globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pomooc uz nevim cim to je
 
23.4.2008 v 20:38
Cau, nepali mi jeden valec!! Chvilku jede a pak zase ne. Na ten jeden valec se to drzi na neutralu, ale po pridani plynu jdou otacky nahoru hrozive pomalu a neda se rozjet ... Svicky sou v pohode kabely taky...tak co to je civka-jak zjkistim ze je v haji??? Nemuze to bejt cdi?? To tam mam takovy pofiderni...jde o yamahu virago 125
Díky moc za odpovedi

Naposledy editováno 24.04.2008 14:36:43
Předchozí
1 2
Následující

Pomooc uz nevim cim to je

23.4.2008 v 21:21 | Nahoru | #1
Civku zjistis tak ze promeris jeji odpor na kontaktech, pokud ti tam vyskoci neco silene velkyho radove v desitkach kilo ohmu tak je v hajzlu.

Pomooc uz nevim cim to je

24.4.2008 v 14:37 | Nahoru | #2
Sukin> mno to by slo ale nemam ohm metr ...

Pomooc uz nevim cim to je

24.4.2008 v 14:43 | Nahoru | #3
bez zakladnich znalosti a vybaveni , je oprava jakehokoliv stroje temer nemozna.... zvlast na dalku pres inet forum... muze to byt cokoliv, zapalovanim pocinaje, pres karburator a vybehanym valcem konce...

jestli se nakej odbornik hrabal v CDI, muze to bejt i to, uplne blbe predstih...

nebo extremne bohaty...

Pomooc uz nevim cim to je

24.4.2008 v 17:33 | Nahoru | #4
No a nepřicpává se ti karbec? Vyčistit.

Pomooc uz nevim cim to je

24.4.2008 v 19:37 | Nahoru | #5
Robert VFR> no tak to me nenapadlo ale kdyby se precpaval tak by snad nesli oba valce ne jen jeden ne?? a me spis pride ze nepali jedna civka ale nejsem si 100 % jist ...

Pomooc uz nevim cim to je

24.4.2008 v 19:47 | Nahoru | #6
Zkoušel jsi ty svíčky navzájem prohodit ?

Pomooc uz nevim cim to je

24.4.2008 v 19:54 | Nahoru | #7
Kup novy svicky a vymen je. Kdyz to nepomuuze prohod kabely mezi tema valcema. Kdyz se situace nezmeni zkus prohodit ty civky.

Pomooc uz nevim cim to je

24.4.2008 v 20:52 | Nahoru | #8
PetrAT> sváčky jsem prohazoval a furt bežel jen přední válec
to otas1->ale kabeli sem jeste neprahazoval tak to zkusim. To je dobrej nápad

Pomooc uz nevim cim to je

25.4.2008 v 15:25 | Nahoru | #9

maslak>Robert VFR> no tak to me nenapadlo ale kdyby se precpaval tak by snad nesli oba valce ne jen jeden ne?? a me spis pride ze nepali jedna civka ale nejsem si 100 % jist ...



Nevím jak to máš, předpokládal jsem, že máš na každý válec samostatný karbec. Mám totiž po zimě obdobnou zkušenost, jezdilo to trhaně, hlavně když jsem víc přidal. Pak jsem přidal ale pořádně = pořádný tah v karbecích, a ztratilo se to.

Pomooc uz nevim cim to je

25.4.2008 v 15:55 | Nahoru | #10
Robert VFR> mno tohle je bohuzel jednokarbec no ...az pod karburatorem je takovy hrdlo ktery to rozdeluje do valcu a to mam navic celkem pekne popraskany ale to uz je dlouho ... takze tim to asi nebude

Pomooc uz nevim cim to je

25.4.2008 v 19:30 | Nahoru | #11
Bohužel nevím ale možná by věděl Bago

Pomooc uz nevim cim to je

25.4.2008 v 23:29 | Nahoru | #12
Kdyz ti sedne voda v karbcich special po zime, tak ti motorka pojede tak zvlastne trhave, neni nic jednodussiho nez vypustiti kaarbce.

Pomooc uz nevim cim to je

26.4.2008 v 00:43 | Nahoru | #13
je to 2 nebo 4takt? u 2taktu přez zimu vyprchá benzín a olej zalepí karburátor

Pomooc uz nevim cim to je

26.4.2008 v 01:10 | Nahoru | #14
muzes zkusit zmerit delku jiskry, tim zjistis, jestli je civka a CDI v poradku, na R6 mi to bezelo na 3 valce (ten jeden tak nejak vynechaval), bylo to civkou (na R6 jsou 4), zmeril sem jiskru a na trech byla min 2.5cm, na ty jedny byla max 6mm a to je malo na to aby to ve valci zapalilo (tam to pali mnohem hur nez venku), jinak na svicce na ty vadny civce to hazelo venku jisktu stejnou jako na tech 3 zdravejch a hodnoty vinuti byly u vsech 4 stejny a podle manualu, takze bez mereni bych to nezjistil

Pomooc uz nevim cim to je

26.4.2008 v 01:13 | Nahoru | #15
ale bacha, je tam min 20 kV (= 20000 V), muze byt i 50kV, takze nesahat za behu, zdravyho cloveka nezabije (neda potrebny proud), ale pekne neprijemny...

Naposledy editováno 26.04.2008 01:14:22

Pomooc uz nevim cim to je

26.4.2008 v 20:53 | Nahoru | #16
chrosh> a jak to mam zmerit?? proste jen vytahnout svicku zapojit na kabel a protocit starter??to jsem zkousel a nic sem nevidel ani u jedny

Pomooc uz nevim cim to je

26.4.2008 v 21:33 | Nahoru | #17
no tou svickou se taky musis dotknout kostry lol

to si pamatuju kdyz byla segra mala a fichtl hazel malou jiskru ze sotva byla videt a s brachou na ni pod sem neco podrzet. tady drz zespoda na motoru ten sroub a tady chytni ten kabel a poradne ho zmackni lol jen rukou jsme hejbli s motorem ale od ty doby uz nic nedrzi lol lol lol

Pomooc uz nevim cim to je

26.4.2008 v 22:23 | Nahoru | #18
maslak> kdyz vyndas svicku a uzemnis ji (dratem nebo dotknout se kostry, motoru nebo minusu na baterce), kabel zapojenej a tocis starterem, tak musi hazet jiskru, delku jiskry sem meril tak, ze sem do prkna dal sikme 2 srouby pod uhlem 90 stupnu (45 proti prknu) a jak sem je vysroubovaval, tak se zvetsovala mezera mezi hrotama, jeden sroub uzemnit, druhej na kabel k civce, musi to hazet aspon 2 cm, je to v servisnim manualu, u R6 to bylo min 2.5 cm

Pomooc uz nevim cim to je

26.4.2008 v 22:31 | Nahoru | #19
milion> lol lol

Pomooc uz nevim cim to je

27.4.2008 v 09:52 | Nahoru | #20
s těma kabelama zkus prohodit i fajfky na jedné co byla hyn sem málem nechal nervy(okolo 6,5tis. ot. to vynechávalo a netáhlo) až do doby než mi je kámoš proměřil a než sem sehnal novou jezdil sem na faji ze škody 120 lol

Pomooc uz nevim cim to je

27.4.2008 v 10:41 | Nahoru | #21
Son> fajfky jsem taky prohazoval a vyslo to nastejno
milion> dobře ty :D:D:D chudák ségra

Pomooc uz nevim cim to je

27.4.2008 v 10:46 | Nahoru | #22
chrosh> hele a kdyz to bude hazet malou jisktu jak zjistim jestli je to cdi nebo civka?

Pomooc uz nevim cim to je

27.4.2008 v 13:29 | Nahoru | #23
Ted i kdyz ji rikam at mi podrzi 9V baterku tak se me ptat jestli ji to nemuze kopnout a to je to uz par let lol

Pomooc uz nevim cim to je

27.4.2008 v 18:25 | Nahoru | #24
Já mám pod sedadlem dvě CDI, pro každý válec jedno. Jestli tam najdeš dvě tak je skus přehodit a uvidíš. Mám s tím taky pořád problémy, od těch otřesů se uvolňují kontakty na CDI a pak to vynechává.

Naposledy editováno 27.04.2008 18:30:29

Pomooc uz nevim cim to je

27.4.2008 v 21:17 | Nahoru | #25
loni jsem se vyvstekal se stejnym motorem ale 250kou a dvoukarbcem. Zkus základní věci : vyndej svíce opři je o válec a zkus jestly házej jiskru /pokud tam máš NGK svíce tak se rády ulejvaj/ Jde Ti benzín do válce poznáš lehce podle mokré svíce.
Nehrabal ses v karburaci, jako že si ji měl venku. Ty příruby co je máš popraskané sou docela silné a vevnitř je většinou vše ok. Ale ta příruba má tšsnící okroužek. Může to přisávat falešnej vzduch.

Pomooc uz nevim cim to je

27.4.2008 v 21:49 | Nahoru | #26
karel 66>tohle ma jen jedno cdi tak si rikam ze kdyby bylo v haji tak snad nepude ani jeden valec ne??

Pomooc uz nevim cim to je

28.4.2008 v 10:41 | Nahoru | #27

maslak>chrosh> hele a kdyz to bude hazet malou jisktu jak zjistim jestli je to cdi nebo civka?



CDI ma vystup na kazdou civku zvlast (CDI = kapacitni - kondenzator na kazdej valec a dalsi veci jako odpory atd), takze muze byt spatnej jenom jeden a druhej valec bezi normal. Jestli bude hazet jedna civka malou jiskru a druha velkou, tak prohod nizkonapetovy kabely (od CDI) k civce a jestli bude porad hazet malou jiskru stejna civka, tak je to na 95% civkou (ostatni veci jako fajfky, VN kabely atd si uz prohazoval, ne?). Jestli bude hazet malou jiskru druha civka, tak to bude CDI. Jestli obe malou, tak asi CDI. Jestli obe velkou, tak budou civky a CDI v pohode. Myslim, ze by to melo hazet min 2cm, budes to mit v servisnim manualu. Ale celej problem muze byt uplne necim jinym, takze abych te tady nenavadel do nejakyho mereni, to jen ze se to da celkem lehce vyzkouset, u me na R6 to klaplo, vymenil sem civku a jako novy, jinak kdyztak si to muzes nechat zmerit u www.ignitech.cz

Pomooc uz nevim cim to je

28.4.2008 v 10:54 | Nahoru | #28
Chicht , mě taky nepálí ten válec, co mi sedí na krku lol

Pomooc uz nevim cim to je

28.4.2008 v 17:45 | Nahoru | #29
chrosh> cau hele ja od toho bohuzel servisní manual nemam ale nasel sem na virago 250 (je to uple to samy akorat to ma vic prostoru v motoru) a tam pisou ze minimalni jiskra je 6mm je to mozny?

Pomooc uz nevim cim to je

28.4.2008 v 19:23 | Nahoru | #30
maslak> no jo, mas pravdu, 6mm je i pro R6, ted sem to kontroloval, sem si to blbe pamatoval, uz je to pres rok, ale kdyz sem to meril, tak to urcite hazelo minimalne 2.5cm, vic sem nezkousel, teda jenom 3 civky, ta 4 pri 6mm spolehlive koncila, vymenil sem ji a slapalo to jak hodinky. Kamos stavel TCI (tranzistorovy) a hazelo mu to 6cm, takze tam bylo tak 60kV (1kV = 1mm jiskra za beznych podminek). Jasny by bylo, kdyby ti jedna hazela vyrazne min, nez druha. Jestli by davaly obe treba jenom tech 6mm, tak bych se zeptal v ignitechu, delaj CDI na vsechny masiny, takze maj prehled
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist