Krátce nadhodím. Motorka konkrétní faceliftové řady (r.v. od-do). Objel jsem 4ks, všechny ve stavu "sednout a jezdit" a ani jedna nebyla sednout a jet. 3x zcela zásadní technický problém o kterém prodávajíci "nevěděl" nebo ho prezentoval jako "vlastnost" daného kusu.
Nejvíce mě zaráží dvě věci:
Předepsaná údržba je prezentována jako významné plus daného kusu a je kvůli ní navýšena prodejní cena.
např. seřízení ventilové vůle, výměna řetězovky, atd....
Druhá věc je cena držená v nesmyslné výši kvůli údajně nízkému nájezdu km. Někteří prodávající tím argumentují jako nejdůležitější vlastností jejich motocyklu a nastřelí cenu někdy i na téměř dvojnásobek nějaké rozumné cenové hladině.
např. 15let stará motorka s nájezdem 25tis.km za 120tis.Kč, když v inzerci je stejné faceliftové provedení za +-70tis. ovšem s nájezdem 60tis.km Neřešme jestli ty km jsou, nebo nejsou stočené, ale že je to už generačně zastaralý kus který je navíc majitelem částečně "vytuněný" dle jeho představ. Vkus prodávajícího se samozřejmě nemusí líbit potenciálnímu kupci a původní díly už k tomu nejsou.
Motorky jsou v inzerci už 3/4 roku za stejně nesmyslnou cenu a majitelům to pořád nedochází.
1 reakcí na tento příspěvek Ceny bazarových motorek Euro 3
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ceny bazarových motorek Euro 3
slovy Duceho: vše ve státě, pro stát, nic mimo stát
zakladatel tématu: nelíbí se ti to? tak to nekupuj, není to nutnost a celý tento komoušský vyblitek je vlastně o ničem