globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol


Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

1.8.2014 v 03:13 | Nahoru | #3391

JohnyCBR600F3 píše: Já už jsem v klubu rok :D Ale to nevadí :D Pořád je to pekelnej stroj :) I když teda 9 měsíců jsem ji měl v servisu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

1.8.2014 v 03:16 | Nahoru | #3392

JohnyCBR600F3 píše: Jojo praskl přesně mezi držákama motoru nahoře, tak jak praská obvykle :D No dal jsem to do servisu a zavařili mi to a vyztužili na obou stranách. A kdo tu motorku nezná, tak nain epozná, že to bylo vařený a vyztužený. A zjistil jsem, že mi prasklo od nějakýho pádu boční víko na motoru na levé straně, možná to je od toho jak mi spadla ze stojánku, nebo to bylo už dřív, ale teď z toho začal chcat olej ze všech vík, takže jsem přetěsňovala zítra se ukáže, jestli to bude přetěsněný dobře :)



Tak dobry vedet, ze to lze zavarit. Kolik to stalo? A delalo se to na motorce nebo celej ram odstrojili? Zbytek je asi z bouracky (coz mohl byt i ten ram ale), to neudelas nic, hlavne ze to mas v cajku.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

1.8.2014 v 03:16 | Nahoru | #3393

BlackSabbath píše:



nic vtipnyho po bouracce ...

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

1.8.2014 v 17:00 | Nahoru | #3394

Bubrak-ZX10R píše: covece ale je to zvlastni, dyk nad tou SKTRC vsichni nadsene peli ody (i v zahranici), jak je to primo z MotoGP a ze KIMS byl jen odvarek apod. a to uz KIMS opevoval tady Oxygen



Bubbo jasně že je ta TC z MotoGP jenže z raných dob, kdy tam Kawa ještě jezdila a TC teprve začínala a krom toho věku jí navíc chybí pár věcí - GPS modul např., gyroskopy např. (ty má brambora od začátku v r. 2010), možnost personalizace a trochu víc stupňů
... KIMS? to nebyla TC, ale plenka chránící pilotoic prdel ... a dobře!

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

1.8.2014 v 20:21 | Nahoru | #3395
Bubrak-ZX10R> S rámem asi něco bylo dělaný a já si toho nevšiml při koupi, nějakou dobu po tom co jsem jezdil se ukázala prasklina. Teď už mám i ty víka přetěsněný a všechno se zdá být OK. Za opravu a údržbu jsem do toho nasypal 35 tisíc a to ji mám rok a najel jsem na ní 6 tisíc km. Tak doufám že dlouho mi dá pokoj holka moja :) V servisu mě to stálo 24 tisíc, ale přetěsnili ventilový víko, přední tlumiče, opravili kola, rám zavařili a vyztužili a dali nový ložisko do krku řízení a nechal jsem nalakovat rám kyvku kola a držáky motoru a vrch brýlí.

ZX10R je masakr nejvetsi!

1.8.2014 v 23:44 | Nahoru | #3396
Johny: a kde ti to delali? ja jen kdyby mi to taky prdlo jinak ja dal za vymenu hlavy motoru a komplet rozvodu taky asi 35tis, v 52tis, a do 82tis sem jezdil a opet pak menil ventil a tesneni, to bylo loni za asi 8,5 + asi 3tis predtim co to zjistili jinde, ted mam 89 a zas tam neco cvrdlika ale kaslu na to a jezdim a po 90 zajedu na ventily a uvidime jestli tam neco bude ale bylo by to divny, spis uz je to proste hlucnejsi, ale jede to dobre, v Brne sem jezdil pomaleji zatacky nez kamos na GSXR1000 K1 (60tis odo), ale na tech nejdelsich rovinkach sem mel vyssi maximalku, cili motor taha porad slusne

ZX10R je masakr nejvetsi!

1.8.2014 v 23:45 | Nahoru | #3397
oxygen: nojo zas ti u desitky ve 3 kilech neuleti lambda sonda

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

2.8.2014 v 10:39 | Nahoru | #3398
Rám mi dělali v David Moto v Mastníku u Třebíče. Jako práce fakt kvalitní, ale trvalo to sakra dlouho.

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

13.8.2014 v 19:30 | Nahoru | #3399
zdar Bubraku,nejels nahodou vcera kolem 16.30 po radlicky???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

13.8.2014 v 23:21 | Nahoru | #3400

JEFFzx13 píše: zdar Bubraku,nejels nahodou vcera kolem 16.30 po radlicky???



cau, ne-e

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

14.8.2014 v 08:07 | Nahoru | #3401
JohnyCBR600F3> Jj, delaji dobre, ale ta cekacka je priserna. Navic se stava, ze ti to vezmou a teprve az pak reknou, ze maji prace jak na kostele a bude to trvat

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

14.8.2014 v 14:18 | Nahoru | #3402

Chapadlo píše: JohnyCBR600F3> Jj, delaji dobre, ale ta cekacka je priserna. Navic se stava, ze ti to vezmou a teprve az pak reknou, ze maji prace jak na kostele a bude to trvat



Jo to se mi stalo no :D čekal jsem 9 měsíců :D Ale stoji to za to, do motorky jsme zainvestoval přes zimu za opravu a údržbu a gumy brzdy a takovy srance 35 tisíc, ale je to peklo teď.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

27.8.2014 v 22:54 | Nahoru | #3403
Bubrak-ZX10R> jen info , u Murkina ladeno - leo vince bez katu, race KN, vykon na zadnim kole 187 ps a 111nm , S 1000 od r 2013 je prej uz v zakladu o 9 koni silnejsi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

27.8.2014 v 22:59 | Nahoru | #3404

kawafil píše: Bubrak-ZX10R> jen info , u Murkina ladeno - leo vince bez katu, race KN, vykon na zadnim kole 187 ps a 111nm , S 1000 od r 2013 je prej uz v zakladu o 9 koni silnejsi



A hovno vydrzi ...

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

28.8.2014 v 00:45 | Nahoru | #3405

kawafil píše: Bubrak-ZX10R> jen info , u Murkina ladeno - leo vince bez katu, race KN, vykon na zadnim kole 187 ps a 111nm , S 1000 od r 2013 je prej uz v zakladu o 9 koni silnejsi



Caues,diky moc za info cili je to pouze s ladakem (+svody?) a KN a PC ? 187 na kole je cca 208 (beru cca 10% pokles na kolo), coz je dejmetomu oproti papirovejm 200 narust 8hp, to neni moc, ale zas kdovi jak to je s tim papirem zejo. Beru vse bez RAM-AIR.

Zajimavy, ze u 04 se běžně všude uvádělo na zadním kole 160hp a u 08 170hp, čili 180 bych taky tipoval v serii u 11 (v USA tam bylo výrazně méně kvuli restrikcim a byl kolem toho humbuk jako že je desítka líná atd. ale stačilo vyměnit ECU a koncovku a bylo to na ůrovní BMW, což je ale teď v podstatě téměř Tvůj případ, jen teda BMW je od 2013 zas silnější(?) a to sem nevěděl ).

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

28.8.2014 v 00:45 | Nahoru | #3406

Ozzy_ píše: A hovno vydrzi ...



To by me, kupodivu, zajimalo, muzes to pls rozvest?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

28.8.2014 v 12:55 | Nahoru | #3407

Bubrak-ZX10R píše: To by me, kupodivu, zajimalo, muzes to pls rozvest?

on myslel to bmw , jinak svody jsou orig jen misto katu je roura s koncovkou , jinak pred brzdou nameril 180 a tech 7 doladil , jeste info Kolda ma na stejnym biku ale zavodni kit kawasaki za 60 t a ma na zadnim kole 193

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

28.8.2014 v 13:22 | Nahoru | #3408
kawafil> Par zakladnich koni vyzenes, ale pak uz to leze pomalu a draze

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

28.8.2014 v 13:57 | Nahoru | #3409

Bubrak-ZX10R píše: To by me, kupodivu, zajimalo, muzes to pls rozvest?



CO na tom chces rozvadet ? Bavum praskaj vejfuky, odchazej rychlosky i motory, a celkem snadno se lamou ramy ..... zeptej se Dafitaku jakou maj spotrebu bavoraku >:) >:)

ZX10R je masakr nejvetsi!

28.8.2014 v 16:38 | Nahoru | #3410
Kawa vedela proc sazi na osvedcenou koncepci motoru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

28.8.2014 v 18:51 | Nahoru | #3411

kawafil píše: Bubrak-ZX10R> jen info , u Murkina ladeno - leo vince bez katu, race KN, vykon na zadnim kole 187 ps a 111nm , S 1000 od r 2013 je prej uz v zakladu o 9 koni silnejsi


Takže BMW má v základu na motoru rovnou z obchodu dejme tomu odhadem 220 koní? Proč tedy udávají 193 koní (když všichni ostatní uvádějí výkon na motoru)? Myslím, že to první číslo by prodávalo daleko lépe. Mít motorku s výkonem superbiku.

Naposledy editováno 28.08.2014 18:54:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

28.8.2014 v 19:16 | Nahoru | #3412

Ozzy_ píše: CO na tom chces rozvadet ? Bavum praskaj vejfuky, odchazej rychlosky i motory, a celkem snadno se lamou ramy ..... zeptej se Dafitaku jakou maj spotrebu bavoraku >:) >:)



takze z Kawy se stala Honda, jede min ale je spolehlivejsi.... ach jo

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

29.8.2014 v 10:05 | Nahoru | #3413
Bubrak-ZX10R> takze z Kawy se stala Honda, jede min ale je spolehlivejsi.... ach jo

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

29.8.2014 v 18:49 | Nahoru | #3414

BlackSabbath píše: Takže BMW má v základu na motoru rovnou z obchodu dejme tomu odhadem 220 koní? Proč tedy udávají 193 koní (když všichni ostatní uvádějí výkon na motoru)? Myslím, že to první číslo by prodávalo daleko lépe. Mít motorku s výkonem superbiku.

Nevim jak to Murkin myslel , ale rikal ze od 13 -14 maji 196 ps , asi myslel po naladeni, protoze mluvil o slovak Karban tusim ze ma 218 ps na motoru

ZX10R je masakr nejvetsi!

5.9.2014 v 06:45 | Nahoru | #3415
Ty BMW maji cca 193 Ps na kole s komplet výfuckem a nastavenou jednotkou.
Těch 218 Ps na motoru má Kawa,který jsem dělal motor už tomu teď v říjnu bude čtvrtý rok.
Třeba v nejlepší Hondě,co jsem dělal motor mám 209Ps a 127 Nm na motoru a s BMW už nemají chlapci problémy a Kawu to objede na cílovce.A ještě je tam prostor pro úpravu.

Naposledy editováno 05.09.2014 06:50:45

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

5.9.2014 v 07:17 | Nahoru | #3416
Murkine me by spis zajimalo jak jsou na tom sestky. Seriovy hodnoty clovek +- zna, ale jak se to ladi a co to vydrzi ? Tipuju poradi (na motor) Kawa, R6ka, Zuzana, Daytona ? Honda, ale slovo odbornika kterej toho mel peknejch par kousku na brzde ma vetsi vahu .... kdyby bylo i sem tam konkretni cislo ....

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.9.2014 v 07:26 | Nahoru | #3417

Ozzy_ píše: Murkine me by spis zajimalo jak jsou na tom sestky. Seriovy hodnoty clovek +- zna, ale jak se to ladi a co to vydrzi ? Tipuju poradi (na motor) Kawa, R6ka, Zuzana, Daytona ? Honda, ale slovo odbornika kterej toho mel peknejch par kousku na brzde ma vetsi vahu .... kdyby bylo i sem tam konkretni cislo ....



Nejsilnější tady mám Hondy od Jansberga pro MS supersport,tam je to cca 128-130 na kole a mam tady i jednu R6 co má také 130 na kole a jezdí s ní Petr Homola přírodňáky a vždy po sezóně to doveze,udělá se repase a frčí zase celej rok.

ZX10R je masakr nejvetsi!

5.9.2014 v 08:49 | Nahoru | #3418
To je stejne strasny, 130 koni na kole u sestky kdyz serie ma s bidou 110 spis krapet min.

ZX10R je masakr nejvetsi!

5.9.2014 v 09:24 | Nahoru | #3419
a muzu se zeptat kolik stoji mereni na brzde?

ZX10R je masakr nejvetsi!

5.9.2014 v 21:35 | Nahoru | #3420
By me zajimalo jak je na tom Honza Halbich , tomu to jede jak z praku , ale se serii asi nic spolecnyho
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 61 29.4.2024 v 14:36 1100Virago
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist