Naposledy editováno 14.04.2008 20:26:26
Jestli to máš po zimě, tak si z toho nic nedělej. Mě to taky poprvé nechytá.
Ještě mě napadlo. Asi stačí když se koukneš jen na jednu tu svíčku. Paradoxně se líp leze do tý co máš hned pod nádrží. Kvůli tý co míří dopředu se musí oddělat chladič
Naposledy editováno 14.04.2008 23:24:31
Edit: Počkej, ty říkáš, že to povoluješ jen dole jo? Já jsem vždycky povolil všechno a pak ho celej posunul o kus dolů. Dík za tip. Příště to zkusím jak říkáš
Naposledy editováno 15.04.2008 07:51:44
1. zmerit dobijeni
2. zmerit klidovej odber
3. pokud oboje OK mohla by to byt baterka...
ale osobne jsem ted resil dobijeni na TL... prosel kde co... a koupil novej regulator (starsi) a stejne to nemakalo, zkousel novou baterku... a premyslel nad nakupem noveho regulatoru.. a chyba je v elektroinstalaci.
rekl bych ze pristup suzuki bude u vsech stroju podobnej... a stejne mizerna elektrika... tzn z regulatoru vede proud do pojistkove skrine nekde vepredu, krmi to vsechny spotrebice a pak az jdou kably na baterku... kdyz se natahnou kabely od regulatoru primo na baterku (chce to pridat pojistku) tak mi vse makalo OK...
to jen pro inspiraci kdyby to vpydalo ze to neni nic z vyse zminenych.
http://www.yacomi.cz...o-yt12abs-p-344.html
ale chápu, že není z nejlevnějších ... Když jsem motorku koupil, tak tam bylo něco jinýho, ale brzo to kleklo. Teď jsem úplně v pohodě (až na ty starty po zimě )
Manuál říká 12V 36.0 kC (to 36.0 kC nejde moc přečíst možná to jsou i jiný písmenka / číslíčka, fakt nemám tucha co to znamená) 10Ah/10HR
Naposledy editováno 16.04.2008 00:52:07