na ram bych tak samo volil komaxit.cena byva cca tak 300kč za metr čtverečny...+mi chtěl dělat i bezbarvy lak na tom.
k těm brzdam...ty pistky je třeba před zatlačenim při vyměně brzdovych destiček očistit...
osiris>...čím asi myslíš, že to máš na nový mašině ...barvou !!! ta tam patří ...komaxit je na regály :o
... 2K akryl nebo polyuretan
taky zajimavy nazor
tak ja radši ušetřim a dam tam komaxit a necham ho přelakovat pruhlednym lakem-čimž se dosahne docela zajimaveho efektu
osiris>...no to si piš a ktomu 3mm který tam nemaj bejt si uvědom
tak nevim kde si přišel na 3mm,ale jak chceš..ja je dam do komaxu,ktery mam za dobry peniz...s lepši vydrži a vzhledem...jestli se dava na regaly nebo ne je mi celkem jedno
jinak kdybych už to chtěl nějak mooc extra,tak je vyleštim do zrcadloveho lesku a necham naeloxovat..
jinak mi pořad vychazi nejlip komaxit
Axel>osiris>...no to si piš a ktomu 3mm který tam nemaj bejt si uvědom
tak nevim kde si přišel na 3mm,ale jak chceš..ja je dam do komaxu,ktery mam za dobry peniz...s lepši vydrži a vzhledem...jestli se dava na regaly nebo ne je mi celkem jedno
jinak kdybych už to chtěl nějak mooc extra,tak je vyleštim do zrcadloveho lesku a necham naeloxovat..
jinak mi pořad vychazi nejlip komaxit
...tak vidím, že nevíš o čem je řeč; komaxit se nanáší v moc silnejch vrstvách proti barvě (a tím lakem, kterej je proti komaxitu ve zlomkový vrstvě to ještě "vylepšíš")
...tím že píšeš o "lepší výdrži a vzhledu komaxitu" potvrzuješ, že o tom nic nevíš, je to všechno jinak (např. lesklost povrchu komaxitu je 78%, akrylu 97%; dál při porušení povrchu až na podklad je následná přilnavost komaxitu v postupujícím okolí vlivem vlhkosti silně narušená; dál s velkým nárůstem objemu díky síle nanášený vrstvy komaxitu budeš mít problém s montáží a následně i demontáží s poškozením povrchu; dál komaxit je křehčí, čili náchylnější ke vzniku poškození vlivem působení rázů a tlaků)
...trocha faktů z oboru