globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol


Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

2.3.2020 v 13:17 | Nahoru | #11221

assassin píše: To pozna kazdej, 2trac - 2WD (hydromotor v prednim kole) skoda, ze uz to nemas, to bude dneska slusna rarita



Žádnej hydromotor, v předku jenom vnitřní ozubení... Od pastorku řetízek nahoru, tam malý čerpadýlko, před tím expanzka a to vše spojeno 2 hadicemi s hydraulikou, no... Toť vše - malý kompletek od Öhlinsu za 150tkč navíc + přední i zadní odpružení taky Öhlins, hlavně to byl supr bonus.... A prodej po 7mi letech byl cca za to samý, co stála nová

ZX10R je masakr nejvetsi!

2.3.2020 v 13:19 | Nahoru | #11222
Jo cerpadlo do kteryho poustis tlakovej olej a ono neco pohani je hydromotor, ale myslel jsem, ze je primo v naboji a jdou k nemu hadice. Tak to jsem si myslel spatne

Ale kdyz na to koukam, tak bych rekl, ze tam vedou dolu hadice. Jasne, motor neni to co se toci v kole, ale co je pridelany k “patce” vidlice, a na kolo je prevod - jinak by tam museli mit jeste nejakej slozitej “rozvadec” ... ale proste je hydromotor dole u kola ne?

Jinak jasne v systemu musi byt i cerpadlo - to co dela tlak kapaliny - to je u motoru, pohanene retizkem, ale v kole musi byt hydromotor a do nej jde talk od cerpadla hadicema... foto hydromotoru hyr:



Naposledy editováno 02.03.2020 13:25:40

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

2.3.2020 v 13:23 | Nahoru | #11223
A jak to teda funguje?

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

2.3.2020 v 13:24 | Nahoru | #11224
Jj, tam holt člověk zjistí, že oni jsou ne o jeden, ale o mnoho levelů dál... Co vím, tak oni spíš než pár koní řeší průběh výkonu a jemnost jeho nástupu... a hlavně odpružení, to mají tyhle špičkový stroje famózní - doskočíš jak do peřinky a žádnej odraz, nic, jen plnej a mizíš v dáli

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

2.3.2020 v 13:27 | Nahoru | #11225

FiZzeR píše: A jak to teda funguje?



Viz vyse, motor zene cerpadlo a v prednim kole je hydromotor - tzn neco jako je u bagru apod stroju.

Tech systemu je vic, treba christini je mecnanickej, kupa prevodu a drazkovany hridele az do predniho kola...

Vetsinou je to tak, ze je na to predni kolo jinej prevod nez na zadni kolo a je tam volnobezka... tzn to v beznem rezimu jede naprazdno (moment je prenasenej jen na zadni kolo). Ve chvili kdy se zadni kolo zacne protacet tak to zabere predkem a vytahne te to ...

Naposledy editováno 02.03.2020 13:28:32

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

2.3.2020 v 13:29 | Nahoru | #11226
assassin> No právě mi nebylo jasný to předtím než jsi to editnul.

ZX10R je masakr nejvetsi!

2.3.2020 v 13:31 | Nahoru | #11227
Tak jasněže je z boku 4mi šrouby do toho Jawa bubnu všroubováno malinký čerpadýlko s výstupem n kolozub - v tom bubnu zevnitř je po obvodu též ozubení Já to ve finále měl pak pár let celý odmonovaný, pak to byla -7kg normoš WR-F s jen zadkem Bo podvozek Öhlins byl na mý kolena balzám a s reflektorem jsem skákával ty lavice na Chlístově i v noci v naprostý tmě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

2.3.2020 v 13:32 | Nahoru | #11228

oxygen píše: Jj, tam holt člověk zjistí, že oni jsou ne o jeden, ale o mnoho levelů dál... Co vím, tak oni spíš než pár koní řeší průběh výkonu a jemnost jeho nástupu... a hlavně odpružení, to mají tyhle špičkový stroje famózní - doskočíš jak do peřinky a žádnej odraz, nic, jen plnej a mizíš v dáli



Hele zrovna republikani jezdi klidne seriovou techniku .. poladeny na hmotnost jezdce ... treba zrovna ten znamej jezdi podvozek od motomechanik.cz stejne jako ja. Tzn jen pruziny + naplanzetovano K-Tech.... tu 250 drzi pod krkem fest, tam je to trvale v omezovaci, taky ta 2019 yamaha uz ma treti “motor” na cca 60ti mth .. resp vrsek..

ZX10R je masakr nejvetsi!

2.3.2020 v 13:33 | Nahoru | #11229
... takže on si koupí 2WD motorku a to 2WD z ní odmontuje...

ZX10R je masakr nejvetsi!

2.3.2020 v 13:36 | Nahoru | #11230
Ale i s tím Quattro 4WD 4x4 X-drive 4motion se dalo...



Naposledy editováno 02.03.2020 13:38:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

2.3.2020 v 13:40 | Nahoru | #11231
assassin> Asso tyvole neres techniku, jakoze techniku, res radsi techniku, jakoze jizdy! ... A vidis, máš pro pristich 5 let co delat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

2.3.2020 v 13:50 | Nahoru | #11232

oxygen píše: assassin> Asso tyvole neres techniku, jakoze techniku, res radsi techniku, jakoze jizdy! ... A vidis, máš pro pristich 5 let co delat



Me nebavi jezdit na necem co nefunguje v ramci moznosti si proste poridim to nej co je. Je mi to fuk co si o tom mysli ti co me pak vidi na tom “jezdit” obracene

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

2.3.2020 v 14:22 | Nahoru | #11233
assassin> jakože co není 450 to nefunguje?

2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

2.3.2020 v 14:36 | Nahoru | #11234
oxy: Psal ti uz vejs, ze starsi 250 se motorove boji, a na novou nema ...

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

2.3.2020 v 14:39 | Nahoru | #11235

Ozzy_ píše: oxy: Psal ti uz vejs, ze starsi 250 se motorove boji, a na novou nema ...



Presne ja bych urcite radeji novou 250 nez 7let starou 450.... ale bohuzel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

2.3.2020 v 15:23 | Nahoru | #11236

oxygen píše: Pánové pánové, vytáhněte kapesníčky a utřete si brýle, slzy a prdele (vopravdový chlapiska klidně i v opačném pořadí) - zadní kolo je 19ka jako na každej správnej krosce Páč ale tahle 250 je CRF a tedy 4-takt (nikoli dvou), tož má tu zadní 19' gumu užší (jako 125tky)... 250 dvoutaktní aj 450 čtyřtaktní ji mají tlustší Jo a endura maj na zadku 18' kola - takže ty se taky zdají ještě tlustší... Vy jste ale banda amatérská tedy



on někdo říkal že to CRF 250 na fotce je dvoutakt?

edit: Tak to doufám pozná snad každej a nevšim jsem si, že by někdo napsal že to je dvoutakt - tedy cr 250

Naposledy editováno 02.03.2020 15:26:34

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

2.3.2020 v 17:55 | Nahoru | #11237
GRASSEL> tak za a) tu proběhl údiv nad hubenym zadkem na té 250 a že u těch 4t je to normální a za b) o té 2t dvěpade z minulosti jsi psal zrovna ty, ale užs nenapsal že myslíš jinou... Možná lepší to jasně napsat, než zkoušet kázat, ne?

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

2.3.2020 v 18:03 | Nahoru | #11238

Ozzy_ píše: oxy: Psal ti uz vejs, ze starsi 250 se motorove boji, a na novou nema ...



A ty mi vysvětli, co je za rozdíl v nákladech na servis u 7mi leté 450 vs. 250 ve prospěch té větší -? Po 7mi letech! ... Kdo na tom fakt litá, dává tu novou pryč po roce, max. po dvou... A má-li tu 250 ňákej hobík 7 let, tak stejně už do ní musel hoodně vrazit a pokud ne, tak se spíš jen zlehka vozil...

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

2.3.2020 v 18:41 | Nahoru | #11239
Oxy: 250 si hobici moc nekupuji, tzn u 250 je vetsi sance, ze je to zavodak. Druha vec je, ze 250 drzi pod krkem kde kdo. Na 450 se jen zlehka vozi vetsina.

A moje 450 treba jede na original píst a vse okolo, jen menim olej a serizuju/kontroluju ventily - z toho 30-40mth najela jako motard.

Hele treba je to mylná úvaha, to se nechci hadat. Tyhle ktm 450 kolem 2013 znam jako bulletproof motorky proto jsem do toho sel. Takhle starou 250 bych si nekoupil. Navic mam dve - motard a krosku, muzu mezi nimi prohazovat dily.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

2.3.2020 v 20:15 | Nahoru | #11240
assassin> takže máš obě jakože genderově univerzální, tak to jó ... Hele a svezl ses někdy třeba i jen na dváce, anebo 150ce? Páč začínat s mx na 450ce není přímo ideální... no nevim čéče

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

2.3.2020 v 21:20 | Nahoru | #11241

oxygen píše: assassin> takže máš obě jakože genderově univerzální, tak to jó ... Hele a svezl ses někdy třeba i jen na dváce, anebo 150ce? Páč začínat s mx na 450ce není přímo ideální... no nevim čéče



Na dvace ne. V mem okoli uz nikdo 2takty nejezdi. Jezdil jsem na dvou různých 250 4t

V mym okoli je dost lidi co začínalo na 450. Vsichni se jen vozime. Nemame ambice. Jo, musis byt opatrnější na plyn, jo unavi te to.
Ale zase uz jsem neco malo na motorce najezdil, k tomu freeride kolo... proste si dam v tezky sekci vysokej kvalt a dusim to v nizkejch, tam uz to nijak extra divoký neni.

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

2.3.2020 v 23:04 | Nahoru | #11242
Jo to máš pravdu, na velký to můžeš furt jen vrkat a stejně upaluješ, pohodička... A jen když ti občas jebne a gasuješ, máš ty ruce vytahaný jak orangután... Ale když si vzpomenu na dvácy, furt vytočenej řvoucí motůrek a furt jen spojčíš a řadíš - tos jel vlastně naplno i jako hlemejžď nevidomý
... Ale stejně seš sprostej nedávno umírals s nohou jako já - a najednou fííí pohodička motokrosíš a já furt pajdám, že ani trojku skoro nedohodím tfuj, styď se

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

3.3.2020 v 17:46 | Nahoru | #11243
Tak co, znalci, je to ten 2takt anebo 4takt?

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

3.3.2020 v 18:00 | Nahoru | #11244
oxygen> v prve rade pekny pesan, ale jinak samo 4t...je tam to magicke "f" jako fčela

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

3.3.2020 v 18:01 | Nahoru | #11245
oxygen> Jo noha uz je ok. Teda byla, zase jsem si na pitbikach zkurvil kotnik, ale nic velkyho, myslim, ze to na horach rozhejbu

Na tuty to je ale fejk, honda boxera nedela, takze BMW

Naposledy editováno 03.03.2020 18:03:26

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

3.3.2020 v 18:28 | Nahoru | #11246
Honda má zrovna boxera nejboxerovatějšího

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

3.3.2020 v 18:31 | Nahoru | #11247

Kocandak píše: Honda má zrovna boxera nejboxerovatějšího



Uaaa ja uz mam dost, nejak mi to unika.... doklepnu jeste par dilu a jdu spat, uz melu z posledniho

Jo goldwing, to to trvalo...

Naposledy editováno 03.03.2020 18:31:47

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

3.3.2020 v 18:32 | Nahoru | #11248
Ještě doklepni vedle keruta ať se líp usíná

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

3.3.2020 v 18:49 | Nahoru | #11249

Kocandak píše: Ještě doklepni vedle keruta ať se líp usíná



Tak nic, prisly dalsi PPT, takze dalsi baleni semtexu nacnuto, samo, ze je potreba trochu priostrit jegrem

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

5.3.2020 v 17:25 | Nahoru | #11250
Dnes nevim ňák asi 50km na bramboře, z toho max. 50m po zadním - a nic z toho nebavilo co bavilo, bylo 6x Břežanský údolí hore dole, kromě 2 zatáček všechno na tempomatu - a to sou kurwa nervy, pyčo!
... a né, důkaz nemám, bo na selfíčka seru

Naposledy editováno 05.03.2020 17:26:37
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist