-Výměna řetězové sady (celou sadu jsem si donesl)
-Výměna brzdových desek (rovněž jsem si donesl)
-Výměna brzdovky, oleje a filtru (vzduch)
-Kontrola ventilů a podtlaků
Předběžná cena 7 000 Kč.
Říkám si, jestli to není hodně, když jsem si komponenty za 3000 sám donesl. Co myslíte? Jsem začátečník, tak se ptám
Díky za názory.
http://www.naseparta.cz
já za výměnu obou pneu+výměna kotoučů+desek+výměna řetězovky + seřízení ventilů + karburátorů na Hondu transalp 2válec dal 2500,- jen za práci - takže nic dramatickýho, i když to měli určitě rychleji, než za těch 5 hodin
jerremy>kdyby jsi koupil soucastky u nich,tak si myslim ze by to taky bylo levnejsi.zalezi,kolik by tam byl rozdil
No hele já byl v pneuservisu nechat přezou gumu. Hodil jsem tam kolo a novou pneu a počítal s minimálně pětikilem, protože jsem nekupoval u nich. A za přezutí, vyvážení a likvidaci starý si řekli 240,- To jsem celkem koukal
Mozna sem z jinyho kraje, ale za tech 7 tis bych to cekal i s materialem (bez tech ventilu a podtlaku):
Retezovka 3 tisice, montaz hodinka, rekneme 500, celkem 3500
Brzdove desticky 700, montaz ctvrt hodky 250, celkem 1000 (zaokrouhluju to ve prospech servisu)
Brzdova kapalina 100, vymena pul hodky, celkem 500
Olej 900, 250 filtr, vymena pul hodky, celkem 1500
Vzduchovy filtr 400, vymena 5 minut, celkem 500
Kontrola podtlaku hodka prace, ventily dve hodky, celkem 1500
Chybi ti ve vyctu nova chladici kapalina, kdyz budou delat ventily, musi starou vypustit, takze se hodi ji rovnou vymenit. Jeji cena je ale v podstate zanedbatelna (stovka, dve).
Kdyz to sectu, vychazi mi to na zminovanych 7 tis + 1500 za podtlaky a ventily. Ceny beru podle svoji motorky a schvalne je o cca 50% nadsazuju oproti nejlevnejsim moznostem, abych tim jednak zahrnul rezervu servisu a zaroven kompenzoval pripadne nesrovnalosti v cenach komponentu a slozitosti ukonu u ruznych motorek.
Takze muj verdikt zni jednoznacne - pokud se ti to zda dost, tak me taky. Doporucuju jit jinam, nebo lepe, snazit se poznat svuj motocykl nejen z pozice v sedle.