1. Jako začátečník mám možná vyšší pravděpodobnost, že to někdy necitlivě přibrzdím, proto bych radši bral ABS (bohužel to asi vylučuje ojetiny, tam je ABS jak šafránu). Nebo je ABS +/- zbytečné, jak naznačují někteří zkušenější borci?
2. Předpokládám správně, že 4válec má hladší chod a je pro začátečníka vhodnější (proto zatím vypadlo např. SV650)?
3. Kapotáž Fazeru bude asi podstatná výhoda oproti totálně holé GSR600, pro kterou se musí kupovat plexi (velice malé). Vzhledově s tím nemám problém, oba stroje se mi líbí.
4. Pokud Fazer, tak rovnou S2? Výkon té slabší verze by mi stačil taky, ne? Byly tu na fóru zmínky o 'levnějším' provedení základního Fazera - v čem je hlavní rozdíl?
5. Rád bych co nejlehčí stroj, zároveň dobře ovladatelný (i jízda po městě). Co radši - Fazer nebo GSR?
Předem dík.
ja jsem rozhodne pro abs! dneska jsme "tahali motorku z prikopu", kdyby mel kluk abs, tak se to podle me nestane. jeden pripad z vice, co jsem uz videl.
jinak koupit to, co se libi vic - v tomhle pripade nechat mozek v hlave a nechat jednat srdce.
Stařec>dlouho jsem hledal jaky typ motorky nejsem zadny ostrileny typ ume byl na vyber hornet bandita ne fazer po dvou mesicich hledani jsme se nasli a byl to fazer taky to mam do prace a pri ceste z prace je cas a tak se daji zahrat trubkyfazer ma dobry brzdy sice lehky zadek ale pokud budes jezdit tak jak popisujes mas se naco tesit mam ji od letosniho roku mozna sem magor a jsem velmi spokojen ja za sebe fazer a co se tyce ABS myslim jak to prezenes ABS te nezachrani chceto predvidat a nekdy myslet co udela ten idiot pred tebou proste jezdit s otevrenou hlavou a machrovat se da i u pumpy kdyz to stoji na stojanu s kavou v ruce ja se prozatim stale natom ucim sedet a zacinam si zvykat na otacky okolo 9-10 tis ten zvuk to je orgasmus FAZER 6tikilo
Tak pod tohle se klidně podepíšu - lépe bysem to nenapsal
Naposledy editováno 26.04.2008 09:14:14
Peacemaker>mno tedy ten clanek podle me vypada velmi dobre a jako naprosta hruza bych to v zadnem pripade nehodnotil.
No, slova jako "špatný motor, divná jezdecká pozice, nervózní ovladatelnost, motor má příšerný průběh výkonu; motor nevyrovnaný, v téhle grupě trapný" zrovna za neutrální (natož pak velmi dobré) hodnocení nepovažuju - spíš je to poprava. To hodnocení mě právě dost překvapilo.
Ideální by bylo, jestli někdo máte možnost porovnat třeba právě s GSR600. Jde mi o dobrou ovladatelnost, nejsem žádná těžká váha tak aby to se mnou moc necvičilo.
Když už by to byl Fazer, jak se díváte na tu slabší verzi? Je to velký rozdíl? - ve výkonu to je +/-jasné, ale co jiné věci?
Ještě takový detail - u GSR600 je ukazatel zařazeného kvaltu, což by se mi dost líbilo (opravdu začátečník). Jak moc to na GSR využíváte resp. jak moc to třeba na Fazeru chybí?
na novem fazeru jsem nejel, nelibi se mi (a vubec yamahy moc nemusim). kamarad ale koupil predchozi generaci, r.v.02 a musim rict - paradni motorka. lehounka, vykonna, maximalne ovladatelna, slusne brzdy (a v tomhle uz jsem hodne smlsany). co si tak letem svetem pamatuju, tak vsude ji chvalili. jestli teda ten test nove verze nepsal nekdo, kdo yamaze nemuze odpustit ten generacni prechod (ja to ale nebyl ). protoze i tech novych se prodava hromada a lidi jsou spokojeni. o gsr toho moc jeste nepadlo, je to prece jenom novejsi motorka, ale zatim reakce jsou vesmes kladne. ja osobne bych bral radsi susan.
ohledne toho abs. to ti muze pomoct hlavne na zacatku. casem, az se clovek vyjezdi, tech krizovek ubyva. naposledy, co se vysypali 2 znami, byl problem s brzdenim (a nedostatkem zkusenosti). myslim si, ze abs by jim mohlo pomoct. jeden chmatl po predni brzde na sterku a uz letel. druhyho rozhodila nerovnost na silnici v zatacce (no nerovnost je slaby slovo, spis takovej mensi mount everest), zacal lizat krajnici a sel taky na brzdy.
Tady je recenze a snad ti to nějak pomůže:
http://www.motorkari...tail-clanku/?cid=189
http://www.motorkari...ail-clanku/?cid=4214
Takže kdybych šel znovu po těch 2 letech do obchodu asi bych vybral opět FZ6 i když možná bych hodně uvažoval o Aprilii Shiver 750, ale stejnak by asi FZ6 vyhrála opět (předtím jsem vybíral právě mezi GSR600 a FZ6 a Yamaha vyhrála)
Peacemaker>vqvq> u toho meho hodnoceni clanku slo spis o vtipek, protoze na tom odkazu (fotce) co jsi sem dal je nejaka moc hezka blondynka ten test jsem necetl.
Cože? Jaká blondýnka? Je tam nascanovaná stránka z časopisu s hodnocením testu, je to z časopisu Motohouse. Je tu snad ještě někdo, komu se tam zobrazuje třeba blondýnka?
Bikeerrr>vqvq> ... ale pokud chceš ABS tak musíš opravdu jít po těch S2
To snad nemusím? Viz např. http://www.marimoto...cles&moto=czech, kde je Fazer 57kW (tedy ne S2) s ABS za 185kKč (bez ABS 170k). Ale spíš váhám, jestli není lepší vzít rovnou tu 72kW verzi S2 (cena o 25000 vyšší), např. kvůli zadní vidlici, která je u S2 hliník, u 57kW verze ocel apod. - nevím, jaké jsou další rozdíly mezi těmito verzemi. Jak to kdo vidíte?
Jinak moc dík za info, ještě by mě zajímalo, co tě odradilo od GSR600... Já zatím vidím jako hlavní argument pro Fazera tu kapotu (což není tvůj případ, když máš holou verzi)
Peacemaker>vqvq> je tam opravdu blondynka, viz starec a tedka jsem to jeste posilal linkem kamaradovi na icq
??? Nechce se mi tomu věřit, já když ten link otevřu, je tam ta scanovaná stránka. Teď jsem tam mrknul přes PDA a kouká na mě opravdu blondýnka. Zatím jsem porovnával adresy a sedí to. Rozdíl je v prohlížeči (na PC mám Firefox a test motorky, na PDA Internet Explorer a blondýnku). Spíš bude ale problém s cache, ještě to pohledám.
No, tak aby konečně bylo jasné, na co jsem původně reagoval: jde o recenzi, která se zmiňuje na adrese http://www.krata.cz...content/view/177/57/
Tak a teď tam budete mít brunetu, co?
no verdikt je celkem jednoznacnej. ja na tom novym nejel, jenom na predchazejici generaci (jak jsem uz psal '02) a moc fajn motorka. takze pokud bys nechtel jit do nove a ozelel abs...
edit: hmmm tedka jsem se podival na ten puvodni link a blondynka je fuc - je tam ten test
Naposledy editováno 27.04.2008 00:36:57
K počtu hrnců, no tady si nejsem úplně jistej . Podle toho kam směřuje tvoje volba bych tedy dal ten 4vál, ale nevím, nevím.
Příklad najdeš třeba u BMW. Proč by asi taková renomovaná značka dělala i 2vál ?
Kapotáž. Jak jsem řekl, vše co má nějaký ochranný význam na motorce tam určitě patří. No a pokud jseš tvrdej chlap a vydržíš hodinu prasit stačí štítek. Je teda pravda, že když se vrátím po celodenní jízdě,( a to jezdím skutečně jako hovado) tak se hroutím do vany a kolem krku si dávám nafukovací límec do auta Takže bych asi dal tu kapotáž. ( No a když prší tak to je kapitola sama pro sebe)
Váha. Geeserko váží suché 183 a celková užitková hmotnost je 430 kg !!!!! Je asi pravda, že čím lehčí tím líp se to skládá.
Tenhle požadavek bych asi neřešil a nahradil bych ho objemem nádrže.
Do tohoto bodu bych řekl vede jednoznačně Geeserko . Jenže nádrž na 16 litrů, no to je prostě katastrofa. Pokud jedeš na pohodu ,tak vo nic nejde. No nedej bože aby tě chytl rapl. Spotřeba jde nahoru a pokud jedeš 500 kilometrů dost rychle , tak si pamatuješ všechny benzinky po trase. To je to jediný proč bych dal Geeserko pryč. K pocitu štěstí a svobody na motorce tohle asi nepatří.
Závěr. Kup si BMW
gsr jsem nejel-neznám,ale moc mi nesedí posez,kvalty na displeji jsou super,ale stejně při předjíždění jdu 2-3 kvalty dolů a to mám litra
sv bych neodsuzoval- 650 je fakt pohodová ,hodná a lehká jak kolobajda a dokonce drží krok- do 150ti určitě
co takhle premianti třídy hornet a street triple?
a ergonomická a designová dokonalost shiver?
Nobody>K počtu hrnců, no tady si nejsem úplně jistej . Podle toho kam směřuje tvoje volba bych tedy dal ten 4vál, ale nevím, nevím.
Proti 2V nic nemám, jen jsem četbou fóra a dalších zdrojů získal dojem, že 2V motor víc potrestá chybu jezdce, např. necitlivou práci s plynem/spojkou. Pletu se?
No a pokud jseš tvrdej chlap a vydržíš hodinu prasit stačí štítek. Je teda pravda, že když se vrátím po celodenní jízdě,( a to jezdím skutečně jako hovado) tak se hroutím do vany a kolem krku si dávám nafukovací límec do auta Takže bych asi dal tu kapotáž. ( No a když prší tak to je kapitola sama pro sebe)
No právě - já to sice nijak moc prohánět nehodlám, ale prát se s přílišným tlakem vzduchu bych asi moc nechtěl. Ty štítky, co jsem zatím viděl na GSR600, jsou tak malé, že asi velké zlepšení nepřinesou. Navíc i podle http://www.motorkar...ail-clanku/?cid=4214 to na GSR fouká spíš víc, než na jiných naháčích - je to pravda? Tohle mě odrazuje od GSR a vrhá k Fazeru.
Váha. Geeserko váží suché 183 a celková užitková hmotnost je 430 kg !!!!! Je asi pravda, že čím lehčí tím líp se to skládá.
Tenhle požadavek bych asi neřešil a nahradil bych ho objemem nádrže.
Hmm, možná tu váhu přeceňuju. Ale je fakt, že když jsem si na prodejně sednul na Bandita a pak na SV650 ev. GSR600, pocit velké hmotnosti u Bandita byl jasný a dost mě odradil. Za jízdy to možná bude +/- jedno, ale manipulaci s mašinou se nevyhnu.
Kup si BMW
To asi ne, moto bude jen má další hračka, tak to zase nemůžu s cenou přehánět.www.ukazto.com/
Naposledy editováno 27.04.2008 20:40:51
Výsledek - koupil jsem a maximální pohoda,ideální na rozježdění pokud chceš pak výš.Fakt pohoda
Fakt že jsem teď šel do litra,ale neboj se a KUP HO ! lol
Mám ale podstatnější dotaz: Je tu někdo, kdo má zkušenosti s tím slabším Fazerem 57 kW? Je to dobrá volba? Nebo když už Fazer, tak radši rovnou S2?
Zrovna ta CBF600S je pro tebe jak vyšitá
EDIT: Jinak ke tvé volbě, můj názor je Fazer S2 ABS, když už máš ty prachy. Btw. omezení výkonu stojí cca 2000 Kč (zdroj delaer Yamaha Valašské Meziříčí)
Naposledy editováno 28.04.2008 21:33:08
Generiq>GSR je takový chuligán. Teď nedávno byl test v motohousu nebo motocyklu. Ale podle toho, co jsi napsal na úvod, proč se nemrkneš třeba na CBF 600 S nebo BMW 650 GS?
Zrovna ta CBF600S je pro tebe jak vyšitá
Ano, CBF600S jsem taky zvažoval, zatím mě moc nenadchla, ale asi by to byla rozumná volba. Ještě zvážím - dík.
EDIT: Jinak ke tvé volbě, můj názor je Fazer S2 ABS, když už máš ty prachy. Btw. omezení výkonu stojí cca 2000 Kč (zdroj delaer Yamaha Valašské Meziříčí)
Nevím, jestli správně chápu - myslíš ODSTRANĚNÍ omezení výkonu? Nepředpokládám, že by si někdo koupil S2 a pak za 2000Kč nechal omezit její výkon?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
vůle v kloubku řazení Yamaha FZS 600 Fazer | alinn | 15 | 2.5.2024 v 20:39 alinn |
Jaký používáte plexi štít na Yamaze... Yamaha FZS 600 Fazer | salzi | 0 | 23.3.2024 v 14:15 salzi |
házení nových kotoučů [1, 2, 3] Yamaha FZS 600 Fazer | alinn | 62 | 17.2.2024 v 21:50 MilanR1 |
Ověřený servis Praha Yamaha FZS 600 Fazer | Langobardi | 5 | 11.2.2024 v 20:39 Rooks |
žárovka Osram Yamaha FZS 600 Fazer | alinn | 16 | 16.12.2023 v 13:40 Krovak |