR?

26.4.2008 v 23:30 | Nahoru | #17

Bikeerrr>vqvq> ... ale pokud chceš ABS tak musíš opravdu jít po těch S2


To snad nemusím? Viz např. http://www.marimoto...cles&moto=czech, kde je Fazer 57kW (tedy ne S2) s ABS za 185kKč (bez ABS 170k). Ale spíš váhám, jestli není lepší vzít rovnou tu 72kW verzi S2 (cena o 25000 vyšší), např. kvůli zadní vidlici, která je u S2 hliník, u 57kW verze ocel apod. - nevím, jaké jsou další rozdíly mezi těmito verzemi. Jak to kdo vidíte?

Jinak moc dík za info, ještě by mě zajímalo, co tě odradilo od GSR600... Já zatím vidím jako hlavní argument pro Fazera tu kapotu (což není tvůj případ, když máš holou verzi)

Fazer - opravdu nebrat? A co GSR?

26.4.2008 v 23:44 | Nahoru | #18

Peacemaker>vqvq> je tam opravdu blondynka, viz starec a tedka jsem to jeste posilal linkem kamaradovi na icq


??? Nechce se mi tomu věřit, já když ten link otevřu, je tam ta scanovaná stránka. Teď jsem tam mrknul přes PDA a kouká na mě opravdu blondýnka. Zatím jsem porovnával adresy a sedí to. Rozdíl je v prohlížeči (na PC mám Firefox a test motorky, na PDA Internet Explorer a blondýnku). Spíš bude ale problém s cache, ještě to pohledám.
No, tak aby konečně bylo jasné, na co jsem původně reagoval: jde o recenzi, která se zmiňuje na adrese http://www.krata.cz...content/view/177/57/
Tak a teď tam budete mít brunetu, co?

Fazer - opravdu nebrat? A co GSR?

27.4.2008 v 00:35 | Nahoru | #19
vqvq> saakrys, zadna bruneta, jenom nejakej test

no verdikt je celkem jednoznacnej. ja na tom novym nejel, jenom na predchazejici generaci (jak jsem uz psal '02) a moc fajn motorka. takze pokud bys nechtel jit do nove a ozelel abs...

edit: hmmm tedka jsem se podival na ten puvodni link a blondynka je fuc - je tam ten test

Naposledy editováno 27.04.2008 00:36:57

Fazer - opravdu nebrat? A co GSR?

27.4.2008 v 06:31 | Nahoru | #20
Koukám, že převaha Yamahy. Pokud neřešíš prachy a je ti jedno kolik do toho vysolíš , tak otázka zda ABS ano či ne je snad bezpředmětná. ABS je prvek bezpečnosti a těch není při jízdě na motorce nikdy dost.
K počtu hrnců, no tady si nejsem úplně jistej . Podle toho kam směřuje tvoje volba bych tedy dal ten 4vál, ale nevím, nevím.
Příklad najdeš třeba u BMW. Proč by asi taková renomovaná značka dělala i 2vál ?
Kapotáž. Jak jsem řekl, vše co má nějaký ochranný význam na motorce tam určitě patří. No a pokud jseš tvrdej chlap a vydržíš hodinu prasit stačí štítek. Je teda pravda, že když se vrátím po celodenní jízdě,( a to jezdím skutečně jako hovado) tak se hroutím do vany a kolem krku si dávám nafukovací límec do auta Takže bych asi dal tu kapotáž. ( No a když prší tak to je kapitola sama pro sebe)
Váha. Geeserko váží suché 183 a celková užitková hmotnost je 430 kg !!!!! Je asi pravda, že čím lehčí tím líp se to skládá.
Tenhle požadavek bych asi neřešil a nahradil bych ho objemem nádrže.
Do tohoto bodu bych řekl vede jednoznačně Geeserko . Jenže nádrž na 16 litrů, no to je prostě katastrofa. Pokud jedeš na pohodu ,tak vo nic nejde. No nedej bože aby tě chytl rapl. Spotřeba jde nahoru a pokud jedeš 500 kilometrů dost rychle , tak si pamatuješ všechny benzinky po trase. To je to jediný proč bych dal Geeserko pryč. K pocitu štěstí a svobody na motorce tohle asi nepatří.
Závěr. Kup si BMW

Fazer - opravdu nebrat? A co GSR?

27.4.2008 v 09:48 | Nahoru | #21
fz6 dobrá volba-do 8tis na pohodu a pokud se to s Tebou urve pak letíš až do 14 tis, podvozek super,dobrá cena.
gsr jsem nejel-neznám,ale moc mi nesedí posez,kvalty na displeji jsou super,ale stejně při předjíždění jdu 2-3 kvalty dolů a to mám litra
sv bych neodsuzoval- 650 je fakt pohodová ,hodná a lehká jak kolobajda a dokonce drží krok- do 150ti určitě
co takhle premianti třídy hornet a street triple?
a ergonomická a designová dokonalost shiver?

Fazer - opravdu nebrat? A co GSR?

27.4.2008 v 19:57 | Nahoru | #22
sice jswem nekde cetl jak negativne popisuji fz6, ale pri pohledu na prodejnost moto je fz6 na prnich prickach

Fazer - opravdu nebrat? A co GSR?

27.4.2008 v 20:16 | Nahoru | #23

Nobody>K počtu hrnců, no tady si nejsem úplně jistej . Podle toho kam směřuje tvoje volba bych tedy dal ten 4vál, ale nevím, nevím.


Proti 2V nic nemám, jen jsem četbou fóra a dalších zdrojů získal dojem, že 2V motor víc potrestá chybu jezdce, např. necitlivou práci s plynem/spojkou. Pletu se?

No a pokud jseš tvrdej chlap a vydržíš hodinu prasit stačí štítek. Je teda pravda, že když se vrátím po celodenní jízdě,( a to jezdím skutečně jako hovado) tak se hroutím do vany a kolem krku si dávám nafukovací límec do auta Takže bych asi dal tu kapotáž. ( No a když prší tak to je kapitola sama pro sebe)


No právě - já to sice nijak moc prohánět nehodlám, ale prát se s přílišným tlakem vzduchu bych asi moc nechtěl. Ty štítky, co jsem zatím viděl na GSR600, jsou tak malé, že asi velké zlepšení nepřinesou. Navíc i podle http://www.motorkar...ail-clanku/?cid=4214 to na GSR fouká spíš víc, než na jiných naháčích - je to pravda? Tohle mě odrazuje od GSR a vrhá k Fazeru.

Váha. Geeserko váží suché 183 a celková užitková hmotnost je 430 kg !!!!! Je asi pravda, že čím lehčí tím líp se to skládá.
Tenhle požadavek bych asi neřešil a nahradil bych ho objemem nádrže.


Hmm, možná tu váhu přeceňuju. Ale je fakt, že když jsem si na prodejně sednul na Bandita a pak na SV650 ev. GSR600, pocit velké hmotnosti u Bandita byl jasný a dost mě odradil. Za jízdy to možná bude +/- jedno, ale manipulaci s mašinou se nevyhnu.

Kup si BMW

To asi ne, moto bude jen má další hračka, tak to zase nemůžu s cenou přehánět.

Fazer - opravdu nebrat? A co GSR?

27.4.2008 v 20:35 | Nahoru | #24
vqvq> Hele tak kup Hondu VFR 800 VTEC. Pro tebe to bude ideální turisticko sportovní řešení. Geeserko a Fazera to vykouří ve fajfce kdy koliv a kde koliv. A vo tom není žádná řeč. kamarád ji jezdí a je to nádherná motorka a jede pěkně Pokud máš prachy , tak ideální investice. Geeserko a Fazera koupíš vod 90 do 130 táců. No tak za ty prachy dostaneš co si zasloužíš. Honda je jiná cenovka ale i jiná kvalita. Kecy vo tom že je to zbytečný si nechte . Já na ní seděl a je to samet
www.ukazto.com/

Naposledy editováno 27.04.2008 20:40:51

Fazer - opravdu nebrat? A co GSR?

27.4.2008 v 21:49 | Nahoru | #25
Jestli ti to pomůže, tak jsem zhruba v tvém věku a před 2 roky jsem řešil to samé co ty
Výsledek - koupil jsem a maximální pohoda,ideální na rozježdění pokud chceš pak výš.Fakt pohoda
Fakt že jsem teď šel do litra,ale neboj se a KUP HO ! lol

Fazer - opravdu nebrat? A co GSR?

27.4.2008 v 21:55 | Nahoru | #26
Stenlys> Jo, to mě zajímá - ale CO jsi tedy koupil? Nějak mi to není jasné

Fazer - opravdu nebrat? A co GSR?

27.4.2008 v 22:02 | Nahoru | #27
vqvq> Dřív FAZER fz 600 / 2006 Teď FZ 1000 / 08

Naposledy editováno 27.04.2008 22:07:17

Fazer - opravdu nebrat? A co GSR?

28.4.2008 v 21:12 | Nahoru | #28
Zapeklitá situace. Z reakcí tady na fóru vychází Fazer dost dobře, přitom různých negativních recenzí je na webu plno. Teď jsem koukal např. na http://www.motorcyc...mparison/index.html, kde propadl motor, zejména si stěžují na necitlivé přechody, kdy se prý dlouho nic neděje a pak se motor bouřlivě rozjede, což prý dělalo potíže i zkušeným jezdcům (a to já tedy nejsem!). Tenhle typ stesků se k Fazeru objevuje hodně často. Takže dilema pokračuje...

Mám ale podstatnější dotaz: Je tu někdo, kdo má zkušenosti s tím slabším Fazerem 57 kW? Je to dobrá volba? Nebo když už Fazer, tak radši rovnou S2?

Fazer - opravdu nebrat? A co GSR?

28.4.2008 v 21:31 | Nahoru | #29
GSR je takový chuligán. Teď nedávno byl test v motohousu nebo motocyklu. Ale podle toho, co jsi napsal na úvod, proč se nemrkneš třeba na CBF 600 S nebo BMW 650 GS?
Zrovna ta CBF600S je pro tebe jak vyšitá

EDIT: Jinak ke tvé volbě, můj názor je Fazer S2 ABS, když už máš ty prachy. Btw. omezení výkonu stojí cca 2000 Kč (zdroj delaer Yamaha Valašské Meziříčí)

Naposledy editováno 28.04.2008 21:33:08

Fazer - opravdu nebrat? A co GSR?

28.4.2008 v 22:38 | Nahoru | #30

Generiq>GSR je takový chuligán. Teď nedávno byl test v motohousu nebo motocyklu. Ale podle toho, co jsi napsal na úvod, proč se nemrkneš třeba na CBF 600 S nebo BMW 650 GS?
Zrovna ta CBF600S je pro tebe jak vyšitá


Ano, CBF600S jsem taky zvažoval, zatím mě moc nenadchla, ale asi by to byla rozumná volba. Ještě zvážím - dík.

EDIT: Jinak ke tvé volbě, můj názor je Fazer S2 ABS, když už máš ty prachy. Btw. omezení výkonu stojí cca 2000 Kč (zdroj delaer Yamaha Valašské Meziříčí)


Nevím, jestli správně chápu - myslíš ODSTRANĚNÍ omezení výkonu? Nepředpokládám, že by si někdo koupil S2 a pak za 2000Kč nechal omezit její výkon?
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
vůle v kloubku řazení Yamaha FZS 600 Fazer alinn 15 2.5.2024 v 20:39 alinn
Jaký používáte plexi štít na Yamaze... Yamaha FZS 600 Fazer salzi 0 23.3.2024 v 14:15 salzi
házení nových kotoučů [1, 2, 3] Yamaha FZS 600 Fazer alinn 62 17.2.2024 v 21:50 MilanR1
Ověřený servis Praha Yamaha FZS 600 Fazer Langobardi 5 11.2.2024 v 20:39 Rooks
žárovka Osram Yamaha FZS 600 Fazer alinn 16 16.12.2023 v 13:40 Krovak


TOPlist