Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Eprom obecne je programovatelna pamet.... predpokladam ze mas na mysli pamet do ridici jednotky Duc... no proste vytahnes origo a lupnes tam jinou s palivovou mapou nejak upravenou... napriklad k vyfukum...
EPROM by mela mit pod nalepkou na cipu pruhledny okynko. Pamet se maze UV lampickou, po te jde znova nahrat. Nasledujici technologie EEPROM se maze elektricky. Nektere modernejsi EEPROM jdou dokonce programovat a mazat pri beznem provoznim napeti, takze jdou snadno preprogramovat bez rozebirani pristroje.
Nejstarsi technologie PROM se programovala destruktivne - neexistoval zpusob jak prepsan 0 na 1, nesli preprogramovat nijak.
Nabyl jsem dojmu, že vyndám kulatou gumovou zátku na řídící jednotce, vyndám starý chip, lupnu nový, přehodím otevřený laufy a vložku do airboxu a frčí to... Je to tak?
ST4Marc> Pokud tam mas eepromku zasunutou v patici, tak jo. Mozna pod tou zatkou najdes konektor urcenej pro naprogramovani ty eepromky. V tom pripade jsi v prdeli, pac sice jde rozebrat jednotka, najit eepromku, podle potisku na pouzdre najit vyhledavacem datasheet a zjistit kam ktery draty konektoru vedou a udelat/prizpusobit si programator, tezky problem je ale sehnat pozadovany obsah, co tam naprogramovat.
Tak pro určitý motorky už jsou naprogramovaný čipy které vyhlazují některé ćhyby původního nastavení. Nijak se nemusí programovat a mění se jen čip. Třeba u mé postarší guzziny to tak je. A jelikož má stejnou řídící jednotku jako 748 duc tak to pro starší duc může platit taky. http://www.msd.it/ecomm/categorie.asp?l=13