plánuji koupi CB125F, bude to má první moto, ale nejsem rozhodnutý, zda novou nebo jetou. Resp. raději bych novou, od které si slibuji to, že bude v záruce a jak s ní budu od začátku jezdit, bude moje věc. U ojetý člověk neví kdo s ní jak jezdil a opravoval, musí věřit písmenkům v inzerátu a poté skálopevnému tvrzení původního majitele. Navíc ceny ojetých se mi nezdají o tolik výhodnější, protože k pořizovací ceně si připočtu minimálně počáteční odborný servis, cestu k prodejci a případného kolegu - znalce. (nejblíž pro novou to mám asi 20 minut cesty mastnou tyčí na Jarov)
No a teď teda nevím, jaký tam jsou orientační ceny náhradních dílů, cena práce za hodinu a co všechno se může pokazit? Ještě teda dodám, že běžný servis jako je výměna oleje, brzd, svíček a dalších opičáren mám z automobilů docela zmáknutý, takže počítám s tím, že si to pak budu většinou opravovat sám.
Dík za rady.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupě ojeté CB125F - je čeho se obávat
K nákladům - spotřeba 2 litry, litr olej měním po 4000 km - šest už se mi zdálo dost, olejový filtr je do stokoruny. Originál čínské gumy vydrží tak 15k přední a 10 k zadní. Dávám teď Michelin City Extra a ve všem o hodně lepší. Řetěz je šunt, po 15k musel pryč, ale za 1000 Kč je "normální" s o-kroužky i s kolečkem a s výdrží 30-40k. Na garančce jsem byl jednou. Pak jsem to vyhodnotil jako nerozbitné a další nošení peněz do Hondy přestal praktikovat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupě ojeté CB125F - je čeho se obávat
Jaký jsi dával řetěz a kolečko? Kolik nastavuješ ventilové vůle?
Díky