jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
e: v hierarchii stojí nad těma M7RR
Naposledy editováno 25.05.2020 08:50:03
cibus píše: SLEEPER> Otazka za vsechny prachy. Jaky cas na dromu v Brne, je ten pravy pro prechod z SP na SC?
Na to nejde odpovedet. :)
SP je neco jako "sc5."
Nekdo dokaze jet sakra rychle a pritom dost plynule a tolik se gumama neopira o trat. Ja to nedokazu a ridim se jednoduchym pravidem - ma zavodni drahu patri zavodni pneumatiky. Pak u tech pirellek hodne zalezi na teplote, proto se te Oxy ptal na jaro, leto, podzim.... Clovek zrychluje, seka u toho chyby a pri tech chybach je sakra dobry byt super okruhovy gumy, co te zachrani. :)
Karel Taborsky zajel na prvnim big bangu 2:14 a to na michelin power pure. Neveril jsem tomu, ze mišlény tecou i na bezny silnici, ale pry to dal hned ve 3. kole a dal vypustil. Ptal jsem se ho na to...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
GRASSEL píše: SLEEPER> To se nedostanes ani na prirodnim okruhu k takovy akceleraci ... ale to tady nikdo nezpochybnuje a porad to zdaleka neznamena za v provpzu co nazujes a kolik foukas je jedno. Teda respektive nekomu asi relativne jo, ale rozhodne ne vsem.
Vsak ja jezdim stale okruhovy tlak, pokud teda zrovna nekoho nevezu, coz se stava 1x za uherak. SC se pak ohreji prakticky hned.
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Sežmolená guma je většinou blbě nastavenej podvozek.
Tu spis ruzne prozrana, ale na silnici tomu tak netopis, abys vykousal boky zadni gumy (pri spatne pracujicim zadku).
assassin píše: Sleeper: mam par kamarádů co zajedou super cas na pneu z popelnice, tlaky neřeší ... proste jen jedou. Takze co kdo... je celkem fuk. Ja jsem kopyto a potrebuju mit ok techniku, ktera zachraňuje moje chyby
Verim tomu a mam stejnou strategii. :))
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
SLEEPER píše: Tu spis ruzne prozrana, ale na silnici tomu tak netopis, abys vykousal boky zadni gumy (pri spatne pracujicim zadku).
takže na silnici to jsou studený gumy a nízký tlaky jak jsi psal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
cibus píše: SLEEPER> Oxy se na nic neptal. Jen si ze mě dělal prdel.
Prdel si delal, ale rocni obdobi zminil proto, ze SP v horkym lete pri rychlejsi jizde prehrejes (na okruhu).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Stev píše: takže na silnici to jsou studený gumy a nízký tlaky jak jsi psal
Tak urcite je lepsi davat tlak, co tam patri (zadek SC 1,9 za tepla), prakticky 3x fullgas, 3x plny brzdy a muzes to sekat hlava nehlava. :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
SLEEPER píše: Prdel si delal, ale rocni obdobi zminil proto, ze SP v horkym lete pri rychlejsi jizde prehrejes (na okruhu).
Jestli je to takhle, nemá smysl o tom přemýšlet a zůstávám u SC.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Stev>ok, projel jsem to jen v rychlosti ocima a prehledl to. Zmolky delaji naopak pri poradnem prohrati, to se vi.
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
S Michelinem mám skóre 0:2. Na cestě i na okruhu. Další šanci nedostanou.
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |