starsi jednodussi typy strikacek maji v sacich hrdlech pouze klapku ktera se ovlada plynem a vstrikovac.
tzn par vterin po startu, nebo kdyz je motor studenej(cidlo teploty) tak da ridici jednotka vic benzinu - bohatsi smes, ale tezko muze odpovidajicim zpusobem pridat i vzduch kdyz je klapka ciste mechanicka zalezitost ovladana lankem plynu... pro tento pripad je tam ten "sytic" kterej pouze trosku otevre klapku.
novejsi fi, kde uz josu i nejake klapky ovladane servem a podobne systemy u kterych muze byt vzduch nejakym zpusobem regulovan elektronicky uz tuhle "ficuru" nemaj
michaela>prackarr> on se na neco pta tak bud odpovídej nemo mlc pane Vysokoskolaku.To mam nejradeji kdyz tady nekdo zacne machrovat z gramatikou
Něco ti tam chybí...
A nebo ho popichni, aby zapřemýšlel než takový kiks udělá a aby ze sebe příště neudělal zase úplného blbce...