jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
andrewsb píše: Bubrak-ZX10R> no ono to mas jedno v chumelenici v lednu 300 uz je asi jedno jestli neco vidis nebo ne kazdopadne to nemohl byt ten co dneska nebo prestal brat.
prestal brat
jinak abych to uvedl na pravou miru, me jela Ninja 296 tacho a jemu Busa (gen1) asi 285. velkej odpor vzduchu (teplota a ten snih asi )
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
andrewsb píše: Bubrak-ZX10R> no asi jo vsechno tomu nasvedcuje 8.5je dobry me to zere jak tank když tomu clovek topí. jako vsechny motorky žerou nesmysl. hele a ta gen1 mela nakou klapku a kat ve vyfuku v koncovce?
kat nema, ma jen priveru (exup) ve svodu
a ten KLEEN mas asi taky, je to ventilem ovladany foukani vzduchu za vyfukovy ventily aby lip dohorela smes, jestli to chapu dobre
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
assassin píše: Kleen vliv mit nebude, privera by mohla..
no pak sem priveru vratil a spotreba zustala vejs
je to tak cca o 1 litr vic, nez to byvalo driv.
priveru ted zas nemam, kvuli tomu ladaku od Grassela sem ji musel sundat, protoze to skubalo s malo plynem, to taky nechapu
ted bych ji tam mohl asi vratit, kdyz tam mam ten db-killer, ac uz s uriznutou prepazkou
z toho poletu v patek bych driv mel tak 7.5 prumer, tech 8.5 je ten litr navic, i pri turistice sem driv mival treba 5.5 az 6.0 a ted mivam pres 6 dycky, spis 6.5-7
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Naposledy editováno 29.03.2020 17:51:22
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
ja jsem taky kdysi jezdil za 7litru … ale Sem tam jsem motorku pouzival i jako dopravni prostredek a treba na dalnici jsem setril techniku atd a drzel treba 160 - to uz dnes nedokazu a i po dalnici to drzim na 90procent co to dokaze.
stejne tak kdyz se jdu projet, driv jsem jezdil i treba na petku nebo sestku v nizsich otackach … ted uz temer neradim vis jak 4ku...
takze ja se ted malokdy dostanu pod 9litru...
kdyby to zralo o litr vic kvuli technickemu problemu tak bys asi poznal, ze to hur jede. btw nemuze za to ten ladak? delalo to i pred jeho vymenou?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
assassin píše: bubrak: hele muze to byt i nejakej error - ale nejsou to jen podminky? zima treba. jina pneumatika, jinej prevod ? ono kdyz ti kvuli prevodu o 10procent keca tacho, tak ti keca o 10procent i spotreba...
ja jsem taky kdysi jezdil za 7litru … ale Sem tam jsem motorku pouzival i jako dopravni prostredek a treba na dalnici jsem setril techniku atd a drzel treba 160 - to uz dnes nedokazu a i po dalnici to drzim na 90procent co to dokaze.
stejne tak kdyz se jdu projet, driv jsem jezdil i treba na petku nebo sestku v nizsich otackach … ted uz temer neradim vis jak 4ku...
takze ja se ted malokdy dostanu pod 9litru...
kdyby to zralo o litr vic kvuli technickemu problemu tak bys asi poznal, ze to hur jede. btw nemuze za to ten ladak? delalo to i pred jeho vymenou?
hele na tom bajku sem najel 115tis km, mam ho 13 let, tak vim ze to zere o litr vic nez driv pri stejnym rezimu jizdy
s ladakem sem to koupil (ten Yoshimura), jezdil sem s nim, s origo laufem a ted sem tam dal Dominatora od Grassela, ale to uz zralo vic predtim davno
prevod mam origo ted a s tim sem samo dycky pocital (ale kdyz sem mel jinej tak dycky jen o -1 vepredu a to da cca 6%), 5 nebo 6 litru je 20% (ale tak spis 15% pocitam ze je to vic v prumeru)
kdyby protejkaly vstriky tak to muze jet stejne ne?
gumu mam ted 180/60 coz by melo byt cca stejny jako 190/50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
GRASSEL píše: Bubrak-ZX10R> Co ti to vůbec dělalo, jako to škubání co popisuješ? Zlepšilo se to po demontáži přívěry?
skubal motor pri 1mm plynu, jedno jak sem jel rychle, treba 150 na 6ku, dal sem 1mm plynu a skubal motor
jak sem odpojil priveru (jen nahore sem sundal lanka pod sedackou), tak OK
mozna ted s tim db-killerem bych ji mohl zase zapojit, mozna to zkusim
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
assassin píše: protejkaly - to myslis co? pokud vstrik nerozprasuje, ale kape, tak to nepojede stejne, protoze se nedostne spravne mnozstvi do valce. pokud by protejkal v zavrenem stavu, tak ti bude pribejvat olej.
no ze muze rozprasovat a navic jeste kapat treba, ja tomu nerozumim, jen me to napadlo a nekde sem to asi cetl kdysi
a olej ubejva, zhruba to co ma dycky oxy na plexi kdyz jede za mnou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
U gsxr když odpojíš přívěru, je to kurevsky znát, jak moc je to znát na desítce?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše:
a olej ubejva, zhruba to co ma dycky oxy na plexi kdyz jede za mnou
... to mi nevadí, stejně přes těch 22 dioptrií už dědek nic nevidim ale těma ventilama bys nás za sebou přestat ostřelovat mohl, to jó
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
GRASSEL píše: Bubrak-ZX10R> Když si to odpojil jen nahoře, tak to jelo stejně? Svítila kontrolka?
U gsxr když odpojíš přívěru, je to kurevsky znát, jak moc je to znát na desítce?
tady kdyz odpojis nahore lanka a nechas tam ten motorek (ja teda jeste sundal to kolecko do kteryho se ty lanka nasazujou), tak je Ninja v pohode, bez kontrolky
co se tyce jizdy tak nevim, ja ten spodek nejak neresim u SBK, vrsek by mel byt stejny zejo (to je otevreny uplne stejne)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
oxygen píše: ... to mi nevadí, stejně přes těch 22 dioptrií už dědek nic nevidim ale těma ventilama bys nás za sebou přestat ostřelovat mohl, to jó
hele spousta lidi mi reklo ze kdyz to zere 0.3 na tisic, tak to nemam resit, ale az me vytocite, tak s tim zacnu neco delat. akorat sem hroznej flegmous takze asi nic.
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Co to je oxinizer?
Starej oxy by mohl vedet
Kazdopadne neco bych mu z toho sundal, treba blinkry a jeste neco by se naslo
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |